quote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Straks als je weer op je plekje zit, piep je wel anders![]()
[..]
De juf durft toch niets te beginnen tegen mij, ik ben blauw
en wat nou als iemand ook ff de rest er in paint dan krijg je geen 1000 verschillende klassenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Paul het volgende:
1e versie
[ afbeelding ]
Laatste verbouwing van de fokklas
[ afbeelding ]
Paint jezelf in de klas!
Of Paint iets anders leuks in de klas
![]()
Je doet maar suc6quote:Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als iemand ook ff de rest er in paint dan krijg je geen 1000 verschillende klassen
Ja daar schrik je van he!quote:
Neeeeeheeeee.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche1 moet wegens slecht gedrag vooraan zitten, in zijn eentje.
Pietje!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar haal je 't lef vandaan om Liesje en mij de klas uit te zetten?
Hoi liesje.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietje!![]()
Toch voel ik een zekere afstand tussen ons en de rest van de klas.![]()
Wacht maar, ik zal je wel troosten.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf hij laat me schrikken!
Waar zijn jij en olep opeens heen?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:34 schreef GGMM het volgende:
ik post deze post alleen om snel bij m'n UI te komen.
Ja graag! Kom maar gezellig naast mij zitten, want ik moet ook naast Pietje, die haalt hoge cijfers!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi liesje.wil jij naast mij zitten?
Uh.. Hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar zijn jij en olep opeens heen?
Eikel.quote:
Cool!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja graag! Kom maar gezellig naast mij zitten, want ik moet ook naast Pietje, die haalt hoge cijfers!
Mijn motief is puur de kick.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef Trevland het volgende:
waarom zijn er hier zoveel school shootings?
Echte daders schieten zich zelf ook door de kop. Kijk maar naar Tim Kquote:
Dan leg ik het wapen bij jou neer, wijs ik naar je gezicht en dan lijkt het iedereen wel duidelijk dat pesten het motief was.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echte daders schieten zich zelf ook door de kop. Kijk maar naar Tim K
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan leg ik het wapen bij jou neer, wijs ik naar je gezicht en dan lijkt het iedereen wel duidelijk dat pesten het motief was.
quote:
Ga je ook zelf de rotzooi opruimen? Die jeugd van tegenwoordig ook altijdquote:
Daar help ik je wel overheen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja ik zie het ja, en dat je me spaart is erg lief van je.
Maar eh, een slachtpartij voor mijn ogen, dat is een trauma!
geen normen en waarden meerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga je ook zelf de rotzooi opruimen? Die jeugd van tegenwoordig ook altijd
Inderdaad. Waar moet dat heen. Vroeger, toen ik nog jong was, toen ruimden we tenminste al dat bloed gewoon zelf op als we terroristje hadden gespeeld. Maar nu zijn we zo verwend dat we denken dat de schoonmaakster maar alles doet.quote:
wil je naast mij zitten?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En degene die die shooting paintte:stommerd.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, seksuele voorlichting.
Bovendien blijf ik de leerkracht, anders leren jullie niks!
Leer die kutkoters dan eerst eens wat normen en waarden zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Bovendien blijf ik de leerkracht, anders leren jullie niks!
Ze zit helemaal nergens, zo werd mij verteld. Schijnt nogal dom te zijn als je dat niet weet.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze zit helemaal nergens, zo werd mij verteld. Schijnt nogal dom te zijn als je dat niet weet.
Het begint bij de oudersquote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Leer die kutkoters dan eerst eens wat normen en waarden zijn
Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets vanquote:
Jij bent toch ouder?quote:
Nou kruip dan maar weer gewoon onder het bureauquote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets van
Kom je dan weer op je plekje zitten?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou kruip dan maar weer gewoon onder het bureau
Ik ben wel ouder, maar geen ouder.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets van
[..]
Jij bent toch ouder?
Aan je logica te ruiken ben je vrouwquote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben wel ouder, maar geen ouder.
Paint? Wat is dat?quote:
Ik kom nog een stukje onder het bureau uit hoor, dat ben je vergeten!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom nog een stukje onder het bureau uit hoor, dat ben je vergeten!
Maar jij het dan eens even in ordequote:
Ow, dan ga ik snel naast Liesje zittenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zitquote:
je hebt met een oude paint gewerktquote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik snel naast Liesje zitten
[ afbeelding ]
Zolang je maar niet met je lompe poten tegen mij aan zit te trappen. Dan word ik namelijk afgeleid van mijn werkzaamheden en daar wordt kwiwi niet blij van...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zit
Gezellig!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Updated.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt met een oude paint gewerkt
quote:
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltjequote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zit
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met je lompe poten tegen mij aan zit te trappen. Dan word ik namelijk afgeleid van mijn werkzaamheden en daar wordt kwiwi niet blij van...
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltje
ik dacht al wat voel ik op mn beenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltje
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, ik was het ook niet, want ik kan wel een perfect gladgeschoren been onderscheiden van jouw orang-oetanpootquote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al wat voel ik op mn been
ik hoopte dat jij het was![]()
![]()
Nee hoor, ik wil gewoon het practicum met je doenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist had dat trouwens best een kutopmerking kunnen zijn.
Nee, was niet moelijk hoorquote:
Dus je kunt toch paintenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik was het ook niet, want ik kan wel een perfect gladgeschoren been onderscheiden van jouw orang-oetanpoot
Update:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik was het ook niet, want ik kan wel een perfect gladgeschoren been onderscheiden van jouw orang-oetanpoot
Update:
[ afbeelding ]
Dit was geen paint, dit was fotosoep! En ja, ik weet ondertussen toch wel wat jij lekker vindtquote:Op donderdag 9 april 2009 00:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je kunt toch painten
Lekker hoor bart
Dan verplaatsen we ons wel naar de bosjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil gewoon het practicum met je doen
Of gewoon naar bed het strandquote:Op donderdag 9 april 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we ons wel naar de bosjes.Of de zandbak.
Vertel!quote:Op donderdag 9 april 2009 01:11 schreef PeZu het volgende:
juf jojoortje is wel streng tijdens het nablijven btw
nou laat ik zo zeggen dat, ik voortaan alleen maar kattekwaad ga uithalen om te mogen na blijvenquote:
ik zit idd onder het buro van jojo, goed gepaintquote:Op donderdag 9 april 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Zo klopt hij weer geloof ik.![]()
Naast Pietje voor de hoge cijfers, naast remlof voor de biologieles.
En porsche vlak voor mij zodat ik hem snoepjes kan geven.
En gggmm achter mij, om mee te roken.
Tof!
[ afbeelding ]
Zit jij onder het bureau van de juf?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit idd onder het buro van jojo, goed gepaint
Ik dacht al, wat kriebelt er toch daar beneden?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit idd onder het buro van jojo, goed gepaint
komt dat niet omdat mensen een printscreen van dit scherm maken ipv het plaatje zelf te kopieren?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft hem nou weer zo klein opgeslagen
Dan doen wij het wel ff voor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |