Kun jij een serieuze reactie bedenken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
waarom maakt iedereen dit belacheliijk?:s
Ik denk dat je daar toch 'n stuk verder mee komt dan het hier proberen zonder enige details te geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef fritsfrits het volgende:
er moet toch weleen oplossing zijn:(
cbr bellen en zeggen geef me de naam van plaats 14 van gisteren heft ook geen zin denk ik
Lijkt me nog de beste optie. Verzin een smoesje over een vergeten jas oid.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef fritsfrits het volgende:
cbr bellen en zeggen geef me de naam van plaats 14 van gisteren heft ook geen zin denk ik
Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef fritsfrits het volgende:
Ikke?quote:
sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef fritsfrits het volgende:
link bestaat niet
Dat lijkt mij nog de beste optie. Waarschijnlijk zullen ze alleen geen gegevens geven, maar als je het lief vraagt misschien wel jouw gegevens aan haar doorgevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef fritsfrits het volgende:
Je snapt dat zij dan gewoon gaat zeggen dat ze helemaal geen sleutels kwijt is (tegen het CBR), dus TS haar nooit te zien krijgt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Maanvis het volgende:
je moet een sm oesje bedenken. ik denk dat je al aan het CBR hebt gebeld en daar zeiden ze zeker 'jadaag vraag het eerst maar eens op FOK! voordat wij je willen helpen'... maargoed wat je moet zeggen is dat je haar sleutels hebt gevonden, of ze haar op willen bellen SVP. en dan van het een komt het ander en dan moet jij die sleutels zogenaamd afgeven, echter er zijn dan helemaal geen sleutels maar jij wilt haar gewoon iets dieper leren kennen. Tadaa.. een date!
het is toch het proberen waard? Als ze die jongen achter haar echt leuk vindt dan begrijpt ze die hint ook wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt dat zij dan gewoon gaat zeggen dat ze helemaal geen sleutels kwijt is (tegen het CBR), dus TS haar nooit te zien krijgt?
Ik denk dat als TS gewoon aan het CBR vraagt om zijn gegevens aan haar te geven dat hij meer kans heeftquote:Op woensdag 8 april 2009 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is toch het proberen waard? Als ze die jongen achter haar echt leuk vindt dan begrijpt ze die hint ook wel.
Ben jij die engerd die bij vraag 3 in mijn kont kneep?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef fritsfrits het volgende:
gezocht meisje van examen theorie rijbewijs b
Hoe kan ik weer met haar in contact komen
ze zat schuin voor me wie kan mij helpen
Hoax, ze had haar theorie nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
ze zat op stoel 27 volgens mij en het was 07 april om half 11 please help me en ze reed weg in een nieuw model seat ibiza
Waar? ennuh ze had theorie tog nog nietquote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
ze zat op stoel 27 volgens mij en het was 07 april om half 11 please help me en ze reed weg in een nieuw model seat ibiza
Ze heeft dus een vriend...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Waar? ennuh ze had theorie tog nog niet
Omdat je kankerdom bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
ze reed waarschijnlijk weg in een lesauto of ze werd gereden, penisquote:Op donderdag 9 april 2009 13:32 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoax, ze had haar theorie nog niet.
Misschien moet je hier een foto van jezelf posten zodat ze je kan herkennen als ze hier komt.![]()
Staat dat er? Nee dus zo dom is die aanname nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:41 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
ze reed waarschijnlijk weg in een lesauto of ze werd gereden, penis
lol ze had dr theorie niet... en als ze die wel had gehaald.. heeft ze dr praktijk nog niet.. dus idd... best wel hoax...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef fritsfrits het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |