Mee eens!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. nou, dan is de kans klein dat ik je inhaal. Met m'n schamele 26k.
Alhoewel.. straks heb je natuurlijk geen tijd meer hè.
Ach, als je er een paar ton mee verdient...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Susi het volgende:
Rebecca Loos, tjeeeezus. Je carriere zal maar gebouwd zijn op een keer neuken met David Beckham
Ik zou er niet trots op wezen, zeker niet als je bedenkt dat ie ook nog eens vreemgingquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, als je er een paar ton mee verdient...
Ik zou er ook niet trots op wezen, maar ik zou wel blij zijn met het geld wat ik erdoor verdiend heb en ga/kan verdienenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op wezen, zeker niet als je bedenkt dat ie ook nog eens vreemging
Nee, sommige plaatjes moet je gewoon niet meer laten zienquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sommige plaatjes moet je gewoon niet meer draaien.
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, sommige plaatjes moet je gewoon niet meer laten zien. Blijft wel leuk om af en toe te horen
. Very early 90's muziek.
Hehe. Hij gaat gewoon stoicijns doorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Die stefstuntpiloot die hier laatst een dag in het 3FM topic was en iedere dag de meeste posts heeft, heeft tegenwoordig zijn eigen topicWat luister je nu? #1858
Ik ben een te grote moraalridder daarvoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet trots op wezen, maar ik zou wel blij zijn met het geld wat ik erdoor verdiend heb en ga/kan verdienen
Tijd voor koffie
Twee à drie zouden door kunnen gaan naar de volgende ronde..quote:
Ik sla even overquote:
Zou iemand 'm misschien op het bestaan van Last.FM kunnen wijzen ipv FOK! hiervoor te gebruiken?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Die stefstuntpiloot die hier laatst een dag in het 3FM topic was en iedere dag de meeste posts heeft, heeft tegenwoordig zijn eigen topicWat luister je nu? #1858
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou iemand 'm misschien op het bestaan van Last.FM kunnen wijzen ipv FOK! hiervoor te gebruiken?
Gerard @ Twitter:quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
Vreselijke MH gelukkig is het morgen weer vrijdag en laten we hopen dat ze deze week toch echt een goede MH hebben uitgekozen
Ben benieuwd!quote:gerardekdom Man, wat hadden we een extreem korte megahit vergadering vandaag! Een record: 13 minuten!
about 20 hours ago from web
Nee urgh!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Als't maar geen Lilly Allen, Coldplay of weet ik veel wat voor zooi is![]()
Camera Obscura?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gerard @ Twitter:
[..]
Ben benieuwd!
Pet shop boysquote:
Gefeliquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeedemorgen![]()
Dat was vanochtend (ondanks dat ik naar de tandarts moest) het beste wakker worden dat ik ooit heb meegemaakt. Kom onder, kijk op teletekst: fusie alsnog afgeblazen![]()
![]()
Kijk daar wordt een mens vrolijk van![]()
Gewoon de nieuwe single van Metallicaquote:
Zo snel gaat dat toch nietquote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
GefeliOp naar het faillesement
Helemaal gaan clubs meer uit Limburg in de eredivisie
De sponsors zullen inderdaad in de rij staan om Roda uit het slob te helpenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat toch niet
Daarbij: dat zien we dan wel weer
Fortuna zal hooguit nog een paar maandjes bestaan. En Roda moet hard z'n best gaan doen om met sponsoren de begroting rond te krijgen. Dus ik moet 't allemaal nog zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat toch niet
Daarbij: dat zien we dan wel weer
Goed, hij is weer bezig met Eminemquote:
Mando Diao zou mij niet verbazen, die worden nogal gepushed. Of Bell X1, want die wordt volgens mij door bijna alle DJ's gedraaid.quote:
Positief dat hij nog leeft, maar ik vind dat nummer dus écht niks hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed, hij is weer bezig met Eminem
Leuke plaatquote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed, hij is weer bezig met Eminem
GTA San Andreas-stylequote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk, die typische eind jaren '90, begin 2000 hiphop sound, die leuke dr. dre geluidjes erdoor
Lowriders om je heen enzo
Een goede producer is zeer belangrijk, of het zo leuk is, geen ideequote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dr. Dre is gewoon nog bezig hoor, maar ja, tegenwoordig natuurlijk meer als producer dan rapper
Eigenlijk leuker ook, producen
Rob ging Bell X1 voordragen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mando Diao zou mij niet verbazen, die worden nogal gepushed. Of Bell X1, want die wordt volgens mij door bijna alle DJ's gedraaid.
* Againzender greep weer tevergeefs naar z'n telefoonquote:
Succes in de Jupiler League volgend seizoenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeedemorgen![]()
Dat was vanochtend (ondanks dat ik naar de tandarts moest) het beste wakker worden dat ik ooit heb meegemaakt. Kom onder, kijk op teletekst: fusie alsnog afgeblazen![]()
![]()
Kijk daar wordt een mens vrolijk van![]()
Als ze dat al reddenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Succes in de Jupiler League volgend seizoen![]()
Hoe zien die eruit?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eet jij cornflake meisjes als ontbijt?
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eet jij cornflake meisjes als ontbijt?
geil!quote:
Lekker Lekker Lekkerrrrrquote:Op donderdag 9 april 2009 12:12 schreef Susi het volgende:
[..]heus wel. Lekker hoor
Ik klikte eerst op je sig, Deffie schalt hier nu door mijn speakers
Ik vind de Kooks toch stukken leuker dan ditquote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
hahaha, dit vind ik dan wel een aardig nummer
Sowieso, Limp BizkitVooral de oudere shit van hun
FAN-TAS-TISCH
![]()
Hallo Cosquote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar heb je 'm wel; onze ouwe waterrreus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |