Bedankt voor de informatie Tomegel.
Ik vind een kookeiland super gaaf, maar niet erg praktisch uiteraard. Ik vind de optie van een keuken tegen de wand ook een erg goede optie. Ik moet dit te zijner tijd eens gaan bespreken. We staan nog helemaal in het begin van de koopfase, dus echt iets concreet hebben we nog niet. Ik word hier wel een heel stuk wijzer!
Wauw glanzend wit! Erg vet! Ik heb zelf helemaal in mijn hoofd wat voor keuken ik graag zou willen. Ik heb het idee van hoogglans in rood op de een of andere manier in mijn hoofd gekregen. Klinkt best kinky eigenlijk, maar we hebben nu dus een erg 'braaf' huis, en van mij mag het wel wat gewaagder!
Op de vloer komen antracietkleurige tegels van 30 bij 60 cm. Die zouden we eigenlijk in dit huis leggen, maar aangezien we willen verhuizen doen we dat maar niet en bewaren ze dus voor in Boxmeer. Bij interesse willen we bij daglicht wel een foto maken. We hebben zoveel, dat we het hele huis kunnen betegelen.
Loft 13 is niet groter, we hebben een buitenmuur die dikker is en dat telt mee bij de oppervlakte. Het balkon is wel groter, doordat de berging er onder zit. Geen onderburen dus, hebben jullie ook geen last van ons hahaha!
Wonen jullie nu ook al in Boxmeer? Wij komen van de andere kant van de maas, Nieuw Bergen. Vriendlief is daar geboren en getogen en hier zijn we dan ook gaan samenwonen in een te groot huis. Ik kan hier niet zo goed wennen, en aangezien ik nog studeer en veel gebruik maak van OV en het grote nadeel is dat je hier alleen 1 buslijn hebt. Ikzelf kom oorspronkelijk uit Venlo, en ik mis het alles bij de hand hebben, lekker de deur uit te lopen om een terrasje te gaan pikken, en op de fiets naar vrienden te gaan. Vandaar dat we nu import-brabanders worden.