Detail, maar iig een duidelijk voordeel ten opzichte van filestakkersquote:Op donderdag 9 april 2009 21:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die heb je meestal in je hand, lijkt me... maar je hebt wel gelijk.
Ja. En ik ben de Paashaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Boschkabouter het volgende:
De auto is in veel gevallen goedkoper [..] dan met de trein reizen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Zug-Chef het volgende:
De echte ICK platen zijn allang binnen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar station lopen, daar een paar minuten wachten op de trein, van het station naar de plek waar je moet zijn lopen is zeker op lange afstanden een stuk langer dan de auto pakken en rijden naar waar je naar toe moet.quote:
Breda - Den Bosch, in de spits. Ik ben van deur tot deur 60 minuten onderweg... 30 minuten treinen, 2x 15 minuten lopen. Een collega uit Tilburg, die naar dezelfde plek moet als ik, doet er gemiddeld 75 minuten over, in dezelfde spits.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Naar station lopen, daar een paar minuten wachten op de trein, van het station naar de plek waar je moet zijn lopen is zeker op lange afstanden een stuk langer dan de auto pakken en rijden naar waar je naar toe moet.
Plus, in de auto kun je een stuk meer eieren vervoeren.
Kansloze discussie is dit. Beide kampen zullen eindeloos voorbeelden aandragen om hun eigen gelijk te "bewijzen". Dat gaat nergens heen. Maar beweren dat de auto goedkoper is dan de trein, dan moet je toch van goeien huize komenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda - Den Bosch, in de spits. Ik ben van deur tot deur 60 minuten onderweg... 30 minuten treinen, 2x 15 minuten lopen. Een collega uit Tilburg, die naar dezelfde plek moet als ik, doet er gemiddeld 75 minuten over, in dezelfde spits.
Hoezo is de auto sneller?
Ohja: parkeren kost minstens ¤10 per dag, hier zit brandstof e.d. niet bij. Mijn maandtrajectkaart kost ¤222,60 voor één maand reizen, wat neerkomt op ¤9,67 per dag (23 ritten per maand). Ik ben voor mijn baas dus ook nog eens goedkoper uit ook...
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
En linkervoet/rechtervoet, dat soort spul?
Nee dat is denk ik een andere, ik had een andere test om te kijken of je concrentratie niet versuft, een scherm vol met puntjes, en je moest elke keer een groepje van 4 doorstrepen, 3 en 5 moest je laten staan.. zsm, en dat iets van 100x..quote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vigilantietest juist ingang op je vermogen om alert te blijven tijdens sterke herhalings- en verwachtingspatronen, een soort test of je, na tien keer een groen sein op een bepaalde plek te hebben gehad, niet ineens op verwachtingspatroon door rood tuft.
Daar heb je gelijk in. Trein en auto hebben gewoon ieder hun eigen voor- en nadelen, het verschilt per situatie en is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloze discussie is dit. Beide kampen zullen eindeloos voorbeelden aandragen om hun eigen gelijk te "bewijzen". Dat gaat nergens heen. Maar beweren dat de auto goedkoper is dan de trein, dan moet je toch van goeien huize komenOf je moet gaan vergelijken dat je met 6 man in een afgekankerde fiat panda naar Berlijn op en neer rijdt, en dan zeggen: "Per persoon is dat goedkoper dan allemaal een 1e klas ticket full-flex voltarief boeken" Mja, zo kan ik het ook
Da's ook mijn ervaring idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren werd het op Ut en in de trein anders uitgebreid omgeroepen en tegen iedere OVstudent gezegd
Vast niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Fixers het volgende:
Het is weer goede vrijdag. Ieder jaar hetzelfde gezeik daarmee. Stagiaires moeten gewoon werken enzo. Mag je vandaag dan wél met korting vóór 9 uur reizen?
Met week-OV mag het, andere dingen zoals voordeelurenkaart nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Fixers het volgende:
Het is weer goede vrijdag. Ieder jaar hetzelfde gezeik daarmee. Stagiaires moeten gewoon werken enzo. Mag je vandaag dan wél met korting vóór 9 uur reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |