Soul Nomad and The World Eaters is 1 spel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
phantom brave en makai kingdom(Zetta is btw een vrij te spelen personage in Disgaea DS) wel, andere twee niet.
Bij makai kingdom vind ik het al lachwekkend zodra zetta zich na 3 minuten al bad-ass demon overlord noemtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Soul Nomad and The World Eaters is 1 spel.![]()
Hoofdpersonage Gig is in dat spel ook heerlijk sarcastisch met een goede Engelse voice actor.
Bij Zetta heb ik om sommige van zijn uitspraken ook wel moeten lachen.
ZETTA BEAM !!!!!!! blijft nog het mooiste.
Die heb ik hier ook wel ergens liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wat minder bekende games alleen suikoden V aanraden die itt deel IV echt goed in elkaar zit.
Klopt, spel komt traag op gang, maar verhaal/complot technisch zit het echt tof in elkaar, zelfs al vind ik de RTS gedeeltes die er in zitten niet zo fantastisch.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook wel ergens liggen.
Het spel komt alleen zo traag op gang en de laadtijden zijn een beetje ergerlijk.
Maar voor de rpg liefhebber nog steeds verplichte kost.
Leuke aan Suikoden is dat je 108 characters kan recruiten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Klopt, spel komt traag op gang, maar verhaal/complot technisch zit het echt tof in elkaar, zelfs al vind ik de RTS gedeeltes die er in zitten niet zo fantastisch.
Drie uur nog maar gespeeld? Je hebt er dan al meer over gepost dan gespeeld. Kutgame dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
In Persona 4 is de wereld na 3 uur tutorial eindelijk voor me open gegaan. Nu heb ik tot de volgende mistige dag de tijd om Yukiko te redden. Inmiddels tot de derde verdieping van de dungeon gekomen, maar ik ga eerst nog een beetje levellen en de omgeving verkennen. Ik heb al iets gehoord over een bezetten Shrine bij de winkelstraat.![]()
Het enige wat ik nog niet helemaal begrijp is wat het nut/noodzaak van Persona's fusen is, maar dat komt vast nog wel.
Het nut van fusen is betere Persona krijgen,want als een Persona alle skills heeft geleerd is deze in de meeste gevallen niet meer nuttig en is beter af om gefused te worden samen met sommige skills die jij graag wil behouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
In Persona 4 is de wereld na 3 uur tutorial eindelijk voor me open gegaan. Nu heb ik tot de volgende mistige dag de tijd om Yukiko te redden. Inmiddels tot de derde verdieping van de dungeon gekomen, maar ik ga eerst nog een beetje levellen en de omgeving verkennen. Ik heb al iets gehoord over een bezetten Shrine bij de winkelstraat.![]()
Het enige wat ik nog niet helemaal begrijp is wat het nut/noodzaak van Persona's fusen is, maar dat komt vast nog wel.
Intussen 4 uur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie uur nog maar gespeeld? Je hebt er dan al meer over gepost dan gespeeld. Kutgame dus.
Ik wordt oud,... begrijp er niet veel vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het nut van fusen is betere Persona krijgen,want als een Persona alle skills heeft geleerd is deze in de meeste gevallen niet meer nuttig en is beter af om gefused te worden samen met sommige skills die jij graag wil behouden.
Houdt Persona bij je die dicht of iets boven je eigen lvl zijn.
Probeer trouwens veel tijd te steken in het onderhouden van je S.Links.
Persona's lvlen gaat hierdoor stukken sneller.
Het fightsysteem van Persona 4 (voor zover ik het begrijp) is als volgt: in tegenstelling tot alleen Yuna in FFX heeft in Persona elke party member zijn eigen summon. Met deze "persona" kun je magie gebruiken. Elke persona heeft zijn eigen defensieve, healende en aanvallende magische spreuken. Daarnaast behoort elk personage in het spel en elke persona tot een bepaalde catagorie, zeg maar een soort sterrenbeeld.quote:
Oh dat klinkt best cool. Het is hopelijk toch niet zo dat je je Persona kan inruilen of weg doen voor een andere,.... of misschien rouleren tussen de andere characters? Dat zou zo'n upgrade management iets worden,....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het fightsysteem van Persona 4 (voor zover ik het begrijp) is als volgt: in tegenstelling tot alleen Yuna in FFX heeft in Persona elke party member zijn eigen summon. Met deze "persona" kun je magie gebruiken. Elke persona heeft zijn eigen defensieve, healende en aanvallende magische spreuken. Daarnaast behoort elk personage in het spel en elke persona tot een bepaalde catagorie, zeg maar een soort sterrenbeeld.
Je Persona’s maak je op drie manieren sterker:
- Grinden tijdens het vechten, je persona’s levellen mee.
- Persona’s fuseren met andere persona’s die je gedurende het spel verdient. Hierbij spelen sterrenbeelden een belangrijke rol.
- Gedurende het spel je Sociale Links met andere party members versterken, hierdoor worden je persona’s effectiever.
MC kan alleen personas fusen, en die gaan ten koste van de personas die je al hebt en gekozen hebt voor de fusion, nou kun je deze personas als je het echt wilt(waarom zou je een persona van l25 bij je willen dragen als je zelf l45 bent) voordat je gaat fusen registreren in het persona compendium waarna je deze met precies de zelfde skills/xp kan terug kopen op elk moment dat je nodig vind, als je het dan echt nog effectiever wilt doen zou je evt nog rekening kunnen houden met fusion forecasts waardoor personas op bepaalde dagen een stat bonus krijgen of er een bestaande skill veranderd word in een andere (meestal betere) skill.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt best cool. Het is hopelijk toch niet zo dat je je Persona kan inruilen of weg doen voor een andere,.... of misschien rouleren tussen de andere characters? Dat zou zo'n upgrade management iets worden,....
Met andere woorden,... heeft een character maar 1 Persona zodat je kan wennen aan de moves per character?
Klinkt pittig,.... wel leuk overigens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
MC kan alleen personas fusen, en die gaan ten koste van de personas die je al hebt en gekozen hebt voor de fusion, nou kun je deze personas als je het echt wilt(waarom zou je een persona van l25 bij je willen dragen als je zelf l45 bent) voordat je gaat fusen registreren in het persona compendium waarna je deze met precies de zelfde skills/xp kan terug kopen op elk moment dat je nodig vind, als je het dan echt nog effectiever wilt doen zou je evt nog rekening kunnen houden met fusion forecasts waardoor personas op bepaalde dagen een stat bonus krijgen of er een bestaande skill veranderd word in een andere (meestal betere) skill.
De andere characters hebben een vastgestelde persona die een keer evolueert mits je deze social link maxed, en op een character na voornamelijk voorspelbare strengths en weaknesses hebben.
7 of 8 dacht ik zo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet nu Yukiko redden, maar de tijd begint langszaam te dringen! De dagen vliegen voorbij! Hoeveel verdiepingen heeft dat kasteel???
Beetje jammer, dat haat ik zo hard in een spel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er tijdslimieten in de game?
Nja, soort van. Terwijl je uitzoekt wat er aan de hand is moet je mensen redden uit dungeons. Dat moet voor een mistige dag gebeuren. In het spel verstrijken dagen, in de tussenliggende dagen kun je levellen of je sociale skills uitbouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Der komt nog een veel leuker deuntje. Volledig in midiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg dat liedje dat je hoort tijdens Yukiko's Castle niet uit mijn hoofd.
SPOILER: gaat overhet krijgen van baitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strolie: ik heb in het hele spel op de eerste dungeon na ofzo geen enkel healthpotion gebruikt: healen met spells is genoeg. De meest makkelijk manier van spelen is trouwens omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je veel langer in de dungeon blijven.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Feit dat het er is lijkt me vervelend. Blijft toch altijd in je achterhoofd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klok? Dik 60 uur zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persona 4 uitgespeeld met best endingEindbaas was wel pittig zeg
Hmmm. Bij mij echt totaal niet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Feit dat het er is lijkt me vervelend. Blijft toch altijd in je achterhoofd.
Hoe kwam je uit qua tijd? Ik heb net de 70 uur gehaald.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persona 4 uitgespeeld met best endingEindbaas was wel pittig zeg
Meer dan 120, maar dat komt voornamelijk omdat ik mn PS2 in het weekend vaak aan laat staan als er dingen tussendoor voorvallen en dan maar save om niet te veel voortgang te verliezen, ik den dat ik er in totaal een uurtje of 90 bezig mee ben geweest(waarvan ws een uurtje of 7 a 8 onnodig omdat ik in magatsu inaba(er vanuitgaande dat dat de laatste dungeon was) behoorlijk heb lopen powerlevellen om Helel en Zaou Gongen te kunnen krijgen)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe kwam je uit qua tijd? Ik heb net de 70 uur gehaald.
Nocturne is nog steeds een van mijn favoriete SMT spellen die er op de Ps2 zijn uitgekomen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen ga beginnen met SMT NocturneOp de 360 heb ik niet echt iets te spelen (nog geen zin in TR Underworld) en DQVIII staat weer eens in de koelkast... Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden, heb de game al bijna 4 jaar in mijn backlog
Van een aantal hier neem ik RPG advies blind over,.... ben erg benieuwdquote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zult er serieus geen spijt van krijgen.
Het is er niet van gekomen. Ik ben op de bank in slaap gevallenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nocturne is nog steeds een van mijn favoriete SMT spellen die er op de Ps2 zijn uitgekomen.
Het spel straft direct voor elke fout die jij maakt.
De AI van je tegenstander maakt altijd dankbaar gebruik van de extra Press Turns die hij krijgt als hij bepaalde zwakheden van je team raakt.
Ik heb meerdere malen in dit spel al een game over gehad voordat ik ook maar iets terug kon doen.
Maak je borst maar nat voor de Matador, deze boss laat je zien dat Nocturne niet voor iedereen is weggelegd.
Extreem goede keusquote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van een aantal hier neem ik RPG advies blind over,.... ben erg benieuwd
Toevallig 2 weken geleden aangeschaft voor nog geen 13 Euro ofzo,... blijft even in het celofaan totdat het backlog gevoel gaat branden! Lijkt me ook echt geweldig!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Extreem goede keus![]()
Rogue Galaxy kan ik ook zeer aanraden trouwens als het om rpg gaat.
Ik speel eigenlijk bijna niks anders dan rpg
Rogue Galaxy zuigt zwaar. Zuigen in de zin van dat je compleet maar dan ook compleet meegetrokken kunt worden in het verhaal. Ik heb RG ooit in een vakantie gespeeld en viel me in een gat daarnaquote:Op zondag 24 mei 2009 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toevallig 2 weken geleden aangeschaft voor nog geen 13 Euro ofzo,... blijft even in het celofaan totdat het backlog gevoel gaat branden! Lijkt me ook echt geweldig!
Omg. Die heb ik echt nog nooit kunnen spelenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef BlackSheep het volgende:
Paar weken geleden Shadow of the Colossus uitgespeeld. Nu lijken de andere games die ik nog heb liggen ineens zo matig
Ik vond RG nog niet echt zo bijzonder.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef wdn het volgende:
Rogue Galaxy zuigt zwaar. Zuigen in de zin van dat je compleet maar dan ook compleet meegetrokken kunt worden in het verhaal. Ik heb RG ooit in een vakantie gespeeld en viel me in een gat daarna![]()
De eindbazen zijn over het algemeen best pittig, in het begin voornamelijk omdat je personas nog niet zo sterk zijn en nog weinig skills bezitten/kunnen leren die bepaalde elementen kunnen nullen/repellen/absorberen , vanaf het midden zul je er een stuk minder problemen mee ervaren maar kunnen ze je dmv nare ailments en een lange hp balk behoorlijk op de zenuwen werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Yukiko gered! Met nog 2 dagen te gaan.
Eindbaas was inderdaad een bitch.Maar met mijn laatste health kreeg ik hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persona 4
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
OMG! Die 2e dungeon!![]()
De game laat het wel in het midden of Kanji nu homo of biseksueel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persona 4
Ze laten de beslissing aan de gamer over.
Er worden wel constant grappen over gemaakt naar Kanji toe door de andere partymembers.
Vooral Yosuke vindt het prachtig om dit Kanji nog even duidelijk te maken.
Kanji is toch wel een van mijn favoriete personages in P4.
De voice actor past goed bij hem en sommige van zijn uitspraken zijn echt te grappig.
Ik heb Kanji nog niet gered. Ik vind de stijl van de 2e Dungeon tot nu toe wel erg leuk. Maar op de 1F kom ik al zat moeilijke vijanden tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef torn_Machina het volgende:
De game laat het wel in het midden of Kanji nu homo of biseksueel is.
Ze laten de beslissing aan de gamer over.
Er worden wel constant grappen over gemaakt naar Kanji toe door de andere partymembers.
Vooral Yosuke vindt het prachtig om dit Kanji nog even duidelijk te maken.
Kanji is toch wel een van mijn favoriete personages in P4.
De voice actor past goed bij hem en sommige van zijn uitspraken zijn echt te grappig.
SPOILER: vissen tipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:36 schreef wdn het volgende:
Concentreer je op de s.link van de persoon waarmee je speelt. Plus op hermit.Hermit is die vos toch? Wat kun je daar voor bijzondere persona's mee maken dan?SPOILER: vissen tipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vos komt in de dungeon te staan en vraagt een prijs voor het volledig herstellen van beide bars. Indien je max hebt kost het een paar k om volledig te herstellen en kun je dus heel eenvoudig in dungeons blijven hangen: warp terug naar het begin. Saven. Eventueel persona's upgraden. Healen en terug de dungeon in. Met Hermit op 8, 9 of 10 hoef je nooit meer de dungeon uit: het levert veel meer geld op dan het kost. Kwestie van 1x veel van die back to beginning dingen kopen (hmmm hoe heten die krengen ook alweer).quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hermit is die vos toch? Wat kun je daar voor bijzondere persona's mee maken dan?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:36 schreef wdn het volgende:
Concentreer je op de s.link van de persoon waarmee je speelt. Plus op hermit.
Ikzelf vond het heel handig om Yukiko op max te hebben: healen is soms noodzakelijk. Vooral na gevechten is dat reuze handig zodat het volgende gevecht weer met 100% isWaar kan ik Yukiko normaal gesproken vinden?SPOILER: vissen tipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch! Dit soort dingen doe je in bijvoorbeeld een Final Fantasy game echt nooit!
Vis binnenhalen = button bashen! Ok! Ik hield de O knop ingedrukt, vandaar dat het niet lukte.
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:41 schreef wdn het volgende:
Die vos komt in de dungeon te staan en vraagt een prijs voor het volledig herstellen van beide bars. Indien je max hebt kost het een paar k om volledig te herstellen en kun je dus heel eenvoudig in dungeons blijven hangen: warp terug naar het begin. Saven. Eventueel persona's upgraden. Healen en terug de dungeon in. Met Hermit op 8, 9 of 10 hoef je nooit meer de dungeon uit: het levert veel meer geld op dan het kost. Kwestie van 1x veel van die back to beginning dingen kopen (hmmm hoe heten die krengen ook alweer).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlackSheep: eh hoe bedoel je?
EDIT oh fuck. Ik zat helemaal in Persona te denkenwtf wegkrijgen dacht ik?! Dat kan helemaal niet
Even niet uit mijn hoofd maar opgezochtJe kunt kiezen uit...
Eigenlijk deed ik altijd Fight Separately. Tenzij grote groepen langskwamen. Dan was het Pick Same Target (iedere enemy minder is minder damage dus dat werkt dan beter).quote:Combat
The combat in Rogue Galaxy is all provided in real time. Battles are fought in
an active mode and menus are only used for abilities, items, changing
equipment, or switching party members. Random encounters will occur in the
field or in a town and your party will be thrown into battle.
Allies during combat
You do not have much control over your allies during combat except for the
orders that have been issued to them from the Strategy or Team Command menu.
--> Fight Separately
Allies will make their own decisions of what enemies to attack and will fight
based off the CPU.
+ Keeps party members spread out so they will not fall victim to an attack at
the same time.
- The enemies will not be pressured as much.
--> Pick Same Target
Allies will both pick one target and attack that enemy until it is defeated.
+ Provides a constant pressure on one enemy.
+ Party members will usually block when the party leader blocks.
- Party members remain close together often resulting in multiple hits from one
enemy attack.
--> Go All-Out
Allies will react however they want to while attacking and will use Abilities
and Items freely. They will even use more rare items if they feel that it
would help the current situation.
+ CPU healing.
- Items will be consumed with little thought.
- The possibility of the use of rare items.
--> Step Back
Allies will not attack and will block an enemies' attack.
+ Party members will not get attacked as often.
+ Healing items will not be used as much from negligent CPU party commands.
- No attack pressure whatsoever on enemies from party members.
- No chance for experience bonus.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef wdn het volgende:
strolie: ja. Sommige zijn meerdaagse quests maar ze nemen dan geen tijd in beslag. Dat is wel handig![]()
Oh en elke dungeon die over een bepaald persoon gaat heeft1e Dungeon heb ik een 2e keer doorlopen. Alleen wordt mijn aars gekicked door de nieuwe eindbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn dan ook stukken sterkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1e Dungeon heb ik een 2e keer doorlopen. Alleen wordt mijn aars gekicked door de nieuwe eindbaas.
Mwoah in tegenstelling tot de eerste boss, heeft de tweede boss bijna altijd een weakpoint dat je kan uitbuiten en ook all-out attacks op kan leveren. En de vos healt overigens alleen SP.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zijn dan ook stukken sterker![]()
![]()
En een stuk irritanter ook
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar kan ik Yukiko normaal gesproken vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens bezig met mn new game+ heb gisteren de 3de dungeon gecleaned en de s.links van Nanako, Ryoutarou en Chie gemaxed.![]()
En indirect dus ook hp want de full party heal cost niet zoveel spquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah in tegenstelling tot de eerste boss, heeft de tweede boss bijna altijd een weakpoint dat je kan uitbuiten en ook all-out attacks op kan leveren. En de vos healt overigens alleen SP.
Als je de weakspot uitbuit en MC de juiste persona heeft , kan zowel MC als een van je maten een critical maken, als je de andere 2 dan laat focussen op healing spells/items zijn die optionele bosses niet echt moeilijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef wdn het volgende:
[..]
En indirect dus ook hp want de full party heal cost niet zoveel sp![]()
Klopt over die weakspot trouwens. Maar bij bosses zijn die vaak niet zo makkelijk op te pakken. Een knockdown met een free hit levert vaak niet zo echt hoge scores op. Tenzij je ook met status spells gaat werken (wat mij teveel werk was)
Ik heb in mijn eerste walktrough alleen moeilijkheden gehad met boss 2 en boss 4, de rest was idd niet echt moeilijk mits je de juiste persona bezit.quote:Geen van de bosses was echt super super moeilijk. Sommige kregen me wel eens een keer dood maar nooit meer dan 1x. De 2de keer kende ik meestal wel het truuctje dat ze wilden doen en dan was het gewoon een kwestie van uitbuiten en met buffs uitzingen![]()
Maar dat maakt Persona ook leuk: ga je het gevecht onvoorbereid aan verlies je. Ben je een beetje op de hoogte van je tegenstander is het niet echt een probleem. Wat niet wil zeggen dat je dan meteen klaar bent met een gevecht want sommige bosses ben je dan nog wel even mee zoet.
die jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef wdn het volgende:
4? Is al weer te lang geleden voor me (zit nu helemaal in sacred 2)
Dat is de 8-bits kerker toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |