De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
De extremen dus..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
deels.. als je er 1 neemt met 2 losse matrassen dan moet je er wel iets overheen gooien zodat de spleet niet voelbaar is. Neem je er 1 waar je te ver in weg zakt, kan je niet goed likken, dan ligt de kont te diep.. etc...
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Jawel joh, dat is geweldigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De extremen dus..
En een bed dat kraakt is ook niet bevorderend
Een bed dat niet tegen een stootje kan ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De extremen dus..
Nee dat werkt alleen als je een vrouw bentquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!![]()
Ik bedoel wel extreem krakent he.. dus al wanneer je je omdraait en hoe meer je doet hoe extremer!quote:
Die klap in je gezicht waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ow... dus als ik deze openingszin gebruik: "Hoi.. Kom, we gaan neueueueueuken!!!" is het gelijk raak?!![]()
lineushof?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Zondag met mijn neefje en nichtje naar die grote buitenspeeltuin
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee die vloer is nogal hard na de klapquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een bed dat niet tegen een stootje kan ook niet.
Goedemorgen! Wat ben je vroeg!quote:
En wat smste ze?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van 3 weken terug die mijn nummer vroeg smste me gisteren trouwens out of the blue![]()
En dan ben ik stiekem nog even terug in bed gekropen... haha.quote:
Hmm, dat word maandag dus aanhoren hoe je gebatst, de wereld gered én een oud vrouwtje over straat geholpen hebt!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Nu maar mijn hele weekend volgepland
Vrijdag een date met een meisje
Zaterdag overdag naar de AutoRai met mijn zwager
Zaterdag avond uit
Zondag met mijn neefje en nichtje naar die grote buitenspeeltuin
En 's avonds met hun bij mijn oma eten
En tussendoor nog sporten
Dat meisje van 3 weken terug die mijn nummer vroeg smste me gisteren trouwens out of the blue![]()
Dan nog wel lullig om te bespreken on the interwebsquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ging over 1 vriend...
En daar heb ik gewoon gelijk in...
Gelukkig lig je dan wel nog altijd op een matras.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die vloer is nogal hard na de klap
Ik leef nog!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
mogguh volk
Ja maar je valt nooit (tenminste ik die keren niet) rechtstandig naar benedenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig lig je dan wel nog altijd op een matras.
Ik had het kunnen weten, een roze kamerquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar met deze TT MÓET ik gewoon een KF-post maken !
Ik heb een bed met springveren als poten![]()
[ afbeelding ]
Of onder de auto geholpen heeft dat oude vrouwtje..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, dat word maandag dus aanhoren hoe je gebatst, de wereld gered én een oud vrouwtje over straat geholpen hebt!
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, een roze kamer
Ik kwam haar afgelopen weekend tegen, zag haar van afstandje, dus ik trok een 'droopy' gezicht, omdat ze me nog niet gesmst hadquote:
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Sorry, maar met deze TT MÓET ik gewoon een KF-post maken !
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je mij verbaasde het al niet eens vandaag dat ik er niet over begonquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar je valt nooit (tenminste ik die keren niet) rechtstandig naar beneden
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??
Waarschijnlijk een bak met een heel assortiment aan verschillende condooms en speeltje..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die bak of plank die er onder ligt is ter voorkoming dat je door de vloer beukt??
DAAR krijg je nou blauwe plekken vanquote:
Dat is echt roze hoorquote:
Voor bij je SuperrrrrrrrrrrrrrrrrrKF pak! Logisch..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]Ik ben ook zó zwaar
Nee, daar liggen duikspullen in
veren ze ook daadwerkelijk?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar je beukt dus niet hard.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]Ik ben ook zó zwaar
Nee, daar liggen duikspullen in
Die krijg ik ook wel op andere manieren.quote:
De officiele naam is Lila denk ik: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=lila&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niets mis met paars.Op de foto lijkt het echter meer de roze kant op te gaan.
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
Er ligt een bak onder, wat denk je nu zelf.
Jaquote:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Aan de zijkant alleen maar als in het midden, maar het werkt wel
Wanneer je er gewoon op slaapt ligt het gewoon stabiel.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapen
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbedquote:Op donderdag 9 april 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen en het lijkt me behoorlijk verrot slapen
Het is inderdaad niet te vergelijken met een waterbed neequote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbed
maar sexen lijkt me juist minder
Ik lig niet stil als ik slaapquote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je slaapt lig je stil, het zal vast niet zo erg veren als een waterbed
maar sexen lijkt me juist minder
Balen, moet je veel doen vandaag?! Wel lief dat smsjequote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef mrbox het volgende:
oh wat een kut nacht zeg.....ondanks een lief smsje out of the blue van een vriendin met ff wilde zeggen dat ze me lief vind
Auto'squote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand zin om zaterdag mee te gaan naar de AutoRai ?
Ik vind het al een wonder dat er uberhaupt iemand heenwilquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
heeft er iemand zin om zaterdag klets nat te worden en kots misselijk door de hele dag in een klein stuiterend bootje te zitten op het ijsselmeer?!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Meedoen aan paasraces of alleen kijken?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daten, Lassen, Driften, Zandvoort
ohja, en een kutklus doen![]()
wat school werk en vanavond een seminar dus loopt wel los.... ja sms was lief, maar heb geen idee waaromquote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Balen, moet je veel doen vandaag?! Wel lief dat smsje
Wanneer je draait in je slaap, voelt het hetzelfde aan als in ieder ander bed hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lig niet stil als ik slaap![]()
Dat lijkt me ook helemaal niets inderdaad.
Kijken, showtje zetten op het parkeerterrein.. Maar ga niet alleen voor het circuitquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Meedoen aan paasraces of alleen kijken?
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel leuk voor een zaterdagmiddagquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het al een wonder dat er uberhaupt iemand heenwil
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroegquote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heeft er iemand zin om zaterdag klets nat te worden en kots misselijk door de hele dag in een klein stuiterend bootje te zitten op het ijsselmeer?!
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer je draait in je slaap, voelt het hetzelfde aan als in ieder ander bed hoor
Het slaapt precies hetzelfde
Eens! Haha.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daten, Lassen, Driften, Zandvoort
ohja, en een kutklus doen![]()
De dag gaat vast heel snelquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat school werk en vanavond een seminar dus loopt wel los.... ja sms was lief, maar heb geen idee waarom
Nou nou....quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroeg
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin om verschrikkelijk dronken en kotsmisselijk te worden in de kroeg
Beterschap !quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eens! Haha.
Bah... ik ben zwaar verkouden...
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buitenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel leuk voor een zaterdagmiddag
Ik ga er maandag heen, tenminste als je niet van te voren kaarten hoeft te kopen en het mooi weer is en ik een motorpak heb kunnen regelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kijken, showtje zetten op het parkeerterrein.. Maar ga niet alleen voor het circuit
Hey psssttt Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eens! Haha.
Bah... ik ben zwaar verkouden...
Nou jij liever dan ikquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..Kan ik je haren vast houden als je aan het kotsen bent
Ik heb voor dat lease autotje van mijn werk een pasje om het door een bedrijf te laten doenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buiten
Lief... Als je een kusje geeft, word je ook verkouden denk ik...quote:
Vrijdag komen een paar vrienden bij me, zaterdag een verjaardag, zondag 20 euro vrij drinken feestjequote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kotsen is verschrikkelijk onaantrekkelijk dus dat doe ik liever alleenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, jah, dan moet dat zondag avond maar nadat ik met vrienden gehapt heb..Kan ik je haren vast houden als je aan het kotsen bent
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag hoor je je monster op te poetsen van binnen en buiten
Neequote:
Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey psssttt Audi
Bah! Ik ben er net vanaf geloof ik
rrrr.... Hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey psssttt Audi
Bah! Ik ben er net vanaf geloof ik
Ik heb meer autoboekjes in huis dan vrouwenboekjesquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Audiwe hebben te maken met een vrouw met verstand van auto's
Twee zelfs!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Haha, nou, zuipse in je eentje dan maarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kotsen is verschrikkelijk onaantrekkelijk dus dat doe ik liever alleen
Maar dat gaat niet gebeuren hoor, was een beetje overdreven
Haha lekker vlotquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..
Ik dusEn die ga ik zaterdag verwisselen..
een Audiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn auto rijd nu helemaal nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En je velgen te verwisselen want je rijdt nu waarschijnlijk nog op winterbanden..
Ik dusEn die ga ik zaterdag verwisselen..
Nee zuipen doe ik niet alleen, kotsen welquote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nou, zuipse in je eentje dan maar
Geen tijd gehad afgelopen weekendenquote:
Zal best..quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn auto rijd nu helemaal niet, en winterbanden zijn voor sissy's
jammer... hmmm, bedenk me net dat je nog een m tegoed hebt van mequote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zuipen doe ik niet alleen, kotsen welMaar dat gaat niet gebeuren dit weekend
It's all VWquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een Audivinden verstand van auto's noemen? joh, het is gewoon een opgevoerde skoda hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |