thunderdome in de darmenquote:
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me wel eens of hoe hij in bed zou zijn.
Ik heb 1 per paginaquote:
Ik zie hem niet, zij denk ik ook nietquote:
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zienquote:
Ik klikte weer op de link en meteen liep mijn computer vastquote:
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ja, maar bij hem kan ik me dat echt niet voorstellen! Hij is zo'n rijpe woeste manquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ik weet niet hoe groot jou knopjes zijn, maar die van mij zijn gewoon klein en ze zitten op 4 rijen ofzo. Nu ben ik weer beneden voetbal kijken, want mijn thee wordt koudquote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zien?
Bullshit.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijn
Vreemd. Kies ik verdomme nog eentje van photobucket ook omdat die nooit failenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 per pagina![]()
[..]
Ik zie hem niet, zij denk ik ook niet
Misschien hebben ze een kleintje.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem kan ik me dat echt niet voorstellen! Hij is zo'n rijpe woeste man! We moeten gewoon gaan daten met hem
.
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.quote:
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik klikte weer op de link en meteen liep mijn computer vastHet is altijd zo als ik op Fok! een youtubelink aanklik, en dat sinds die kankerupdates
Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijn
Is onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juphoe kan hij ons nou weerstaan?
Ziet er uit alsof ie net iemand heeft genomen in een louche steegje. Sexy dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.
Zijn brede borstkas knapt er bijna uit jaquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn overhemd hè, dat zit wat vreemd.
Rare is dat ik dat alleen met Fok! heb, bij alle andere sites kan ik gewoon youtubelinks aanklikkenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan je pc, anders hadden FB en BUG wel volgestaan met topics daarover.
Wanneer heb je tijd, en waar kunnen we 'm spottenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is onmogelijk. Wanneer gaan we
?
[..]
Ziet er uit alsof ie net iemand heeft genomen in een louche steegje. Sexy dus.
Ja, dat is nu te laatquote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vankom maar eens terug als je deze hypothese uitvoerig hebt getest met een groep van minimaal 1000 vrouwen.
Gewoon op het linkje klikken ipv op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.
gewoon op het linkje klikken en niet op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens uitschakelen, Youtube over je FOK! pagina. Ik vind het maar reteirritant. Laat ze bij mij maar gewoon in een nieuw venster openen.
Dat kan ook als je gewoon op de titel klikt ipv op het plaatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fotoquote:
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd, en waar kunnen we 'm spotten?
Vraag maar aan mijn referenties.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto!
[..]
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgen. Of we gaan in de bosjes van zijn crib liggen
.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon op het linkje klikken ipv op het plaatje
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon op het linkje klikken en niet op het plaatje
Oh.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ook als je gewoon op de titel klikt ipv op het plaatje
En dan tevoorschijn springen in sexy outfits als hij naar buiten komt voor zn postquote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto!
[..]
We boeken gewoon een vlucht naar Amerika. Enneh, dan is het maar de papparazi volgen. Of we gaan in de bosjes van zijn crib liggen
.
He?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag maar aan mijn referenties.
Ik niet, je bent lelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft er zin om zaterdagavond wat leuks met mij te doen?![]()
![]()
![]()
Goede zaterdag, nee, laatste avondmaal enzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft er zin om zaterdagavond wat leuks met mij te doen?![]()
![]()
![]()
asjje keeltsiequote:
In lingerie, en dan stormen we naar binnen!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan tevoorschijn springen in sexy outfits als hij naar buiten komt voor zn post?
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goede zaterdag, nee, laatste avondmaal enzo.
Er zijn genoeg mensen die er tijdens hun huwelijk nog wel een paar afwerken hoor, dus zeg nooit nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgend jaar
dus ja, wel te laat voor 1.000 vrouwen
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Ik zou je nog niet eens aanraken met een stok.
En dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In lingerie, en dan stormen we naar binnen!
Jij komt er wel met je social skillsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes Amsterdam was leuk zegt:
bah zeg
NG zegt:
wat
onvoldoende terug gekrege
NG zegt:
HAHAHAHAHHAHAHAHA
jezus
NG zegt:
Ja, wat is er.
laat maar
Doei
NG zegt:
Toedels
dat zei ludo ookquote:
jij was van de hipsters he?quote:
Goede vrijdag was de kruisigingquote:
Je moet eerst naar een meet gaan en bier voor de admins kopen voordat je mod mag worden Alluur.quote:
Echt? Ik moet eens niet achter FOK! kruipen wanneer ik gedronken heb.quote:
emanuelson?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de Urbi et Orbi zegening as. zondag.
Ja, leuk!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan, jij dit:
[ afbeelding ]
En ik dit:
[ afbeelding ]
hoe wou je dan fokkenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt? Ik moet eens niet achter FOK! kruipen wanneer ik gedronken heb.
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprakquote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de Urbi et Orbi zegening as. zondag.
dat zijn de betere aanbiedingenquote:
good to knowquote:
"Bedaankt vor die blumen"quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprak
Die van mij past ook wel bij de jouwequote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, dat mag welmaar wat moet ik dan voor broekje?
popie jopie yeahquote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bedankt voor die bloemen uit Nederland, die ook dit jaar weer het Sint Pieter plein opluisteren. Maar nooit meer zo mooi als Johannes Paulus het uitsprak
whehequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Ik zou je nog niet eens aanraken met een stok.
Gast.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
bah zeg
NG zegt:
wat
onvoldoende terug gekrege
NG zegt:
HAHAHAHAHHAHAHAHA
jezus
NG zegt:
Ja, wat is er.
laat maar
Doei
NG zegt:
Toedels
Truequote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die van mij past ook wel bij de jouwe. Ajoh, het moet toch uit
!
Waar is Fas eigenlijk? Ze mist nogal wat zo.
NG, je bent echt niet spang tegen die bitches zo. Wedden dat jij in real life geen praatjes hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb een rede! je bent een botte lul die laatste tijd super stom doet
NG zegt:
Niet, ik ben fucking stoer en tof en aardig en grappig.
Alleen maar tegen haar hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG, je bent echt niet spang tegen die bitches zo. Wedden dat jij in real life geen praatjes hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |