Zeg ik dat ergens dan? Maar met zo'n prachtig team als Liverpool heeft moet je gewoon vol op de aanval, dat doen ze nooit, ja tegen RMA thuis.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Chelsea speelt oogstrelend voetbal wou je zeggen?
Juist wanneer het slecht gaat lijkt me, daar gaat het liedje ook overquote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
moeten ze dat de hele wedstrijd dan zingen?
Wat mij betreft samen met Drogba de beste man op het veld.quote:
De komende wedstrijden hopelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast. Wat bedoel je nou?
Gerrard flets in de competitie?
Kijk zometeen de samenvattig maar, en dan weet je genoeg.quote:
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.quote:
geniaalquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
zeker niet. Had ik mij ook mooi vergistquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
WANT IK SPEEL GEEN SPEL IK BEN TANTOE LAUW, DOMINANT OP HET VELD EN DOMINANT MET JOUquote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef kalinho het volgende:
Daar is de B tot de A tot de B E L
Hiddink, De Kampioenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
Nee logisch, wedstrijden zijn altijd goed als ik ze misquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |