Mocht mijn huisje tzt nog niet af zijn, en ik moet er toch uit, geef ik me nog heel snel op, dan mis ik het iig ook niet door gebrek aan internet.quote:
Ben je nu hele dagen bezig in je nieuwe woning?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef liesje1979 het volgende:
Naamtopic!![]()
Nee, ik ben niet ziek, ik werk gewoon te hard(Of ik doe normaal gesproken te weinig, dat kan ook
)
Ik was gisteravond ook zo moe dat ik gewoon liever wilde slapen dan van de nacht genieten. Dat zegt wel wat
Maar ja, dan ben je ook weer vroeg wakker enzo.
Gister tot het donker was. Maar ik wilde even een emmer verf leegmaken, maar er zat nog veel meer in dan ik dachtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je nu hele dagen bezig in je nieuwe woning?
Ik denk dat ik vandaag nog twee keer ongefundeerd uit mijn slof ga schieten. Gewoon, omdat dat soms best lekker is en mijn collega's dat niet van me zijn gewend. Ik ben meestal easy going, maar vandaag trek ik van leer als het me niet zint. En dat zonder PMS!quote:
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....quote:Op woensdag 8 april 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag nog twee keer ongefundeerd uit mijn slof ga schieten. Gewoon, omdat dat soms best lekker is en mijn collega's dat niet van me zijn gewend. Ik ben meestal easy going, maar vandaag trek ik van leer als het me niet zint. En dat zonder PMS!
Verder moet ik een begeleidende brief ergens voor schrijven en een pagina met faits divers.
Dat is het geloof ik.
dit valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....
Ik denk wel dat het iets met de medicijnen te maken heeft. Daardoor ben ik meer hyper dan normaal. Het merendeel van de tijd in positieve, upbeat zin. Maar vanochtend schoot er iets in het verkeerde keelgat en trok ik enorm van leer.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef zwaaibaai het volgende:
maar verder heb je geen last van het stoppen met roken.....
Je hebt me ontmaskerd, ik ben de dichtpiet.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:57 schreef Jumparound het volgende:
vol vertrouwen klopt ons hart over wie de roe krijgt en wie de gart
klinkt goed CC
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb, om verder in de wandelgangengezeik tegen te gaan, iedereen intern een mail gestuurd
Omdat jij niet verder kan denken dan je neus lang is.quote:
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt.quote:
Aankondiging van onze fusie. Zowel tekstueel als in beeld erg krachtig gebracht. Krachtige beelden, krachtige taal.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Maanvis het volgende:
in welke context gebruikte je het trouwens?
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt. .
Ik had het meer over in welke zin je het gebruikt?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankondiging van onze fusie. Zowel tekstueel als in beeld erg krachtig gebracht. Krachtige beelden, krachtige taal.
Vol vertrouwen over onze toekomst.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik had het meer over in welke zin je het gebruikt?
Da's wel schijnheilig ja, maaregoed een mailtje het bedrijf rondsturen is ook erg kinderachtig vind ik. Aan de andere kant pak ik zulke collega's graag terug door ze er weken naderhand nog op te wijzen dat ze fout warenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik 'normaal' dus nooit. Dan denk ik 'laat lekker gaan'. Maar ik voelde me serieus in mijn beroepseer aangetast. Door een nieuwe collega die dit via via meldde. En die ook schrijfaspiraties heeft. Ga lekker op iemand anders zijn stoel azen als je zulke zaken niet eens snapt.
Die keuze voor over ipv in kan ik dus helemaal begrijpenquote:
Een paar. 'Je hebt gelijk!' 'Goed gezegd!'quote:
Misschien wel, maar nu weet iedereen de gedachtegang achter 'over' en hoef ik het niet nog tig keer uit te leggen.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Da's wel schijnheilig ja, maaregoed een mailtje het bedrijf rondsturen is ook erg kinderachtig vind ik. Aan de andere kant pak ik zulke collega's graag terug door ze er weken naderhand nog op te wijzen dat ze fout waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |