Die mensen denken dat ze iets goeds doen, ondertussen iets heel erg doms natuurlijk. Ik vind dieren ook niet belangrijker, helemaal niet zelfs maar bij sommige mensen denk ik liever met een poes leven dan met jou.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Leuk, mijn zwangere collega maakt wat kip klaar thuis en krijgt een listeria infectie + bijbehorende miskraam.. Mag hij haar man even komen aanwijzen welke dieren dan wel niet belangrijker zijn.
"belangrijker"quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
Hoe kun je dieren nou niet belangrijk vinden?????
Wel belangrijk maar niet belangrijker dan de mens.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
Zoals met al dit soort kwesties, hoe kan je dieren nou WEL belangrijk vinden?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
Dus deze doorgeprikte pakjes worden weggegooid en ter compensatie worden er juist meer dieren geslachtquote:DEVENTER – Een dierenactivist heeft in maart honderden pakjes vlees en vis in supermarkten doorgeprikt om deze onbruikbaar te maken voor consumptie.
Slim zijn ze he?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus deze doorgeprikte pakjes worden weggegooid en ter compensatie worden er juist meer dieren geslacht
QFT! Maar zo ver denken ze niet doorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus deze doorgeprikte pakjes worden weggegooid en ter compensatie worden er juist meer dieren geslacht
zijn wel belangrijk maar terrorisme om voor dieren op te komen....quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
Ga toch punniken manquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals met al dit soort kwesties, hoe kan je dieren nou WEL belangrijk vinden?
Let wel, ik vind dieren zelf best belangrijk hoor, maar jij post echt altijd met dit soort instellingen, jouw kijk is de enige juiste.
Waarom zou dieren NIET belangrijk vinden per definitie fout zijn? Wie bepaalt dat, jij? Gelukkig niet.
Ah, je weet het niet meer, dus even op de man spelen, zeggen dat je tegenstander dom is en je hebt weer eens gelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga toch punniken man
Disccusieren is een kunst Heatwave, en die bezit jij niet.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, je weet het niet meer, dus even op de man spelen, zeggen dat je tegenstander dom is en je hebt weer eens gelijk.
Sterk, wederom.
Huilen en klagen, jajaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]Zie je nou hoe dom je reageert. Je begint als eerste weer op de man te spelen en gaat dan huilen en klagen.
Je vraagt niks. Je post gaat over mij en gaat niet op de inhoud in. Je draait de boel weer eens om, zoals altijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huilen en klagen, jaja.
Ik vraag je gewoon netjes waarom jouw visie perse de juiste is, meer niet. Daar heb je toch gewoon geen antwoord op, of is "ga punniken" een of andere code ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vraagt niks. Je post gaat over mij en gaat niet op de inhoud in. Je draait de boel weer eens om, zoals altijd.
tekentje? of moet ik dat ook nog eens uitleggen?quote:?
Je ziet het zelf al denk ik he?quote:
Is goed ventje. Jij speelt op de persoon, soit.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag niets? Ken je dit
[..]
tekentje? of moet ik dat ook nog eens uitleggen?
Het grappige is ook dat mensen dit in andere gevallen vaak prima vinden. Als het maar tegen de regering is ofzo, dan mag er wel weer veel.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Posdnous het volgende:
Aangezien dit natuurlijk heel vaak voorkomt. Het gaat goed met de mediahetze..
Geen doodstraf?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef popolon het volgende:
Poging tot doodslag, misschien wel moord.
Levenslang voor die poedelnek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |