Maar dat is wel netter af te werken dan hier gedaan is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Zit weinig opmerkelijks tussen wmb...
Luikje in het bad is voor als er lekkage / verstoppingen zijn, dan hoef je niet de hele badwand te slopen, wel zo handig.
nee wij nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En hebben jullie er ook nog een enkele douchekop bij?
Zo plotseling is die muur niet rood.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef mien-moeke het volgende:
(knip)
Plotselinge rode muur
[ afbeelding ]
Deze
(knip)
Vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef ChevyVanDude het volgende:
Texas Chainsaw Massacre Holland Editie:
Pot-jan-drie, hoe frappant, in Nijmegen nog wel....
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)5-ligusterstraat-109
Vond m vrij plotseling. Had m iig niet verwacht in die kamer. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
[..]
Zo plotseling is die muur niet rood.
De tweede foto (van deze 2) is een andere dan die eerste.
elk bad heeft toch een luikje voor eventuele lekkage?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef mien-moeke het volgende:
Een luikje in het bad?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan apenkooi op de basisschool. Je mag het parket niet aanrakenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, we konden niet kiezen wélk kleed we zouden nemen, dus we dachten, we nemen ze gewoon allemaal!
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef tinny het volgende:
als dit niet (morgen) verkoopt....![]()
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook echt supergaaf!quote:
inderdaad, alleen over het algemeen is het wat beter weggewerktquote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Zit weinig opmerkelijks tussen wmb...
Luikje in het bad is voor als er lekkage / verstoppingen zijn, dan hoef je niet de hele badwand te slopen, wel zo handig.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat fantasie zou je denken dat in deze luxueuze villa skateboardliefhebbers wonen
Ik denk dat we alles wel gehad hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die hebben we volgens mij al een keer gehad, wel opletten
Noem me gek, maar ik vind dit best een mooie badkamerquote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef mien-moeke het volgende:
Ik kijk toch even mee. BLijft leuk
Hier ook nog maar wat leuks:
Gek!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Noem me gek, maar ik vind dit best een mooie badkamer(terwijl ik helemaal niet van schrootjes hou!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |