Ooit een botsing gehad met een speler ofzo, hoofdletsel en sindsdien "durft" ie niet meer zonder te spelen.quote:
Aus Sicherheitsgrunden.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit een botsing gehad met een speler ofzo, hoofdletsel en sindsdien "durft" ie niet meer zonder te spelen.
Bijgeloof ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei het van die helm omdat we dat altijd zeiden vroeger hier op fok, dat weet ik heus wel hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lees dan even het vorige topic door
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik ook wel maar toen werd die grap ook al gemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zei het van die helm omdat we dat altijd zeiden vroeger hier op fok, dat weet ik heus wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door sjimz op 08-04-2009 21:32:09 ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
Komt er vanavond ook samenvatting van Barca op de NOS?
Zijn spoilers verplicht dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonder
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Met de silver thema zie je het nog steeds hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fixed.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen netjes spoilers en jij doet maar weer even zonder
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef onlogisch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Ja lekker dat je het ff zo doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met de silver thema zie je het nog steeds hoor
lekker dan met foksilverquote:
Oh ik kijk toch beide wedstrijden, maar het ging om het principequote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bedank vooral DK maar.
Die zette het sowieso zonder spoilers neer.
volgens mij wel. Maar sowieso asociaal om het gewoon zo neer te zetten als iedereen netjes spoilers gebruitk.quote:
Er staat nergens dat zoiets in een spoiler moetquote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bedank vooral DK maar.
Die zette het sowieso zonder spoilers neer.
Essien zit er kort opquote:
Hier ga ik niet eens serieus op reagerenquote:
Huh waarom nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens serieus op reageren.
Nee is niet verplicht maar wel zo netjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er staat nergens dat zoiets in een spoiler moet
Nee, maar waarom denk je dat de rest het wel doet?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moeten hun wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar waarom denk je dat de rest het wel doet?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:
Je kunt toch ook normaal doen? Oh nee want je bent DK , ur so specialquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Egoistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Anonymousz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Jnk18 het volgende:
Je kan het toch he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |