quote:Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef Jumparound het volgende:
Hoi Robbert... Jump hier... ik heb weer een gewillig slachtoffer voor een verhaal vol tranen
Ja, ik denk dat het janken wordt
Wat zeg je, van geluk... nah
Pijnlijker zou zijn als ie gescheiden is omdat ie een ander zwanger heeft gemaakt en met haar wil trouwen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Laat ik daarom eerst maar eens een subtle yet inquiring mailtje sturen. Voor hetzelfde geld is ie gescheiden omdat ie erachter kwam toch meer van de herenliefde te zijn. Of de dierenliefde. Of zit ie nu in het klooster. Als eunuch.
Ik mis de woorden "vol vertrouwen over" in bovenstaandequote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Niet eerst even mailen en polsen, maar gewoon meteen naar California vliegen.
Ding dong ... "Hi, I heard you are in the midst of a divorce. I quit smoking. Just like we said last year: I would quit, you would get a divorce and together we would live happily ever after and make babies. It must be an omen and we were meant to be, there is no other way around it.
So I'm moving in. Let's celebrate in bed! "
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Voor hetzelfde geld is ie gescheiden omdat ie erachter kwam toch meer van de herenliefde te zijn.
i have faith that you can pump me fullquote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis de woorden "vol vertrouwen over" in bovenstaande
Damn.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef Marrije het volgende:
Pijnlijker zou zijn als ie gescheiden is omdat ie een ander zwanger heeft gemaakt en met haar wil trouwen.
Ja duh! Dat snapt die Brit toch helemaal niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn twee.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Coos het volgende:
![]()
Deja vue deja vue![]()
Zou me niets verbazen met jouw mazzel.
Full Faithfull?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
i have faith that you can pump me full
zo iets NMNS?
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Jumparound het volgende:
please hurry up, i have a lolliepop in my pink love grotto
Sorry to burst your bubble.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Maanvis het volgende:
copycat.. dit is toch wel een deceptiereeks voor mij aan het worden..
Het nette meisje sterre dat ineens reeksverslaafd blijkt.
De integere copycat die een nymphomane blijkt..
You have to thrust a bit more.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Maanvis het volgende:
koop dan ook een ijzerenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[twitter mode]Nu eerst even naar de karwei, twee schopstelen gebroken binnen vijf minuten, ik ben lomp[/twitter mode]
Wat een schande, dat zijn de sjonnies echt nietquote:
Eentje was van de buurman, wilde hem even helpen, één keer wrikken om een spar eruit te halen, zijn spade stuk. Daarna die van mij, één keer wrikken, stukquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
koop dan ook een ijzeren
[ afbeelding ]
Ah, hier spreekt de kennerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een schande, dat zijn de sjonnies echt niet!
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eentje was van de buurman, wilde hem even helpen, één keer wrikken om een spar eruit te halen, zijn spade stuk. Daarna die van mij, één keer wrikken, stuk
Die jongen is ook geen expertquote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een schande, dat zijn de sjonnies echt niet!
En toch is 'Groen en geel' volgens Wiki een alliteratie.quote:
prusterquote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eentje was van de buurman, wilde hem even helpen, één keer wrikken om een spar eruit te halen, zijn spade stuk. Daarna die van mij, één keer wrikken, stuk
Klopt. En alliteraties zijn cool.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dan is dus eigenlijk alles wat met dezelfde letter begint een alliteratie.![]()
Zelfs je username is een alliteratie.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd heel veel alliteraties,
Yepz.quote:
Ik breng ze weer terug in zwang!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef Maanvis het volgende:
Alliteraties raken een beetje uit de mode.
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch is 'Groen en geel' volgens Wiki een alliteratie.
Een règâhquote:Op woensdag 8 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Een Haagse Hoen!
kânkâh règâhquote:
ik had hem al aangepast voor jou post, miep...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik doe dat best goed, dat online eindredactie plegen.
wquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Jumparound het volgende:
ik had hem al aangepast voor jou post, miep...
maar snel was je wel
Mot je nog een note voor arrogant zijn?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik doe dat best goed, dat online eindredactie plegen.
Nee, doe er maar eentje voor zelfverzekerdheid en hup, met je kop onder het maaiveld blijven, jij!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mot je nog een note voor arrogant zijn?
Wtf weet Wiki nu!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch is 'Groen en geel' volgens Wiki een alliteratie.
Maar dan is dus eigenlijk alles wat met dezelfde letter begint een alliteratie.![]()
Twee keer gezien die filmquote:Op woensdag 8 april 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarmee maak je 't helemaal goed NMNS, geweldig nummer, geweldige film.
Zeker met een kurkdroge steel gaan graven?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat zeg ik: prutser!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeker met een kurkdroge steel gaan graven?
je moet hem ook eerst wat bevochtigen voordat je die snee te lijf gaat!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet mee omgaan.quote:
Weer wat bijgeleerd.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
Zo dan.... jij was toch van het duidelijke en rechtstreeksequote:Op woensdag 8 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
I am writing you this email with full confidence that I want you to come cum all over me.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:25 schreef Leandra het volgende:
Zo dan.... jij was toch van het duidelijke en rechtstreekse
Nette meisje?!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Nee, de mijne staat altijd buiten in weer en wind. Ik ben echt lomp, alles wat mijn ogen zien maken mijn handen stuk. Soort van dommekrachtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe bijnaam?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
I wish! Maar hij bedoelt met sterre wel degelijk mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |