abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67837939
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is volgens mij zo dat door een hoge rente kapitaal richting IJsland zal stromen, de vraag naar de munt neemt dus toe zodat de waarde zal stijgen

Of IJslanders zelf hun geld op de bank zetten of niet heeft weinig invloed op de waarde van de munt
Volgens mij hoef je alleen maar nog even terug te kijken naar een paar maanden terug in IJsland, dat toen failliet was en de valuta ook geplunged was. De economie is er totaal ingestort.

Meer rente correlleert over het algemeen met meer risico.
pi_67838381
Ik zit voor morgen overigens long (TL AEX 220). Ik kon vandaag al met winst verkopen, maar ik verwacht morgen nog een kleine stijging. Zakt de AEX dan ga ik na het weekend pas weer kijken, vrijdag verwacht ik weinig handel.
pi_67838742
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef Rapaille het volgende:
Ik zit voor morgen overigens long (TL AEX 220). Ik kon vandaag al met winst verkopen, maar ik verwacht morgen nog een kleine stijging. Zakt de AEX dan ga ik na het weekend pas weer kijken, vrijdag verwacht ik weinig handel.
Waarom heb je als ik vragen mag voor de turbo gekozen met lagere hefboom en die 20 euro commissie kosten? De volumes zijn ongeveer hetzelfde.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_67838793
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef Rapaille het volgende:
Beurzen zijn helaas gesloten vrijdag
pi_67839720
Iedereen roept maar dat het gaat dalen, maar vooralsnog stijgt het alleen nog maar.
pi_67839957
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iedereen roept maar dat het gaat dalen, maar vooralsnog stijgt het alleen nog maar.
Hogere bodems, hogere toppen zei ik 1,5 week terug toch
  woensdag 8 april 2009 @ 20:01:29 #132
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_67839993
tvp
pi_67840193
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom heb je als ik vragen mag voor de turbo gekozen met lagere hefboom en die 20 euro commissie kosten? De volumes zijn ongeveer hetzelfde.
De hefboom maakt mij niet (veel) uit, het is in dit geval te verwaarlozen. Het stomme is dat ik nergens de bevestiging kan krijgen dat je bij sprinters geen transactiekosten hebt bij de Abn Amro (ik weet dat het bij Binck wel gratis is tot 1 mei).

Misschien moet ik gewoon eens kopen, dan zie ik het vanzelf.
pi_67841585
hier ook long SL222...even voor 5 uur al een mooie rit gemaakt...een flink deel met mooi winstje verkocht. nog 500 stukjes laten staan. In ieder geval nog een klein succesje geboekt op deze bizarre dag.

afwachten maar....ziet er niet naar uit dat de AEX morgen explodeert ofzo.
it's better to burn out than to fade away...
pi_67842439
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We gaan ook verder dalen, maar die 195 zien we de komende maanden niet meer terug.
pi_67842909
Ik verwacht de 195 wel terug, maar dat is slechts een voorgevoel.
Veel positieve cijfers kunnen ook alternatief verklaard worden lijkt me, denk wel dat er weer ondubbelzinnig negatief nieuws komt waardoor er weer een lichte paniek ontstaat.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_67843474
zal de positieve opleving volgende week nog standhouden denken jullie?
pi_67844041
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef edikt het volgende:
zal de positieve opleving volgende week nog standhouden denken jullie?
Juist volgende week!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_67844303
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef dramatiek het volgende:
Veel positieve cijfers kunnen ook alternatief verklaard worden lijkt me, denk wel dat er weer ondubbelzinnig negatief nieuws komt waardoor er weer een lichte paniek ontstaat.
Ik eigenlijk ook wel hoor. Ik geloof er geen ruk van dat we de bodem al gezien hebben
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67844842
4e dag op rij dat de PPT ingrijpt in het laatste kwartier.
pi_67844862
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef dramatiek het volgende:
Later dit jaar wel ja. Op termijn gaat de AEX naar de 100-125 punten.
pi_67845408
http://latimesblogs.latim(...)r-roubini-fight.html
Roubini to Cramer: 'Just shut up'

"Cramer is a buffoon," said Roubini, a New York University economics professor often called Dr. Doom. "He was one of those who called six times in a row for this bear market rally to be a bull market rally and he got it wrong. And after all this mess and Jon Stewart he should just shut up because he has no shame."

.
pi_67845808
Nou ik denk gewoon dat we het ergste al gehad hebben... serieus naar de 100-125 punten?

Ik ben echt een dummie, maar dit zie ik niet gebeuren...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_67845970
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef Gremen het volgende:

[..]

Juist volgende week!
waarom juist?? technisch gezien of verwacht je veel positieve cijfers dinsdag?
  woensdag 8 april 2009 @ 22:39:29 #146
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_67846623
Ik heb vandaag 523 euro verlies gepakt op TomTom en wat geld op Wavin ingezet.
Ben benieuwd wat daarmee gebeurd.

De planning is om vrijdag voorzichtig in wat turbo's te gaan. Wat spelen met een paar honderd euro.
Ben benieuwd
pi_67846702
quote:
VS VANDAAG: Wall Street sluit hoger
08-04-2009 22:34:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--Wall Street is woensdag na een volatiele handelssessie hoger gesloten. De Amerikaanse beurs trok zich op aan overnamenieuws in de bouwsector en winsten bij verzekeraars door mogelijk nieuwe hulp uit Washington.

De toonaangevende Dow Jones-index eindigde 0,6% hoger op 7.837,11 punten. De breed samengestelde S&P 500 steeg 1,2% tot 825,16 punten, terwijl de technologiezware Nasdaq 1,9% won tot 1.590,66 punten.

De aandacht ging woensdag uit naar de bouwsector nadat Pulte Homes meldde dat het Centex wil overnemen voor $1,3 miljard in aandelen. Met de samengang zou de grootste Amerikaanse huizenbouwer ontstaan. Pulte ging 10,5% omlaag, terwijl Centex 18,9% aandikte.

Verder reageerde de markt op berichten over nieuwe steun uit Washington. Volgens The Wall Street Journal gaat het ministerie van Financien steun geven aan een aantal noodlijdende levensverzekeraars. Daarmee zou de regering zijn steunprogramma uitbreiden tot een derde sector, nadat zij eerder banken en autofabrikanten te hulp schoot.

Het is onduidelijk hoeveel steun de levensverzekeraars zullen krijgen. Naar verwachting zal het ministerie deze uitbreiding van zijn Troubled Asset Relief Program (TARP) binnen enkele dagen bekendmaken, stelt de krant. Hartford Financial Services Group (+13,5%), Genworth Financial (+11,5%) en Lincoln National (+32,8%) schoten omhoog.

Verder stond Alcoa in de schijnwerpers nadat het aluminiumconcern dinsdag nabeurs het kwartaalcijferseizoen opende. Het bedrijf leed een verlies van $497 miljoen in de eerste drie maanden van 2009 door een scherpe daling van de aluminiumprijzen en een zwakke economie. Het aandeel steeg uiteindelijk 3,5%.

In de loop van de dag kreeg het sentiment een tik door de notulen van het laatste rentebesluit van de Federal Reserve. Daaruit bleek dat bestuurders verdeeld waren over hoeveel moest worden besteed aan het terugkopen van obligaties. Uiteindeljk werd besloten meer dan $1 biljoen in de economie te pompen.

Economen verlaagden ondertussen de ramingen voor de economie voor dit jaar en volgend jaar. Daarnaast zijn de verwachtingen voor de werkloosheid opwaarts bijgesteld en de schattingen voor de inflatie verlaagd.

Financiele waarden lagen er donderdag zwak bij. Bank of America verloor 4,1% en Citigroup zakte 2,2%. Buiten de Dow Jones verloren Goldman Sachs en Morgan Stanley 1,1% en 2,7%.

In de retailsector ging de aandacht uit naar Bed, Bath & Beyond. Het bedrijf zag de winst in het fiscale vierde kwartaal 18% dalen naar $141,4 miljoen, maar versloeg de verwachtingen van analisten. Het aandeel dikte 24,3% aan.

Op de macro-economische agenda stonden cijfers over de groothandelsvoorraden, die sterker dan verwacht daalden. De groothandelsvoorraden namen in februari af met 1,5%, de grootste daling ooit. Er werd op een afname met 0,6% gerekend.

De daling kan een positief signaal zijn voor de Amerikaanse economie. Dalende voorraden kunnen duiden op gezond gedrag van consumenten, die goed zijn voor meer dan tweederde van de economische activiteit in de Verenigde Staten.

De olieprijs sloot woensdag $0,23, of 0,5%, hoger op $49,38, nadat de Amerikaanse olievoorraden minder dan verwacht bleken te zijn gestegen.

Amerikaanse staatsobligaties zijn hoger gesloten, terwijl de dollar vlak noteert ten opzichte van de euro.
Weer de overheid!

.
pi_67846721
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:39 schreef bleiblei het volgende:

De planning is om vrijdag voorzichtig in wat turbo's te gaan. Wat spelen met een paar honderd euro.
Ben benieuwd
Neem sprinters, heb je sowieso geen transactiekosten.
pi_67846808
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:20 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Nou ik denk gewoon dat we het ergste al gehad hebben... serieus naar de 100-125 punten?

Ik ben echt een dummie, maar dit zie ik niet gebeuren...
Dat zou een ultiem iets zijn dat we het ergste al hebben gehad. Nee, daar kan ik gewoon niet mee inkomen.
pi_67846856
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:39 schreef bleiblei het volgende:

Ben benieuwd
Waarom ga je voor Wavin?
quote:
MARKET TALK: Wavin aandelenemissie waarschijnlijk - SNS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')