het is de Sprinter Long = SLquote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en dat is wat voor short? (neem ik aan?)
Heb je ze voor lange termijn gekocht of alleen om wat winst te pakken vandaag?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het is de Sprinter Long = SL
Overigens heb ik hem inmiddels al aangeschaft.
owja. simpel principe. En die koop je per hoeveel?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het is de Sprinter Long = SL
Overigens heb ik hem inmiddels al aangeschaft.
Geen idee, ik heb er op dit moment al bijna weer 5% winst op, dus ik zet m'n stoploss zo dat ik het met winst afsluit. Voor sluitingstijd ( zoals altijd ) maar ik weer een beslissing of ik short of long ga voor volgende ochtend.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Heb je ze voor lange termijn gekocht of alleen om wat winst te pakken vandaag?
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef pberends het volgende:
http://www.bloomberg.com/news/av/
Capinordic's Jakobsen Bets S&P 500 Index to Drop by Half April 8 (Bloomberg) -- Steen Jakobsen, chief investment officer at Capinordic A/S, talks with Bloomberg's Mark Barton about the outlook for corporate earnings and his investment strategy. Play Watch
En dan landen als een Noord-Koreaanse raketquote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Lemans24 het volgende:
Nog een kwartiertje vlak en dan hopelijk eventjes stijl omhoog!
Dat we nog wat omhoog gaan, lijkt me wel logisch, inmiddels. Lijkt er alleen op dat de grote jongens het daar nog even niet mee eens zijn. Er is bijna geen beweging meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef One_conundrum het volgende:
Alcoa
Pre-Market: 8.11 +0.32 (4.11%) - Apr 8, 9:23AM EDT
MT naar 25
perpen vind ik echt zon maf woord. Zeg dan perpetualsquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef veekeend het volgende:
interessante ontwikkeling op obligatie markt: KBC perpen worden op dit moment gecalled op 100....
wtf is dit nou weer voor loze uitspraakquote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef pberends het volgende:
Easter is coming up and the markets tend to be bullish into Holidays.
forget it, het lijkt erop dat er weer winst gepakt wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef pberends het volgende:
Easter is coming up and the markets tend to be bullish into Holidays.
ik ben het er wel mee eensquote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer voor loze uitspraak
Tis goed dat je dat zei, ik direct even kijken of ik ze dus verkocht had, heb ik verdorie mn longs nog. Kijk ik bij orders, Verworpenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef edwinh het volgende:
[..]
forget it, het lijkt erop dat er weer winst gepakt wordt
Maar het is eerder een statistisch bewezen feitje. Dus statistisch is de kans dat het omhoog gaat wat groter naar beneden. Maar bij zulke kansen heb ik al vaak genoeg naast de boot gepist.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens![]()
komt door veel eten en cadeautjes natuurlijk. en door aanstaande vrije dagen.
Dat zie je wel vaker hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer voor loze uitspraak
Ok, ik moet uitkijken met teveel insiders talk. Maar de 5% 09 (met coupon euribor +250 bp) is dus gecalled nu. Wat zegt dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
perpen vind ik echt zon maf woord. Zeg dan perpetualsOverigens heb ik nog niet zo heel veel verstand van die markt. Ik zit nog steeds te knoeien in dat Hull boek.
gelijk van -1 naar +1quote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef TheRoach het volgende:
Olievoorraden zijn meegevallen. Verwacht was 1,6 m en het is 1,7m. Waarom staat 1,7M niet groen, is toch positief dat het meer is dan men dacht?
Ik vond het ook wel tijd worden AH eruit te gooien. Gaat iets te veel richting massale winstnemingen. Blij met m'n 3% netto in een paar dagen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tis goed dat je dat zei, ik direct even kijken of ik ze dus verkocht had, heb ik verdorie mn longs nog. Kijk ik bij orders, Verworpen
goeie TT hequote:Op woensdag 8 april 2009 16:43 schreef lammegiraf het volgende:
zeg het maar...ben vandaag mijn richting weer volledig kwijt geraakt...heb ondanks een paar zeer matige beslissingen toch nog winst overgehouden maar dit was zeker niet mijn dag.
Het is dat ik vanmorgen goed zat met mijn shorts anders was ik vandaag honderden euro's lichter.
Van -2 naar +1 en vervolgens weer in het rood. pffff
En optimistisch als we zijn gaan we daar voorquote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef capricia het volgende:
Als ik het goed heb is WS en Adam vrijdag gesloten. En is WS op maandag weer open, en Adam nog dicht.
Geen idee wat WS maandag gaat doen.
Ik ga, denk ik, dus ook geen positie van te voren innemen (hoewel je met een goede gok veel kunt verdienen).
hoe doe je dat ? mt is vrijwel 20% gestegen in 2 weken en jij maakt dan met shorts winst?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:58 schreef Anoniemos het volgende:
weer een lekkere winst met short MT. Nu al 50% gewonnen in 2 weken. Leuk dat beleggen
Pasen is al achter de rug dan, dus je geld al uitgegeven!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En optimistisch als we zijn gaan we daar voorZitten we mis, naja dan wordt het een karig Pasen, zitten we goed dan komen we Pasen met een steuntje achter de rug uit.
Wat ga jij gokken (quote:Op woensdag 8 april 2009 16:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En optimistisch als we zijn gaan we daar voorZitten we mis, naja dan wordt het een karig Pasen, zitten we goed dan komen we Pasen met een steuntje achter de rug uit.
Yep. Eerst in de min gegaan daarom (sprintertjes 17,90 geknapt), maar daarna heel veel ritjes gemaakt. Allemaal 30-40 cent per stuk en dan gaat het hard als je met al je geld er in zitquote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? mt is vrijwel 20% gestegen in 2 weken en jij maakt dan met shorts winst?
Zat je er ook met alles in toen die 17,90 knapte?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Yep. Eerst in de min gegaan daarom (sprintertjes 17,90 geknapt), maar daarna heel veel ritjes gemaakt. Allemaal 30-40 cent per stuk en dan gaat het hard als je met al je geld er in zit
Yep, gelukkig vlak bij de stoploss gekochtquote:Op woensdag 8 april 2009 17:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zat je er ook met alles in toen die 17,90 knapte?
Ik ga waarschijnlijk long SL222 een aantal minuten voor sluitingstijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Wat ga jij gokken ()? Ik zit te twijfelen om nog een keertje short te gaan in MT, omdat ik eigenlijk verwacht dat hij naar de 15 toe gaat.
http://uk.reuters.com/article/UK_HOTSTOCKS/idUKN0849447620090408quote:1045 ET-08April2009-
Short interest is up despite S&P rally
------------------------------------------------------------------------------
Despite the rally in the S&P 500 index .SPX since mid-March, short
interest continues to rise, said Goldman Sachs derivative strategists in a
note. The NYSE Short Interest index which examines U.S. short interest as a
percent of total shares outstanding is up approximately 17 percent since the
start of March while the S&P 500 has increased 19 percent. "Despite some views
of a short covering rally, the rise in the Short Interest index suggests
potential for bearish positioning to continue," the note said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |