SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Hij dacht dat hij een potje rugby ging spelen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft de keeper een helm op
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft de keeper een helm op
Klassiekerquote:
Ooit een botsing gehad met een speler ofzo, hoofdletsel en sindsdien "durft" ie niet meer zonder te spelen.quote:
Aus Sicherheitsgrunden.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit een botsing gehad met een speler ofzo, hoofdletsel en sindsdien "durft" ie niet meer zonder te spelen.
Bijgeloof ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei het van die helm omdat we dat altijd zeiden vroeger hier op fok, dat weet ik heus wel hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lees dan even het vorige topic door
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik ook wel maar toen werd die grap ook al gemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei het van die helm omdat we dat altijd zeiden vroeger hier op fok, dat weet ik heus wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door sjimz op 08-04-2009 21:32:09 ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
Komt er vanavond ook samenvatting van Barca op de NOS?
Zijn spoilers verplicht dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonder
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Met de silver thema zie je het nog steeds hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fixed.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonder
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef onlogisch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Ja lekker dat je het ff zo doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met de silver thema zie je het nog steeds hoor
lekker dan met foksilverquote:
Oh ik kijk toch beide wedstrijden, maar het ging om het principequote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bedank vooral DK maar.
Die zette het sowieso zonder spoilers neer.
volgens mij wel. Maar sowieso asociaal om het gewoon zo neer te zetten als iedereen netjes spoilers gebruitk.quote:
Er staat nergens dat zoiets in een spoiler moetquote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bedank vooral DK maar.
Die zette het sowieso zonder spoilers neer.
Essien zit er kort opquote:
Hier ga ik niet eens serieus op reagerenquote:
Huh waarom nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens serieus op reageren.
Nee is niet verplicht maar wel zo netjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er staat nergens dat zoiets in een spoiler moet
Nee, maar waarom denk je dat de rest het wel doet?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moeten hun wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat de rest het wel doet?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:
Je kunt toch ook normaal doen? Oh nee want je bent DK , ur so specialquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Egoistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Jnk18 het volgende:
Je kan het toch he!
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]alsjeblieft wat kun jij soms vervelend zijn zeg als iets jou niet aan staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
[..]Of je zegt gewoon niets meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Rot gewoon een keer op, idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
[..]zou leuk zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nopequote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Nog wissels oid?
Ik zat ff sport 1 te kijken
Dat is stoer ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarom moet nou altijd zo'n woord erin
Zo zijn hunquote:Op woensdag 8 april 2009 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarom moet nou altijd zo'n woord erin
lol, echt een kliekje hieroquote:Op woensdag 8 april 2009 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo zijn hunVanmiddag ook op xblox live
quote:
OK danquote:Op woensdag 8 april 2009 22:00 schreef Palmboom313 het volgende:
tijd voor de 1-2
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
naja 1 goal is in principe genoeg voor chelsea
Ain't gonna happen
Mooi inderdaad. Laat pool maar mooi een tik krijgen hier.quote:
andriod 20quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Oh heerlijk dat Liverpool er aan gaat. Hopelijk komt de 3-1 ook nog.
WOHOOOOquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Oh heerlijk dat Liverpool er aan gaat. Hopelijk komt de 3-1 ook nog.
Liverpool grijpt dit seizoen naast elke prijs. De FA Cup, de League Cup, de Champions League, het Premiership.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Verdiende nederlaag.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
Benitez met z'n antivoetbal (op de laatste wedstrijden na dan)
Niet iedere club heeft een Essien in huis.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Gerrard inderdaad flets nu in de competitie nog
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Sorry, maar die gaat naar Barcelona.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef inZanity het volgende:
kutchelsea!
maarja, ik zei het al toen Hiddink aangesteld werd dat hij ze de CL gaat bezorgen..
Real speelt geweldig voetbalquote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
Chelsea wint dus de CL, aangezien zij Real Madrid's bedwinger uitschakelen
Essienquote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet iedere club heeft een Essien in huis.
Chelsea speelt oogstrelend voetbal wou je zeggen?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
Benitez met z'n antivoetbal (op de laatste wedstrijden na dan)
Gast. Wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Gerrard inderdaad flets nu in de competitie nog
moeten ze dat de hele wedstrijd dan zingen?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Burnie88 het volgende:
Valt me wel op dat ik The Reds geen 'You never walk alone' meer hoor zingen.
Zeg ik dat ergens dan? Maar met zo'n prachtig team als Liverpool heeft moet je gewoon vol op de aanval, dat doen ze nooit, ja tegen RMA thuis.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Chelsea speelt oogstrelend voetbal wou je zeggen?
Juist wanneer het slecht gaat lijkt me, daar gaat het liedje ook overquote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
moeten ze dat de hele wedstrijd dan zingen?
Wat mij betreft samen met Drogba de beste man op het veld.quote:
De komende wedstrijden hopelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast. Wat bedoel je nou?
Gerrard flets in de competitie?
Kijk zometeen de samenvattig maar, en dan weet je genoeg.quote:
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.quote:
geniaalquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
zeker niet. Had ik mij ook mooi vergistquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
WANT IK SPEEL GEEN SPEL IK BEN TANTOE LAUW, DOMINANT OP HET VELD EN DOMINANT MET JOUquote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef kalinho het volgende:
Daar is de B tot de A tot de B E L
Hiddink, De Kampioenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
Nee logisch, wedstrijden zijn altijd goed als ik ze misquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
Die komen ´r anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Drenthe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nou ik zou maar wat graag zo'n klapper willen maken met wijnaldum ofzo
BarCeLonaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom we gaan even allemaal clubs opnoemen met de letters C en L in de clubnaam
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
weet iemand hier waar ik het trainings schema van chelsea kan vinden, heb al gekeken op de officiële website maar kon het daar niet vinden...
Jij gelooft toch niet echt dat ze bij Chelsea traint, toch?quote:En dan kom ik net thuis van de training en dan zie ik deze tussenstand
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Morendo het volgende:
Er is nog niets beslist. In de return is alles nog mogelijk. Klasbakken als Kuyt schitteren wanneer er druk opstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |