Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets vanquote:
Jij bent toch ouder?quote:
Nou kruip dan maar weer gewoon onder het bureauquote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets van
Kom je dan weer op je plekje zitten?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou kruip dan maar weer gewoon onder het bureau
Ik ben wel ouder, maar geen ouder.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Al die ingewikkelde moderniteiten snap ik toch niets van
[..]
Jij bent toch ouder?
Aan je logica te ruiken ben je vrouwquote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben wel ouder, maar geen ouder.
Paint? Wat is dat?quote:
Ik kom nog een stukje onder het bureau uit hoor, dat ben je vergeten!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom nog een stukje onder het bureau uit hoor, dat ben je vergeten!
Maar jij het dan eens even in ordequote:
Ow, dan ga ik snel naast Liesje zittenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, seksuele voorlichting.
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zitquote:
je hebt met een oude paint gewerktquote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik snel naast Liesje zitten
[ afbeelding ]
Zolang je maar niet met je lompe poten tegen mij aan zit te trappen. Dan word ik namelijk afgeleid van mijn werkzaamheden en daar wordt kwiwi niet blij van...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zit
Gezellig!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Updated.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt met een oude paint gewerkt
quote:
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltjequote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo dicht naast je zit
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met je lompe poten tegen mij aan zit te trappen. Dan word ik namelijk afgeleid van mijn werkzaamheden en daar wordt kwiwi niet blij van...
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltje
ik dacht al wat voel ik op mn beenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lang je maar je oogjes vooruit houdt want er zit iemand bij mij onder het tafeltje
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |