Thanks, ja ben er erg blij mee, heb hem vorige week gekocht bij Manders Keukens (onderdeel van het Live Your Loft project)quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:13 schreef Puzicat het volgende:
Wow! Dat ziet er ontzettend gaaf uit! Vraagje, waar laat je je eetkamertafel? Met dat probleem zitten wij een beetje, om nu elke dag op de bank te eten is ook weer zo wat. Heb jij je keuken ook bij de keukenconcurent besteld, of ergens anders?
Wij willen overigens dezelfde indeling van appartementmuren als jij hebt. Leek ons het meest praktisch.
Nouja wat moet je er mee, tja tis niet alleen m'n hobby maar ook m'n werk. Dus heb 1 MacMini waar cursus /test systemen op draaien, en 1 gebruik ik als mediacenter onder de TVquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef tomegel het volgende:
ok dus jij gaat je woning verwarmen met computerswat moet je met zoveel computers als je alleen bent? Maargoed ieder zijn hobby zullen we maar zeggen
En iedereen heeft tegenwoordig draadloos. Lekker makkelijk
Superquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef twentemeisje het volgende:
Wat leuk, drie fokkers in 1 complex! Ik ga jullie volgen.
3 FOK!kers die zich gemeld hebben danquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef twentemeisje het volgende:
Wat leuk, drie fokkers in 1 complex! Ik ga jullie volgen.
Helaas, helaas, die is ook al verkocht!quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:28 schreef tomegel het volgende:
He een vraagje puzicat. Is loft nr 15 niet een betere optie? Die heeft namelijk een balkon van 22m2. Weet niet of die nog vrij is maar een maand terug nog wel tenminste.
En je zet toch spullen in de kast van de verwarmingsketel dus je moet er toch regelmatig bij dus lijkt me niet zo'n slimme zet daar een tafel tegenaan te zetten. En waar laat jij jou computers movinghead?
Daar had ik toen ook een optie op, maar een tuintje is wat handigerquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:28 schreef tomegel het volgende:
He een vraagje puzicat. Is loft nr 15 niet een betere optie? Die heeft namelijk een balkon van 22m2. Weet niet of die nog vrij is maar een maand terug nog wel tenminste.
Hoi,quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Puzicat het volgende:
Erg mooie indelingen en keukens trouwens! Ik vind die van jou ook een goede optie Tomegel, met die inbouwkast in de slaapkamer. Hoeveel ruimte heb je dan nog voor je bed?
Die tuintjes, hoe groot zijn die? Net zo groot als een balkon? Ik vond een balkon praktischer, omdat mijn katten dan naar buiten kunnen op het balkon zonder dat ze meteen wegrennen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef tomegel het volgende:
heej tomegel,
hier een berichje van je meissie,
we zouden de tv toch aan de muur hangen...
leuk he die site je gaat er helemaal in op.
groetjes
Hey,quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Tha_Duck het volgende:
@Movinghead: zie ik in je tekeningen nou goed dat je geen buitenlicht in je woonkamer hebt? Of heb je een hoekapp?
@tomegel: jouw tekening van woonkamer/keuken snap ik niet helemaal. Wat is dat linksonder waar inbouwkast staat? De slaapkamer? Maar dan staat je keuken praktisch midden in de woonkamer??
quote:Hey, ik ben er zeker geweest en ook TomegelOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Puzicat het volgende:
En? Allemaal naar de infoavond geweest? Wij wel, misschien hebben we elkaar wel gezien, hahaha!
We hebben wel je idee besproken Tomegel met de aannemer. Ons is veel duidelijk geworden ivm het meerwerk.
quote:Eerder een vat van dat spulOp vrijdag 22 oktober 2010 18:13 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een zuur buurtje of niet? Drinken ze daar per ongeluk azijn i.p.v. appelsap?
Kan me voorstellen dat jullie knettergek worden van dit gezeur. Om hoeveel klagers gaat het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |