Mee eens!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. nou, dan is de kans klein dat ik je inhaal. Met m'n schamele 26k.
Alhoewel.. straks heb je natuurlijk geen tijd meer hè.
Ach, als je er een paar ton mee verdient...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Susi het volgende:
Rebecca Loos, tjeeeezus. Je carriere zal maar gebouwd zijn op een keer neuken met David Beckham
Ik zou er niet trots op wezen, zeker niet als je bedenkt dat ie ook nog eens vreemgingquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, als je er een paar ton mee verdient...
Ik zou er ook niet trots op wezen, maar ik zou wel blij zijn met het geld wat ik erdoor verdiend heb en ga/kan verdienenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op wezen, zeker niet als je bedenkt dat ie ook nog eens vreemging
Nee, sommige plaatjes moet je gewoon niet meer laten zienquote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sommige plaatjes moet je gewoon niet meer draaien.
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, sommige plaatjes moet je gewoon niet meer laten zien. Blijft wel leuk om af en toe te horen
. Very early 90's muziek.
Hehe. Hij gaat gewoon stoicijns doorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:26 schreef TIM-846 het volgende:
Die stefstuntpiloot die hier laatst een dag in het 3FM topic was en iedere dag de meeste posts heeft, heeft tegenwoordig zijn eigen topicWat luister je nu? #1858
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |