Nee, de mijne staat altijd buiten in weer en wind. Ik ben echt lomp, alles wat mijn ogen zien maken mijn handen stuk. Soort van dommekrachtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeker met een kurkdroge steel gaan graven?
Je hebt een nieuwe bijnaam?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
I wish! Maar hij bedoelt met sterre wel degelijk mij.
quote:
Dacht juist dat jij een echte klusser wasquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, de mijne staat altijd buiten in weer en wind. Ik ben echt lomp, alles wat mijn ogen zien maken mijn handen stuk. Soort van dommekracht
Ja, als je altijd alles kapot maakt, dan moet je wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht juist dat jij een echte klusser was
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:33 schreef remlof het volgende:
Kut, toch weer te laat van m'n werk weggegaan
Yep ik zit in de trein nog, ben over een uurtjje thuisquote:Op woensdag 8 april 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eej!! Lieve remlof!
Hoezo? Zit je in de trein nu?
Ik ga zo even naar mijn huisje nog.
Ik denk ik niet, maar ik spreek je straks wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep ik zit in de trein nog, ben over een uurtjje thuis
Nee. Laat ik gewoon eens een keer iets helemaal voor mezelf houden. Voor de veranderingquote:
Maar, maar, maar het is zo leuk om het helemaal te volgenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Laat ik gewoon eens een keer iets helemaal voor mezelf houden. Voor de verandering.
Ik schrijf straks wel mijn memoires. In de Californische zon. In sprookjesvorm.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Manu82 het volgende:
Maar, maar, maar het is zo leuk om het helemaal te volgen
ik las verademingquote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Laat ik gewoon eens een keer iets helemaal voor mezelf houden. Voor de verandering.
Wat Manu zegt......quote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar het is zo leuk om het helemaal te volgen
Nee. Ik ga gewoon een casual mailtje sturen. En dan laat ik tussen neus en lippen vallen dat ik ben gestopt met roken. Of zo.quote:
quote:
In de trant van "I've quit smoking, have you quit anything lately??"quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga gewoon een casual mailtje sturen. En dan laat ik tussen neus en lippen vallen dat ik ben gestopt met roken. Of zo.
Eerst maar eens wat eten. Food for thought.
En een muziekje!
LOLquote:Op woensdag 8 april 2009 19:04 schreef Leandra het volgende:
In de trant van "I've quit smoking, have you quit anything lately??"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |