WOHOOOOquote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef Burnie88 het volgende:
Oh heerlijk dat Liverpool er aan gaat. Hopelijk komt de 3-1 ook nog.
Liverpool grijpt dit seizoen naast elke prijs. De FA Cup, de League Cup, de Champions League, het Premiership.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Verdiende nederlaag.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
Benitez met z'n antivoetbal (op de laatste wedstrijden na dan)
Niet iedere club heeft een Essien in huis.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Gerrard inderdaad flets nu in de competitie nog
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Sorry, maar die gaat naar Barcelona.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef inZanity het volgende:
kutchelsea!
maarja, ik zei het al toen Hiddink aangesteld werd dat hij ze de CL gaat bezorgen..
Real speelt geweldig voetbalquote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
Chelsea wint dus de CL, aangezien zij Real Madrid's bedwinger uitschakelen
Essienquote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet iedere club heeft een Essien in huis.
Chelsea speelt oogstrelend voetbal wou je zeggen?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
Benitez met z'n antivoetbal (op de laatste wedstrijden na dan)
Gast. Wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Gerrard inderdaad flets nu in de competitie nog
moeten ze dat de hele wedstrijd dan zingen?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Burnie88 het volgende:
Valt me wel op dat ik The Reds geen 'You never walk alone' meer hoor zingen.
Zeg ik dat ergens dan? Maar met zo'n prachtig team als Liverpool heeft moet je gewoon vol op de aanval, dat doen ze nooit, ja tegen RMA thuis.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Chelsea speelt oogstrelend voetbal wou je zeggen?
Juist wanneer het slecht gaat lijkt me, daar gaat het liedje ook overquote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
moeten ze dat de hele wedstrijd dan zingen?
Wat mij betreft samen met Drogba de beste man op het veld.quote:
De komende wedstrijden hopelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast. Wat bedoel je nou?
Gerrard flets in de competitie?
Kijk zometeen de samenvattig maar, en dan weet je genoeg.quote:
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.quote:
geniaalquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
zeker niet. Had ik mij ook mooi vergistquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
WANT IK SPEEL GEEN SPEL IK BEN TANTOE LAUW, DOMINANT OP HET VELD EN DOMINANT MET JOUquote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef kalinho het volgende:
Daar is de B tot de A tot de B E L
Hiddink, De Kampioenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef sezten het volgende:
CheLsea
Nee logisch, wedstrijden zijn altijd goed als ik ze misquote:Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat iig niet meer gezegd kan worden dat per definitie wedstrijden Liverpool - Chelsea saai zijn.
Die komen ´r anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Drenthe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nou ik zou maar wat graag zo'n klapper willen maken met wijnaldum ofzo
BarCeLonaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom we gaan even allemaal clubs opnoemen met de letters C en L in de clubnaam
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
weet iemand hier waar ik het trainings schema van chelsea kan vinden, heb al gekeken op de officiële website maar kon het daar niet vinden...
Jij gelooft toch niet echt dat ze bij Chelsea traint, toch?quote:En dan kom ik net thuis van de training en dan zie ik deze tussenstand
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef Morendo het volgende:
Er is nog niets beslist. In de return is alles nog mogelijk. Klasbakken als Kuyt schitteren wanneer er druk opstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |