het is de Sprinter Long = SLquote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en dat is wat voor short? (neem ik aan?)
Heb je ze voor lange termijn gekocht of alleen om wat winst te pakken vandaag?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het is de Sprinter Long = SL
Overigens heb ik hem inmiddels al aangeschaft.
owja. simpel principe. En die koop je per hoeveel?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het is de Sprinter Long = SL
Overigens heb ik hem inmiddels al aangeschaft.
Geen idee, ik heb er op dit moment al bijna weer 5% winst op, dus ik zet m'n stoploss zo dat ik het met winst afsluit. Voor sluitingstijd ( zoals altijd ) maar ik weer een beslissing of ik short of long ga voor volgende ochtend.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Heb je ze voor lange termijn gekocht of alleen om wat winst te pakken vandaag?
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef pberends het volgende:
http://www.bloomberg.com/news/av/
Capinordic's Jakobsen Bets S&P 500 Index to Drop by Half April 8 (Bloomberg) -- Steen Jakobsen, chief investment officer at Capinordic A/S, talks with Bloomberg's Mark Barton about the outlook for corporate earnings and his investment strategy. Play Watch
En dan landen als een Noord-Koreaanse raketquote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Lemans24 het volgende:
Nog een kwartiertje vlak en dan hopelijk eventjes stijl omhoog!
Dat we nog wat omhoog gaan, lijkt me wel logisch, inmiddels. Lijkt er alleen op dat de grote jongens het daar nog even niet mee eens zijn. Er is bijna geen beweging meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef One_conundrum het volgende:
Alcoa
Pre-Market: 8.11 +0.32 (4.11%) - Apr 8, 9:23AM EDT
MT naar 25
perpen vind ik echt zon maf woord. Zeg dan perpetualsquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef veekeend het volgende:
interessante ontwikkeling op obligatie markt: KBC perpen worden op dit moment gecalled op 100....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |