Sinds wanneer zuig jij zo hard?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
Goedzo, jullie hebebn naar mij geluisterd met die poll.
Dat zogenaamde wereldtalentje Babel van jullie hoort niet eens meer in het Nederlands Elftal thuis man. Alleen maar foute passes zien geven toen hij inviel vandaag.
Oh dear...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
Dat zogenaamde wereldtalentje Babel van jullie hoort niet eens meer in het Nederlands Elftal thuis man. Alleen maar foute passes zien geven toen hij inviel vandaag.
Gelukkig hoef jij het niet te doen achter je pc.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Een erehaag vormen voor die frusti klappers is wel het laatste wat ik zou doen.
Je doet het ook niet voor het jostipublek, maar voor de teamprestatie van AZ.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Een erehaag vormen voor die frusti klappers is wel het laatste wat ik zou doen.
Je achterlijke Ajaxbash reacties. Beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij het niet te doen achter je pc.![]()
GGMM wat heb je ineens tegen mij?
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet het ook niet voor het jostipublek, maar voor de teamprestatie van AZ.
Hehe. Ik zou Dirk een erehaag laten kopen.quote:
Hebben we 17 miljoen voor gekregenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Rots het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, je doet het voor de supporters.
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Evenveel als Dirkie, en kijk is wat er nu van beiden terecht is gekomen.![]()
Serieus, voor Babel zn ontwikkeling moet hij als de donder weg bij Liverpool en naar een middenmotor gaan.
Whehehe, dat is inderdaad de standaard reactiequote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.
"Ja, maar Kuyt werkt altijd héél hard."
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Babel heeft in zijn linkerstemband nog meer voetballend vermogen dan die mislukte palingboer uit Katwijk wekelijks laat zien.
"Ja, maar Kuyt werkt altijd héél hard."
"Nee, laat Dirk maar een erehaag kopen."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |