Een nieuw tv-programma, met Michael Boogerd als presentator.quote:
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:23 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij schrok Förster zich nog de tyfus.
bron?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Zuid Limburg wil het WK wielrennen voor 2012 of 2013 binnen halen
thanksquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)_hasclickpage/1_1023
quote:
Maar wordt dat ook niet gewoon veroorzaakt door desinteresse in overige delen van Nederland?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alweer? Het WK is al 6 keer in Nederland georganiseerd en 5 keer in Limburg.
Nu heet het Nederland (of Les Pays-Bas) voor een reden, maar er moeten toch nog andere interessante mogelijkheden zijn (in Nederland dus) dan weer opnieuw rond Valkenburg, Heerlen er dergelijke meer te liggen rondknotsen.
Organiseer dan eens een waaier-WK of zo.
Lijkt me niet: 2002 Gironingen, 2009 Vueltastart in Assen, 2010 Tourstart Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wordt dat ook niet gewoon veroorzaakt door desinteresse in overige delen van Nederland?
Gewoon over het parcours van de Ronde v/h Groene Hartquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
een mooi WK ljikt me rondje Zeeland, over de delta werken enzo, heerlijk waaierenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alweer? Het WK is al 6 keer in Nederland georganiseerd en 5 keer in Limburg.
Nu heet het Nederland (of Les Pays-Bas) voor een reden, maar er moeten toch nog andere interessante mogelijkheden zijn (in Nederland dus) dan weer opnieuw rond Valkenburg, Heerlen er dergelijke meer te liggen rondknotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |