quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan leg ik het wapen bij jou neer, wijs ik naar je gezicht en dan lijkt het iedereen wel duidelijk dat pesten het motief was.
quote:
Ga je ook zelf de rotzooi opruimen? Die jeugd van tegenwoordig ook altijdquote:
Daar help ik je wel overheen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja ik zie het ja, en dat je me spaart is erg lief van je.
Maar eh, een slachtpartij voor mijn ogen, dat is een trauma!
geen normen en waarden meerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga je ook zelf de rotzooi opruimen? Die jeugd van tegenwoordig ook altijd
Inderdaad. Waar moet dat heen. Vroeger, toen ik nog jong was, toen ruimden we tenminste al dat bloed gewoon zelf op als we terroristje hadden gespeeld. Maar nu zijn we zo verwend dat we denken dat de schoonmaakster maar alles doet.quote:
wil je naast mij zitten?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En degene die die shooting paintte:stommerd.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, seksuele voorlichting.
Bovendien blijf ik de leerkracht, anders leren jullie niks!
Leer die kutkoters dan eerst eens wat normen en waarden zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, seksuele voorlichting.
Bovendien blijf ik de leerkracht, anders leren jullie niks!
Ze zit helemaal nergens, zo werd mij verteld. Schijnt nogal dom te zijn als je dat niet weet.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze zit helemaal nergens, zo werd mij verteld. Schijnt nogal dom te zijn als je dat niet weet.
Het begint bij de oudersquote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Leer die kutkoters dan eerst eens wat normen en waarden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |