Mocht mijn huisje tzt nog niet af zijn, en ik moet er toch uit, geef ik me nog heel snel op, dan mis ik het iig ook niet door gebrek aan internet.quote:
Ben je nu hele dagen bezig in je nieuwe woning?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef liesje1979 het volgende:
Naamtopic!![]()
Nee, ik ben niet ziek, ik werk gewoon te hard(Of ik doe normaal gesproken te weinig, dat kan ook
)
Ik was gisteravond ook zo moe dat ik gewoon liever wilde slapen dan van de nacht genieten. Dat zegt wel wat
Maar ja, dan ben je ook weer vroeg wakker enzo.
Gister tot het donker was. Maar ik wilde even een emmer verf leegmaken, maar er zat nog veel meer in dan ik dachtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je nu hele dagen bezig in je nieuwe woning?
Ik denk dat ik vandaag nog twee keer ongefundeerd uit mijn slof ga schieten. Gewoon, omdat dat soms best lekker is en mijn collega's dat niet van me zijn gewend. Ik ben meestal easy going, maar vandaag trek ik van leer als het me niet zint. En dat zonder PMS!quote:
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag nog twee keer ongefundeerd uit mijn slof ga schieten. Gewoon, omdat dat soms best lekker is en mijn collega's dat niet van me zijn gewend. Ik ben meestal easy going, maar vandaag trek ik van leer als het me niet zint. En dat zonder PMS!
Verder moet ik een begeleidende brief ergens voor schrijven en een pagina met faits divers.
Dat is het geloof ik.
dit valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....
Ik denk wel dat het iets met de medicijnen te maken heeft. Daardoor ben ik meer hyper dan normaal. Het merendeel van de tijd in positieve, upbeat zin. Maar vanochtend schoot er iets in het verkeerde keelgat en trok ik enorm van leer.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef zwaaibaai het volgende:
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....
Je hebt me ontmaskerd, ik ben de dichtpiet.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef Jumparound het volgende:
vol vertrouwen klopt ons hart over wie de roe krijgt en wie de gart
klinkt goed CC
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb, om verder in de wandelgangengezeik tegen te gaan, iedereen intern een mail gestuurd
Omdat jij niet verder kan denken dan je neus lang is.quote:
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt.quote:
Aankondiging van onze fusie. Zowel tekstueel als in beeld erg krachtig gebracht. Krachtige beelden, krachtige taal.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Maanvis het volgende:
in welke context gebruikte je het trouwens?
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt. .
Ik had het meer over in welke zin je het gebruikt?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankondiging van onze fusie. Zowel tekstueel als in beeld erg krachtig gebracht. Krachtige beelden, krachtige taal.
Vol vertrouwen over onze toekomst.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik had het meer over in welke zin je het gebruikt?
Da's wel schijnheilig ja, maaregoed een mailtje het bedrijf rondsturen is ook erg kinderachtig vind ik. Aan de andere kant pak ik zulke collega's graag terug door ze er weken naderhand nog op te wijzen dat ze fout warenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt.
Die keuze voor over ipv in kan ik dus helemaal begrijpenquote:
Een paar. 'Je hebt gelijk!' 'Goed gezegd!'quote:
Misschien wel, maar nu weet iedereen de gedachtegang achter 'over' en hoef ik het niet nog tig keer uit te leggen.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Da's wel schijnheilig ja, maaregoed een mailtje het bedrijf rondsturen is ook erg kinderachtig vind ik. Aan de andere kant pak ik zulke collega's graag terug door ze er weken naderhand nog op te wijzen dat ze fout waren.
Da's fijn. Ik moet ook vaak om mezelf lachenquote:
Ik vind iets tig keer uitleggen helemaal niet erg als het mijn passie isquote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wel, maar nu weet iedereen de gedachtegang achter 'over' en hoef ik het niet nog tig keer uit te leggen.
En nu weten mijn nieuwe collega's ook dat ze met mij niet moeten sollen en dat ik echt wel weet wat ik schrijf.
Daar heb ik geen geduld voor.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind iets tig keer uitleggen helemaal niet erg als het mijn passie is.
Zoveel geduld heb ik ook niet, maar gelukkig praat ik heel snel en heb ik veel overredingskracht dus zoveel tijd kost het me niet. Discussies met mij zijn altijd alsof een tijgerpython je probeert te wurgen en dan niet meer los laat totdat de discussie voorbij isquote:
Aas je daar op een stoel?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
Verder ga ik vandaag ook een mail naar California sturen ... Niet vol vertrouwen, maar wel vol wie niet waagt, wie niet wint.
Op een bed!quote:
en in de blote kippenstandquote:
Do the funky chicken!quote:
Maar dan geven mensen je maar snel gelijk. om van die engerd verlost te zijn. Da's niet echt een discussie "winnen".quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoveel geduld heb ik ook niet, maar gelukkig praat ik heel snel en heb ik veel overredingskracht dus zoveel tijd kost het me niet. Discussies met mij zijn altijd alsof een tijgerpython je probeert te wurgen en dan niet meer los laat totdat de discussie voorbij is.
quote:
Zo werkt het in de praktijk niet. Mensen nemen mijn mening over, bijv. na meetings worden mijn ideeën dan uiteindelijk uitgevoerd etc.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan geven mensen je maar snel gelijk. om van die engerd verlost te zijn. Da's niet echt een discussie "winnen".
Maar hoe moet dat dan straks met jou als je weer eens bij de bok geweest ben??quote:
Daar had ik meestal toch geen puf voor, dus die sloeg ik sowieso al over.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:18 schreef Coos het volgende:
Maar hoe moet dat dan straks met jou als je weer eens bij de bok geweest ben??
Dat peukie toe!!![]()
Ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Nou, boek dat fucking ticket zou ik zeggen
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef liesje1979 het volgende:
Naamtopic!![]()
Nee, ik ben niet ziek, ik werk gewoon te hard(Of ik doe normaal gesproken te weinig, dat kan ook
)
Ik was gisteravond ook zo moe dat ik gewoon liever wilde slapen dan van de nacht genieten. Dat zegt wel wat
Maar ja, dan ben je ook weer vroeg wakker enzo.
Zo'n tijgerpython moet je gewoon laten stikken in zijn eigen gif.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoveel geduld heb ik ook niet, maar gelukkig praat ik heel snel en heb ik veel overredingskracht dus zoveel tijd kost het me niet. Discussies met mij zijn altijd alsof een tijgerpython je probeert te wurgen en dan niet meer los laat totdat de discussie voorbij is.
surprise show on tourquote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Niet eerst even mailen en polsen, maar gewoon meteen naar California vliegen.
Ding dong ... "Hi, I heard you are in the midst of a divorce. I quit smoking. Just like we said last year: I would quit, you would get a divorce and together we would live happily ever after and make babies. It must be an omen and we were meant to be, there is no other way around it.
So I'm moving in. Let's celebrate in bed! "
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Ik besef me nu opeens dat ik helemaal nog niet geneukt heb, als niet-roker.
Damn, als dat fietsen al easy gaat, hoe moet mijn uithoudingsvermogen in the sack dan wel niet zijn?
Pythons hebben geen giftandenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n tijgerpython moet je gewoon laten stikken in zijn eigen gif.
Niet alles zo letterlijk nemen.quote:
Hoi Robbert... Jump hier... ik heb weer een gewillig slachtoffer voor een verhaal vol tranenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ding dong ... "Hi, I heard you are in the midst of a divorce. I quit smoking. Just like we said last year: I would quit, you would get a divorce and together we would live happily ever after and make babies. It must be an omen and we were meant to be, there is no other way around it.
Lachen gaat een beetje moeilijk, zonder luchtquote:Op woensdag 8 april 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen.
Ik moet gewoon erg hard lachen als iemand zich zo gedraagt IRL.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef Jumparound het volgende:
Hoi Robbert... Jump hier... ik heb weer een gewillig slachtoffer voor een verhaal vol tranen
Ja, ik denk dat het janken wordt
Wat zeg je, van geluk... nah
Pijnlijker zou zijn als ie gescheiden is omdat ie een ander zwanger heeft gemaakt en met haar wil trouwen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Laat ik daarom eerst maar eens een subtle yet inquiring mailtje sturen. Voor hetzelfde geld is ie gescheiden omdat ie erachter kwam toch meer van de herenliefde te zijn. Of de dierenliefde. Of zit ie nu in het klooster. Als eunuch.
Ik mis de woorden "vol vertrouwen over" in bovenstaandequote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Voor hetzelfde geld is ie gescheiden omdat ie erachter kwam toch meer van de herenliefde te zijn.
i have faith that you can pump me fullquote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis de woorden "vol vertrouwen over" in bovenstaande
Damn.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef Marrije het volgende:
Pijnlijker zou zijn als ie gescheiden is omdat ie een ander zwanger heeft gemaakt en met haar wil trouwen.
Ja duh! Dat snapt die Brit toch helemaal niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn twee.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Coos het volgende:
![]()
Deja vue deja vue![]()
Zou me niets verbazen met jouw mazzel.
Full Faithfull?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
i have faith that you can pump me full
zo iets NMNS?
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Jumparound het volgende:
please hurry up, i have a lolliepop in my pink love grotto
Sorry to burst your bubble.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Maanvis het volgende:
copycat.. dit is toch wel een deceptiereeks voor mij aan het worden..
Het nette meisje sterre dat ineens reeksverslaafd blijkt.
De integere copycat die een nymphomane blijkt..
You have to thrust a bit more.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Maanvis het volgende:
copycat.. dit is toch wel een deceptiereeks voor mij aan het worden..
Het nette meisje sterre dat ineens reeksverslaafd blijkt.
De integere copycat die een nymphomane blijkt..
koop dan ook een ijzerenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[twitter mode]Nu eerst even naar de karwei, twee schopstelen gebroken binnen vijf minuten, ik ben lomp[/twitter mode]
Wat een schande, dat zijn de sjonnies echt nietquote:
Eentje was van de buurman, wilde hem even helpen, één keer wrikken om een spar eruit te halen, zijn spade stuk. Daarna die van mij, één keer wrikken, stukquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
koop dan ook een ijzeren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |