thunderdome in de darmenquote:
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me wel eens of hoe hij in bed zou zijn.
Ik heb 1 per paginaquote:
Ik zie hem niet, zij denk ik ook nietquote:
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zienquote:
Ik klikte weer op de link en meteen liep mijn computer vastquote:
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ja, maar bij hem kan ik me dat echt niet voorstellen! Hij is zo'n rijpe woeste manquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ik weet niet hoe groot jou knopjes zijn, maar die van mij zijn gewoon klein en ze zitten op 4 rijen ofzo. Nu ben ik weer beneden voetbal kijken, want mijn thee wordt koudquote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zien?
Bullshit.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijn
Vreemd. Kies ik verdomme nog eentje van photobucket ook omdat die nooit failenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 per pagina![]()
[..]
Ik zie hem niet, zij denk ik ook niet
Misschien hebben ze een kleintje.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem kan ik me dat echt niet voorstellen! Hij is zo'n rijpe woeste man! We moeten gewoon gaan daten met hem
.
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.quote:
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik klikte weer op de link en meteen liep mijn computer vastHet is altijd zo als ik op Fok! een youtubelink aanklik, en dat sinds die kankerupdates
Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijn
Is onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juphoe kan hij ons nou weerstaan?
Ziet er uit alsof ie net iemand heeft genomen in een louche steegje. Sexy dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.
Zijn brede borstkas knapt er bijna uit jaquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.
Rare is dat ik dat alleen met Fok! heb, bij alle andere sites kan ik gewoon youtubelinks aanklikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.
Wanneer heb je tijd, en waar kunnen we 'm spottenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is onmogelijk. Wanneer gaan we
?
[..]
Ziet er uit alsof ie net iemand heeft genomen in een louche steegje. Sexy dus.
Ja, dat is nu te laatquote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vankom maar eens terug als je deze hypothese uitvoerig hebt getest met een groep van minimaal 1000 vrouwen.
Gewoon op het linkje klikken ipv op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.
gewoon op het linkje klikken en niet op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.
Dat kan ook als je gewoon op de titel klikt ipv op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fotoquote:
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd, en waar kunnen we 'm spotten?
Vraag maar aan mijn referenties.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto!
[..]
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgen. Of we gaan in de bosjes van zijn crib liggen
.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon op het linkje klikken ipv op het plaatje
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon op het linkje klikken en niet op het plaatje
Oh.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook als je gewoon op de titel klikt ipv op het plaatje
En dan tevoorschijn springen in sexy outfits als hij naar buiten komt voor zn postquote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto!
[..]
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgen. Of we gaan in de bosjes van zijn crib liggen
.
He?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag maar aan mijn referenties.
Ik niet, je bent lelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft er zin om zaterdagavond wat leuks met mij te doen?![]()
![]()
![]()
Goede zaterdag, nee, laatste avondmaal enzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft er zin om zaterdagavond wat leuks met mij te doen?![]()
![]()
![]()
asjje keeltsiequote:
In lingerie, en dan stormen we naar binnen!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan tevoorschijn springen in sexy outfits als hij naar buiten komt voor zn post?
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede zaterdag, nee, laatste avondmaal enzo.
Er zijn genoeg mensen die er tijdens hun huwelijk nog wel een paar afwerken hoor, dus zeg nooit nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgend jaar
dus ja, wel te laat voor 1.000 vrouwen
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Ik zou je nog niet eens aanraken met een stok.
En dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In lingerie, en dan stormen we naar binnen!
Jij komt er wel met je social skillsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes Amsterdam was leuk zegt:
bah zeg
NG zegt:
wat
onvoldoende terug gekrege
NG zegt:
HAHAHAHAHHAHAHAHA
jezus
NG zegt:
Ja, wat is er.
laat maar
Doei
NG zegt:
Toedels
dat zei ludo ookquote:
jij was van de hipsters he?quote:
Goede vrijdag was de kruisigingquote:
Je moet eerst naar een meet gaan en bier voor de admins kopen voordat je mod mag worden Alluur.quote:
Echt? Ik moet eens niet achter FOK! kruipen wanneer ik gedronken heb.quote:
emanuelson?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de Urbi et Orbi zegening as. zondag.
Ja, leuk!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan, jij dit:
[ afbeelding ]
En ik dit:
[ afbeelding ]
hoe wou je dan fokkenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt? Ik moet eens niet achter FOK! kruipen wanneer ik gedronken heb.
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprakquote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de Urbi et Orbi zegening as. zondag.
dat zijn de betere aanbiedingenquote:
good to knowquote:
"Bedaankt vor die blumen"quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprak
Die van mij past ook wel bij de jouwequote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, dat mag welmaar wat moet ik dan voor broekje?
popie jopie yeahquote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprak
whehequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Ik zou je nog niet eens aanraken met een stok.
Gast.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
bah zeg
NG zegt:
wat
onvoldoende terug gekrege
NG zegt:
HAHAHAHAHHAHAHAHA
jezus
NG zegt:
Ja, wat is er.
laat maar
Doei
NG zegt:
Toedels
Truequote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van mij past ook wel bij de jouwe. Ajoh, het moet toch uit
!
Waar is Fas eigenlijk? Ze mist nogal wat zo.
NG, je bent echt niet spang tegen die bitches zo. Wedden dat jij in real life geen praatjes hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb een rede! je bent een botte lul die laatste tijd super stom doet
NG zegt:
Niet, ik ben fucking stoer en tof en aardig en grappig.
Alleen maar tegen haar hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG, je bent echt niet spang tegen die bitches zo. Wedden dat jij in real life geen praatjes hebt.
he is playing hard to getquote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG, je bent echt niet spang tegen die bitches zo. Wedden dat jij in real life geen praatjes hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zinnetje met die stok, ik moest serieus hard op lachen.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
wacht maar mannetje
NG zegt:
mannetje _!!!!!!!!!!!!!!!
ventje
jochie
snotaap
NG zegt:
slet
weheheh, de waarheid doet pijn
klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowiesooooooo moet je haar blocken & deleten. Alles met ex kan niet in je lijst blijven staanquote:
wrom noem je het in godsnaam WLM?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
Dat NG uberhaupt nog vrouwen in z'n WLM heeft
Tjah, als ik liiszle nog maar op msn hebquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
Dat NG uberhaupt nog vrouwen in z'n WLM heeft
Woooow hebben!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, ik zie echt prachtige schoenen![]()
ik moet het weerstaan, ik heb er geen geld voor, maar zooooooo mooi
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een klein beetje idd..quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, ik zie echt prachtige schoenen![]()
ik moet het weerstaan, ik heb er geen geld voor, maar zooooooo mooi
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vind ik ook t meestquote:
Zo heet het toch tegenwoordig?quote:
Ha PeZu, biertje?quote:
msn is toch ingeburgerd dat het nog eeuwen msn gaat hetenquote:
WLM = Windows Live Messengerquote:
Niet je moeder iig.quote:
*zou ze het echt menen? vind ze me echt niet tof? jeetje.. heb ik gefaald?*quote:
Wat zij zegt. Emmessen > wee-ellem.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WLM = Windows Live Messenger?
En je noemt het ook nog echt zo? Het is en blijft toch gewoon msn
!
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
*zou ze het echt menen? vind ze me echt niet tof? jeetje.. heb ik gefaald?*
dit spookt zo door jouw hoofd nu..
de onruststoker op PUB meets.quote:
ZIJN DIE VAN JOUquote:
Haha goeie diss Lissquote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
*zou ze het echt menen? vind ze me echt niet tof? jeetje.. heb ik gefaald?*
dit spookt zo door jouw hoofd nu..
Dat ze nog tegen je praatquote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
joo?
NG zegt:
ja godver zeg, lekker boeiend of ik joo zeg of niet
sorry hoor
NG zegt:
You should be.
weheheh
ze zijn kei mooiquote:
hmmsquote:
Nog nietquote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ZIJN DIE VAN JOU![]()
!?
[..]
Haha goeie diss Liss. Dat rijmt
.
praat 90% tijd over motors. heeft afentoe een uitspatting over Computers/servers/andere technische dingenquote:
Een nerd dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
praat 90% tijd over motors. heeft afentoe een uitspatting over Computers/servers/andere technische dingen
*en hij heeft dat Amy ding gemaakt.
Good God in heaven, there are just so very many ways for me to say this to you:quote:Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou jij je brutale smoelwerk eens even dicht.
Mijn voeten krijgen sowieso al wat te verduren dus dit kan er nog wel bijquote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze zijn kei mooi
denk alleen niet dat mn voeten t zo zullen waarderen.
amy dingquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
praat 90% tijd over motors. heeft afentoe een uitspatting over Computers/servers/andere technische dingen
quote:
Ik ook wel een beetje. Hij had het altijd over HIMYM, en ik begreep het toen niet omdat ik het niet keek.quote:
Hee Lis! Jij ook hier? Je vond die ander sc te emo begreep ik? Of heb je door dat heel pub begrijpt dat je aandacht wil en je in je eigen sop gaar laat koken, en dat je dus hier maar je dagelijkse portie aandacht opeist?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje. Hij had het altijd over HIMYM, en ik begreep het toen niet omdat ik het niet keek.
Nu wel, en ik vind het stiekem wel grappig
Even late reactie: Helpt niet, dan loopt hij ook gewoon vastquote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook als je gewoon op de titel klikt ipv op het plaatje
graagquote:Op woensdag 8 april 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn voeten krijgen sowieso al wat te verduren dus dit kan er nog wel bijzal ik eens foto's maken van mn favoriete paren voor jullie
?
ja, spiegel iets kunstwerk ding met mijn pwnquote:
Echt lekker lopen doet je reactie niet, maar wat ik er zo uit opmaak zou het tot een potentiële rel kunnen uitlopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hee Lis! Jij ook hier? Je vond die ander sc te emo begreep ik? Of heb je door dat heel pub begrijpt dat je aandacht wil en je in je eigen sop gaar laat koken, en dat je dus hier maar je dagelijkse portie aandacht opeist?
Rel!
Rel!
Rel!
dan zou ik er eerst op moeten reagerenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt lekker lopen doet je reactie niet, maar wat ik er zo uit opmaak zou het tot een potentiële rel kunnen uitlopen. [ afbeelding ]
Mja het valt tegen inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt lekker lopen doet je reactie niet, maar wat ik er zo uit opmaak zou het tot een potentiële rel kunnen uitlopen. [ afbeelding ]
wat wat watquote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, spiegel iets kunstwerk ding met mijn pwn
Och, de enige keer dat IQM 'hoogwaardige gespreksstof' uit z'n toetsenbord klopte was met die dicussie over GS en marketing. Voor de rest was het vooral geilen op vrouwelijke SC users.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik mis hoogwaardige gespreksstof. En een goede discussie was ook wel eens leuk.
t is heel mooiquote:
Als ik aan kudo's zou doen zou ik je kudo's geven voor je ondertitel.quote:
ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
t is heel mooi![]()
beutje persoonlijk verhaal achter. gaat over paarden, dus vertellen is niet de moeite waard ;P
je kent hetquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ik aan kudo's zou doen zou ik je kudo's geven voor je ondertitel.
Hij wist de aandacht van de meeste vrouwen wel te trekken ja, maar of dat nou iets negatiefs isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, de enige keer dat IQM 'hoogwaardige gespreksstof' uit z'n toetsenbord klopte was met die dicussie over GS en marketing. Voor de rest was het vooral geilen op vrouwelijke SC users.
Poulypapie express, jawel!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd dus![]()
[..]
je kent het
Ik denk beidequote:Op woensdag 8 april 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wist de aandacht van de meeste vrouwen wel te trekken ja, maar of dat nou iets negatiefs is? Zijn social internet skills waren gewoon 10 kudos waard. Of die van de andere Fok! users hier in de SC waren gewoon echt bar slecht.
briljantste afleveringquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij wist de aandacht van de meeste vrouwen wel te trekken ja, maar of dat nou iets negatiefs is? Zijn social internet skills waren gewoon 10 kudos waard. Of die van de andere Fok! users hier in de SC waren gewoon echt bar slecht.
En de rest is al zo goedquote:
ik maak morgen een fotoquote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd dus![]()
[..]
je kent het
hoofdmeester enzo rulesquote:
Dan kan je pc niet tegen youtubequote:Op woensdag 8 april 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even late reactie: Helpt niet, dan loopt hij ook gewoon vast
hetwas zelf een heel ras, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels een uitgestorven ras.
thanks alvastquote:
quote:
nu moet ik hem kijken ookquote:
Kijk naar PeZu, die heeft em zelfs in z'n ondertitel dusquote:
Zeg het eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef PeZu het volgende:
luister ik moet iemand spreken met minstens een halve hersencel
Afgelopen donderdag+vrijdag+zaterdag *check (and it was goodquote:Op woensdag 8 april 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Donderdagavond tot zondagavond kan het weer. Maandag uitkateren.
fuck! das kutquote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a moet morgen van 06:00 tot 0:00 werken
Dit moet poliepapie express!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef PeZu het volgende:
luister ik moet iemand spreken met minstens een halve hersencel
quote:
Ik ga vrijdag naar een expositieeeeeeequote:
Ja gozer, ik heb draadloos internet. FOK gaat al traag genoeg zonder plaatjes van 100x100cmquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké dan verklein ik ze niet, even uploaden!
M'n schuur staat er vol mee... moet weer eens kratjes in gaan leverenquote:
Oh ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waddafak. Dat zou je onder ons houden
Waarom heb je m'n topic niet meer geopend?quote:
Hij heeft tenminste werkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a moet morgen van 06:00 tot 0:00 werken
mijn gemaskerde muchacho pop is wegquote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
M'n schuur staat er vol mee... moet weer eens kratjes in gaan leveren
sloeberquote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste werkDenk dat hij op die dag meer verdient dan ik op mijn rekening heb
Oeh gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar een expositieeeeeee
Jaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we samen goan?!
Ik heb echt zin in zo'n vaag dnb trip feestje ofzo!
quote:
Ik vond hem niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heb je m'n topic niet meer geopend?
Mweh, photobucket verkleint ze wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gozer, ik heb draadloos internet. FOK gaat al traag genoeg zonder plaatjes van 100x100cm
Wat voor pics ben je aan het uploaden?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, photobucket verkleint ze wel.
Bovendien heb ik ook draadloos internet dus wat klaag je
Ja idd! Oh boehoe, ik moet toch echt tot zaterdag wachtenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaamet keiharde onweerstaanbare beats en kleuren die je kunt voelen enzo
Ja weet echt niet waar ik kan werken. Moet flexibel werk zijn en ook voor in de zomervakantie veel plek hebben..quote:
dubstep ftwquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh gaafwat voor?
[..]
de mazzelquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga ff tv kijken en maffen. Morgen dvd's bezorgen bij fraubitch
LAWL:quote:
Ik zag dat je bouwko in je fobo hebt staan bij opleiding. Cad-tekenaar bij een ingenieurs/architectenbureau ofzo? Staat lekker op je CV en verdient niet slecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja weet echt niet waar ik kan werken. Moet flexibel werk zijn en ook voor in de zomervakantie veel plek hebben..
Dat dubstep filmpje heb ik echt vaaaaak geluisterdquote:
dubstep is masterlijk chillquote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat dubstep filmpje heb ik echt vaaaaak geluisterd.
Ja maar dat werkt alleen full-time volgens mij. Loop nu sowieso stage. Zoek meer iets voor op de ztaerdag ochtend en misschien nog doordeweeks s`avonds.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zag dat je bouwko in je fobo hebt staan bij opleiding. Cad-tekenaar bij een ingenieurs/architectenbureau ofzo? Staat lekker op je CV en verdient niet slecht.
2 vrienden van me hadden laatst gewonnen met een expositie wedstrijd en daarmee hebben ze 2500 euro en echte echte expositie gewonnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh gaafwat voor?
[..]
de hele avond lekker wobwobwobquote:
mag ook welquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh van d'r schoenen! Ik verwachte lingerie foto's.
Meh gewoon veel vragen. En als je je cv op monsterboard zet word je platgebeld door detacheringsbureau's, ik waarschuw je alvastquote:Op woensdag 8 april 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt alleen full-time volgens mij. Loop nu sowieso stage. Zoek meer iets voor op de ztaerdag ochtend en misschien nog doordeweeks s`avonds.
nee, dat gaat m niet wordenquote:
gaaf kunstwerkquote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 vrienden van me hadden laatst gewonnen met een expositie wedstrijd en daarmee hebben ze 2500 euro en echte echte expositie gewonnen.
Wel heel tof en zulks.
*zoekt iets van ze*
Gezamenlijke werk.
Hm morgen wel even verder kijken. Te moe nu en teen gestoten aan bank dus slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Meh gewoon veel vragen. En als je je cv op monsterboard zet word je platgebeld door detacheringsbureau's, ik waarschuw je alvast
Dezequote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor pics ben je aan het uploaden?
oohwquote:
ik smste vanmiddag pop.quote:
Oehquote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 vrienden van me hadden laatst gewonnen met een expositie wedstrijd en daarmee hebben ze 2500 euro en echte echte expositie gewonnen.
Wel heel tof en zulks.
*zoekt iets van ze*
Gezamenlijke werk.
Tering, waarmee maak jij zo snel zulke nette foto's?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze:
Paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te klein voor me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gladiator:
[ afbeelding ]
Vintage en vercrackt, draag ze nooit, maar blijft mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Whehe, fok op de achtergrond overal, zie zelfs Allure dr UI)
38! En ja mijne zeggen nu ook wat vaker auw, draag niet meer zo vaak hakken en als ik het dan eens doe is het pijnvolquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef liiszle het volgende:
Wooooow supervette schoenen
maar mn voetjes zeggen nu al auw.
welke maat heb je?
EOS 400D van Canonquote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tering, waarmee maak jij zo snel zulke nette foto's?
Wat heb je een opgeruimd bureau!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze:
Paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te klein voor me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gladiator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar die van hun dus, schilderijen en zoquote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaaf kunstwerk![]()
naar wat voor expositie ga je?
Ik heb alles op de grond gelegd en naar de linkerkant geschoven om deze foto's te kunnen makenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heb je een opgeruimd bureau!
Mooi die zwarte.
Ik zweer bij mijn Vansjes en All Stars.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
38! En ja mijne zeggen nu ook wat vaker auw, draag niet meer zo vaak hakken en als ik het dan eens doe is het pijnvoleerst waren ze eraan gewend!
[..]
EOS 400D van Canon!
ga je slapen?quote:
te lang bestaat nietquote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Vansjes en All Stars.![]()
Ik ben te lang op hakken
Wat een leuke collectiequote:Op woensdag 8 april 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze:
Paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te klein voor me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gladiator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verklaart hetquote:
hihi dat snap ikquote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
38! En ja mijne zeggen nu ook wat vaker auw, draag niet meer zo vaak hakken en als ik het dan eens doe is het pijnvoleerst waren ze eraan gewend!
[..]
EOS 400D van Canon!
vieze emoquote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te lang op hakken
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb alles op de grond gelegd en naar de linkerkant geschoven om deze foto's te kunnen maken![]()
!
slaaplekker kusje dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, anders hoor ik mijn wekker morgen niet![]()
trusten![]()
Haha ja ik draag de laatste tijd ook vaker mn adidas sneakers of allstarsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te lang op hakken
Nah, in de winter niet echt.. Al heb ik dan weer 2 paar enkellaarsjes dat ik heel graag draagquote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een leuke collectie. Draag je die ook dagelijks?
hoelang ben je?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te lang op hakken
Als ik hakken van 10 cm aantrek ben ik 1.86m.quote:
Ik heb ook All Stars!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te lang op hakken
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben te lang op hakken
zo kleinquote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik hakken van 10 cm aantrek ben ik 1.86m.
ik denk 1.76quote:
Die laarsjes zijn zo'n beetje jouw maat denk ik, ik krijg mn voet er gewoon amper in dus erop lopen moet ik al helemaal niet proberenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi dat snap ik
ik heb maat 37, en dan komt er zoveel druk op mn tenen te staan![]()
ik werk geregeld op hakken van 10cmdan is t ook afentoe wel even afzien.
maar ze zijn mooi
vooral die 1e 2
Super leukquote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik draag de laatste tijd ook vaker mn adidas sneakers of allstarsloopt nog steeds erg lekker.
[..]
Nah, in de winter niet echt.. Al heb ik dan weer 2 paar enkellaarsjes dat ik heel graag draagmaar in de zomer ga ik wel altijd helemaal los
!
quote:
quote:
Dus 1.76m. En kleine hakjes vind ik lelijjjjjkquote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hou niet van simpelquote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat verklaart hetMijn cameraatje heeft nogal last van ruis... Maar das ook een simpel ding.
oh zoquote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naar die van hun dus, schilderijen en zo
Ahhw dat is wel balen ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super leuk. Ik krijg altijd ontzettend last van m'n rug met zulke hakken dus dat heb ik al lange tijd geleden opgegeven
.
hoezo koop je ze dan te kleinquote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die laarsjes zijn zo'n beetje jouw maat denk ik, ik krijg mn voet er gewoon amper in dus erop lopen moet ik al helemaal niet proberen!
En ja als je gaat werken moet je het ook eigenlijk uit je hoofd laten, ben ik zelf ook meerdere malen op een pijnlijke manier achter gekomen
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus 1.76m. En kleine hakjes vind ik lelijjjjjk
Dan ben ik niet eens zo lang met als jij zonder.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |