9 jaar zelfsquote:Op woensdag 8 april 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh een accountnaam van tig jaren geleden op een andere site.![]()
(Ik denk serieus een jaar of 8 geleden)
quote:Naam: sterre (#36537)
Geboortedatum: xx xx 1979
Geslacht: vrouwelijk
Getrouwd met: Jelle (#34989)
Lid van gilden: drugs
Aliases: str, sterre, miepje
Status: bouwvakster
Parent: Pappa Jazz (aka 'De JazzParent') (#36300)
Quota: 40K quota (25 objecten, staat 9K rood)
Saldo: M10000.00
Is nu thuis in: Slaapkamer 602 (#10521)
Huis-eigenaar: Jelle (#34989)
Eerst in metro: Sat Sep 2 16:07:09 2000 CEST (3140 dagen oud)
Ingelogd laatst: Sat Jan 14 02:02:59 2006 CET (1180 dagen geleden)
Veel moeite kost het sowieso niet, die dingen schud je zo uit je mouw.. Maar het ligt er vaak een beetje dik bovenop, júist bij wervende teksten. Maar misschien valt mij dat gewoon snel op, kan ook, terwijl het als stille verleider bedoeld was.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Het is dan ook de kunst om ze moeiteloos te laten lijken.
De associatie met vlot heb ik niet zo, trouwens.
Gastquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Gert het volgende:
Honger!
Tagliatelle, spek, champignons, ruccola en knoflook. Zwarte peper. Parmezaan er overheen. Lllllekker!!! En snel klaar.![]()
O, en wat room. Ja in een dieet pas het denk ik niet echt.
shit...... heb ik het straks weer gedaan......quote:Op woensdag 8 april 2009 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Het feit dat ik post in de RLS en TBO is niet zo toevallig, goede redenering dus.
Mijn aandacht werd al een tijd geleden gevestigd op FOK en in het bijzonder het topic RLS, te weten in de tijd dat Ribas hier postte.
Kreeg een printje, leuk.
Las over Ribas en FANN en bleef hangen.
Zag de scherpte, humor en zeer zeker ook de intelligentie van mensen die hier al lange tijd op FOK posten.
Ik zit/zat overal, ook het blog van Huub. Vandaar dat de namen Disana, Neo en Lobasca? me bekend voorkomen.
Des te jammer vind ik het dat, als er een voor jullie onbekende op het topic verschijnt, die gelijk wordt geassocieerd met een van deze personen.
Heb dit al meerdere keren zien gebeuren, kan het enigszins begrijpen maar leuk is anders.
Had het eigenlijk zelfs, een klein btje, verwacht, heb het dus proefondervindelijk ondervonden.
Zo en nu ga ik ff Bunkeren, oftewel ff teruglezen
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
I married a cocksucker in California
Which reminds me of ...
COCKSUCKAH!!!
![]()
Dat was best lang geleden.
Ben je gek, jij kunt er ook niks aan doen dat je zo gek op Ribas was. Is het nu weer over?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
shit...... heb ik het straks weer gedaan......
We zijn een behoorlijk hoogstaande populatie idd.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Zag de scherpte, humor en zeer zeker ook de intelligentie van mensen die hier al lange tijd op FOK posten.
Zolang je normaal meepost is er niets aan de hand.quote:Des te jammer vind ik het dat, als er een voor jullie onbekende op het topic verschijnt, die gelijk wordt geassocieerd met een van deze personen.
Je bent van harte welkom Chanel, je bevindt je namelijk in het topic vol met flexibele users die erg openstaan voor nieuwe mensen.quote:maar leuk is anders.
nee, die heeft voor altijd een plaatsje in mijn hartquote:Op woensdag 8 april 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben je gek, jij kunt er ook niks aan doen dat je zo gek op Ribas was. Is het nu weer over?
Ja, maar we zijn niet allemaal even flexibel weet je nogquote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je bent van harte welkom Chanel, je bevindt je namelijk in het topic vol met flexibele users die erg openstaan voor nieuwe mensen.
maar we hebben wel scherpte, humor en zeer zeker ook intelligentie,quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn niet allemaal even flexibel weet je nog
maar daar heet ik anders en heb ik een andere ava dus hoe weet je nou dat ik het ben dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Heb zelluf ook een forum en kreeg daar van een mede user destijds de link hier naartoe:
[Bewoners] Koning Ribas deel 3
Deze dus, en daar is het allemaal mee begonnen.
Jemig, ik lurk al sinds 30 november vorig jaar
Hoi.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Des te jammer vind ik het dat, als er een voor jullie onbekende op het topic verschijnt, die gelijk wordt geassocieerd met een van deze personen.
Heb dit al meerdere keren zien gebeuren, kan het enigszins begrijpen maar leuk is anders.
Had het eigenlijk zelfs, een klein btje, verwacht, heb het dus proefondervindelijk ondervonden.
Ben normaal reuze flexibel maar dont push mequote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn niet allemaal even flexibel weet je nog
Da's alles? Die drie ingrediënten? En dan zeker ook nog tonijn uit blik?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast! Ik heb pasta, spinazie & tonijn op, dat is simpel
.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
Da's alles? Die drie ingrediënten? En dan zeker ook nog tonijn uit blik?
gaan we dreigen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben normaal reuze flexibel maar dont push me
Fanvanheteersteuurquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
maar daar heet ik anders en heb ik een andere ava dus hoe weet je nou dat ik het ben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |