Sinds wanneer zuig jij zo hard?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
Goedzo, jullie hebebn naar mij geluisterd met die poll.
Dat zogenaamde wereldtalentje Babel van jullie hoort niet eens meer in het Nederlands Elftal thuis man. Alleen maar foute passes zien geven toen hij inviel vandaag.
Oh dear...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
Dat zogenaamde wereldtalentje Babel van jullie hoort niet eens meer in het Nederlands Elftal thuis man. Alleen maar foute passes zien geven toen hij inviel vandaag.
Gelukkig hoef jij het niet te doen achter je pc.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Een erehaag vormen voor die frusti klappers is wel het laatste wat ik zou doen.
Je doet het ook niet voor het jostipublek, maar voor de teamprestatie van AZ.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Een erehaag vormen voor die frusti klappers is wel het laatste wat ik zou doen.
Je achterlijke Ajaxbash reacties. Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij het niet te doen achter je pc.![]()
GGMM wat heb je ineens tegen mij?
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet het ook niet voor het jostipublek, maar voor de teamprestatie van AZ.
Hehe. Ik zou Dirk een erehaag laten kopen.quote:
Hebben we 17 miljoen voor gekregenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, je doet het voor de supporters.
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Evenveel als Dirkie, en kijk is wat er nu van beiden terecht is gekomen.![]()
Serieus, voor Babel zn ontwikkeling moet hij als de donder weg bij Liverpool en naar een middenmotor gaan.
Whehehe, dat is inderdaad de standaard reactiequote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.
"Ja, maar Kuyt werkt altijd héél hard."
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.
"Nee, laat Dirk maar een erehaag kopen."quote:
'Mijn club' speciaal voor die pauper.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:28 schreef Radegast het volgende:
Er komt helemaal geen erehaag voor AZ. Het zou wel leuk zijn om een liedje voor onze Louis te zingen. [ afbeelding ]
Ja, ze willen hier zoveel mogelijk (ex)Ajacieden in het Nederlands Elftal zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maarre Rots heb je hier ooit iemand horen zeggen dat Babel in het Nederlands Elftal moet dan?
Wat jij wilt, op die gast ga ik niet eens meer in.quote:
pauper?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
'Mijn club' speciaal voor die pauper.
Hullie willen....... Kom dan ook maar met feiten. Wie heeft er voorgesteld om in plaats van van Persie Knopper te selecteren. Wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, ze willen hier zoveel mogelijk (ex)Ajacieden in het Nederlands Elftal zien.
Vaak zijn die (ex)Ajacieden ook fokking goed.Behalve Babel dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, ze willen hier zoveel mogelijk (ex)Ajacieden in het Nederlands Elftal zien.
[..]
Wat jij wilt, op die gast ga ik niet eens meer in.
quote:
quote:Van Gaal: "Ajax is mijn club niet meer"
De gebeurtenissen van enkele jaren geleden hebben littekens achtergelaten bij Van Gaal. "Nee, mijn leven is Ajax niet meer. Mijn leven is voetbal en privé," zegt de coach in Het Parool. "In voetbal participeert Ajax nog wel, maar ook Barcelona, Sparta en andere clubs."
"Ajax is mijn club niet meer. Er zijn zoveel dingen voorgevallen waarvan ik denk dat het niet had gemoeten. Ik vind de sfeer bij AZ leuker. Maar om wat te winnen kun je – nu nog – beter bij Ajax zitten," aldus Van Gaal.
Dat is gewoon omgekeerde psychologie, hoe harder hij dat roept hoe meer je weet dat hij Ajax mist.quote:
Goh, een paar Ajacieden op fok die je niet mogen, wat een drama..quote:
Iddquote:Op donderdag 9 april 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, een paar Ajacieden op fok die je niet mogen, wat een drama..
Die DuvelDuvelquote:
Hij verdient super dik, traint met de beste en valt af en toe in. Prima baan tochquote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Serieus, voor Babel zn ontwikkeling moet hij als de donder weg bij Liverpool en naar een middenmotor gaan.
En Van Gaal vergeet ook voor het gemak even de supporters die hem altijd hebben gesteund.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meneer Van Gaal verward denk ik het woordje sfeer met die van geld.
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hij verdient super dik, traint met de beste en valt af en toe in. Prima baan toch
Is ook wel nodig ook. Ik ben de B A tot de B E Lquote:Op donderdag 9 april 2009 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.
Rio bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.
Wie heeft het dan beter gedaan? Ajax die een knuppel verkoopt voor 17 miljoen of Feyenoord die de allerbeste speler die de club de afgelopen 30 jaar heeft gekend verkoopt voor hetzelfde geld?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Oh, een paar fokkers die me niet mogen..quote:
Nee hoor. Ook nog dat stukkie waarin ie verteld dat ie het best ziet zitten om trainer van feyenoord te worden.quote:
Nu kan AZ het mooi ondervinden. Ben benieuwd of ze na de zomer nog net zo goed kunnen presteren.quote:
Hoezo, de Zeeuw blijft gewoon nog een jaar hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nu kan AZ het mooi ondervinden. Ben benieuwd of ze na de zomer nog net zo goed kunnen presteren.
Ik denk dat hij nu wel naar HSV zal gaan... Niet dat De Zeeuw onvervangbaar is, maar het is wel een belangrijke schakel.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo, de Zeeuw blijft gewoon nog een jaar hoor.
Denk het ook. Ze zullen wel een goede speler terugkopen aangezien ze bij AZ vrij aardig kunnen scouten.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel naar HSV zal gaan... Niet dat De Zeeuw onvervangbaar is, maar het is wel een belangrijke schakel.
Als er een buitenlandse club komt die CL speelt zal hij wel weg gaan. Maar voor minder doet hij het niet denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel naar HSV zal gaan... Niet dat De Zeeuw onvervangbaar is, maar het is wel een belangrijke schakel.
quote:Bodul verdient nieuw contract met Ajax
09/04/2009 08:33
Ajax beloont een sterk eerst seizoen van Darko Bodul met een nieuw contract. Voor Donovan Slijngard is er geen plaats meer in Amsterdam.
Volgens het Algemeen Dagblad hebben Ajax en Bodul (foto) overeenstemming bereikt over een nieuwe tweejarige verbintenis. De aanvaller kwam in 2008 over van SC Heerenveen en tekende toen voor één jaar.
Bodul maakt zijn status van talent vooral waar bij de beloften van Ajax. Veel minuten heeft de twintigjarige spits in de hoofdmacht nog niet gemaakt. Trainer Marco van Basten deed alleen in februari in de uitwedstrijd tegen Vitesse een beroep op de Bosniër met een Oostenrijks paspoort.
Voor Slijngard is een terugkeer naar Ajax geen optie. De Amsterdamse club verhuurde hem dit seizoen aan Sparta Rotterdam, maar zal de optie in het contract van de linkspoot niet lichten. De 21-jarige verdediger kan daardoor transfervrij op zoek naar een nieuwe club.
quote:Geen verhuur meer voor Anita
Deze winter mocht Anita nog op zoek naar een club om verhuurd te worden. Inmiddels is hij een vast onderdeel van de selectie en is van verhuur komende zomer geen sprake meer. Anita in het Algemeen Dagblad: 'Ik heb te horen gekregen dat ik ook na dit seizoen bij Ajax mag blijven. Dat is natuurlijk mooi. In de winterstop werd gezegd dat ik beter ervaring op kon doen bij een andere club. Er meldde zich toen echter geen enkele club voor me. Dat stelde me wel een beetje teleur, maar achteraf ben ik daar heel blij mee. Ik ben toen keihard gaan werken want ik dacht: er komen vast wel blessures. Uiteindelijk is het gelukt in de basis te komen.'
Je had wel wat meer op je kerfstok.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
Ongelooflijk. Als ik juich voor Volendam omdat ze met 2-1 hebben gewonnen van feyenoord word ik geband, maar een halve pagina over De Zeeuw van az kan wel weer.
Je kan zeggen wat je wil maar Kuyt is toch met grote regelmaat belangrijk voor Liverpool.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker iets met het K-woord?quote:
Omdat ik even lachte in het feyenoord-topic? D-K en dergelijke hebben voor grotere daden minder gekregen.quote:
Als jij dat zo ziet dan kan ik daar weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik even lachte in het feyenoord-topic? D-K en dergelijke hebben voor grotere daden minder gekregen.
Klopt, jij kan in zijn notes zien waarom hij gebanned was.....quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Die ban was natuurlijk volstrekt belachelijk.
Maar goed, waar komt dat hele erehaag idee vandaan? Dan zeggen ze wel eens dat voetbalsupporters hersenloos zijn.
Eens!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft die erehaag. Het voetbal kan veel dingen leren van rugby (video-assistentie, geen mietjesgedrag en sportiviteit). Zo'n erehaag is daar een voorbeeld van.
Dan zou ik wel graag willen horen hoe jij dat dan ziet, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij dat zo ziet dan kan ik daar weinig aan veranderen.
Maar goed, je bent weer terug. Laten we het gezellig houden en niet naar anderen kijken.
Ben jij nou redacteur bij AjaxLife?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft die erehaag. Het voetbal kan veel dingen leren van rugby (video-assistentie, geen mietjesgedrag, sportiviteit en onderling respect). Zo'n erehaag is daar een voorbeeld van.
Google maar op mijn naam. Zo moeilijk is het allemaal niet. Goede inzendingen via PM.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben jij nou redacteur bij AjaxLife?
Nog veel blessures op de training ontstaan de laatste tijdquote:Ik ben toen keihard gaan werken want ik dacht: er komen vast wel blessures
Je geeft zelf zo ongeveer toe dat het om dat lachen in het feyenoord topique was, inclusief die post hier. Dan concludeer ik dat het een belachelijke ban was/quote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, jij kan in zijn notes zien waarom hij gebanned was.....!!!
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je geeft zelf zo ongeveer toe dat het om dat lachen in het feyenoord topique was, inclusief die post hier. Dan concludeer ik dat het een belachelijke ban was/
Waar zeg ik dat dan?quote:
Dat valt toch ook wel mee. Gewoon wat ongelukkig dit seizoen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef NoizEkick het volgende:
Echt ongelooflijk hoe vaak Gabri wel niet geblesseerd is dit seizoen. Nu weer twee weken uitgeschakeld.
quote:2006/07 Ajax 31 5 Eredivisie
2007/08 Ajax 26 1 Eredivisie
2008/09 Ajax 16 1 Eredivisie
Je had al een tijdje PM.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:
Fijn dat ook medeusers zien dat er belachelijk gemod wordt.
sjimz zou je per PM dan eens jouw verhaal willen vertellen? Dank alvast.
Hij heeft maar de helft van de tot nu toe gespeelde wedstrijden gespeeld. Vind ik toch wat weinig.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee. Gewoon wat ongelukkig dit seizoen.
[..]
quote:Aanvaller Bodul twee jaar langer bij Ajax
Ajax heeft de optie in het contract van Darko Bodul gelicht. De talentvolle centrumspits staat nu tot 2011 bij de Amsterdammers onder contract. Dit seizoen maakte de twintigjarige spits zijn debuut in de hoofdmacht.
Zijn eerste 45 minuten in het shirt van de Amsterdammers waren tegen Vitesse (4-1 nederlaag). De geboren Bosniër maakt vooral zijn minuten in het Jong Ajax, maar naar verwachting sluit Bodul volgend jaar vanaf het begin aan bij de A-selectie. Bodul kwam een jaar geleden transfervrij over van SC Heerenveen.
Dat komt dan vast door zijn strakke benen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat Bodul wel eens bij zou kunnen gaan tekenen, wat jullie?
Vergeet z'n lekkere kontje nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat komt dan vast door zijn strakke benen.
Twee jaar denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat Bodul wel eens bij zou kunnen gaan tekenen, wat jullie?
7 stuks ajacied.. en nog 2 op stand-by lijst..quote:O-16 oefent in Noord-Ierland
Het Nederlands team voor spelers onder 16 jaar speelt op 22 april een oefeninterland tegen Noord-Ierland. De wedstrijd wordt gespeeld in de hoofdstad, Belfast.
De selectie van KNVB-coach Ruud Dokter verblijft van 20 tot en met 23 in Belfast. Het duel tegen de Noord-Ierse leeftijdsgenoten wordt gespeeld op Ballymena Showground's, en begint om 19.30 uur plaatselijke tijd. In Noord-Ierland is het een uur vroeger.
Dokter selecteerde de volgende spelers:
Michael Brouwer (Vitesse/AGOVV), Maurits Schmitz (Ajax), Stefano Denswil (Ajax), Oliver Rifai (AZ), Matthew Steenvoorden (Feyenoord), Moreno Rutten (Feyenoord), Dennis Dengering (PSV), Mitchell Dijks (FC Volendam), Davy Klaassen (Ajax), Zakaria Labyad (PSV), Ouasim Bouy (Ajax), Adam Maher (AZ), Aron Gielen (VVV), Jip Bartels (Ajax), Lesley de Sa (Ajax), Anthony van den Hurk (PSV), Elvis Manu (Feyenoord), Davi Lizardo (Ajax).
Op de stand-bylijst staan: Eric Verstappen (VVV), Joey Pelupessy (FC Twente/Heracles), Tufan Özbozkurt (PSV), Sven Nieuwpoort (Ajax), Xandro Schenk (Ajax), Bryan van der Laan (Feyenoord), Rinke Pennings (PSV), Esmat Shanwari (NEC), Jon-Joost Cornelissens (Feyenoord), Cas Peters (FC Twente/Heracles), Rashid Browne (Sparta).
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef TheClown1 het volgende:
Hij heeft bijgetekend. Lees het bericht hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |