Misschien had je een ander model tom, ik zit nog op de prijs te wachten, tis niet zozeer dales , maar de onderaannemer.quote:Op maandag 22 november 2010 09:17 schreef tomegel het volgende:
Dan ben ik afgezet. Daarom zien ze mij niet meer. Zijn er al 2 mensen die zich hebben aangemeld voor dat buurtgedoe?
In Boxmeer ook niet. Maar ik neem aan dat Movinghead het over bijvoorbeeld donderdag en vrijdag heeftquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef Puzicat het volgende:
Sneeuw? Welke sneeuw? Hier in nijmegen geen sneeuw te zien
Inderdaad, nu ligt er niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
In Boxmeer ook niet. Maar ik neem aan dat Movinghead het over bijvoorbeeld donderdag en vrijdag heeft.
Je hebt het dan wel over sneeuw, maar wat denk je van vriezen?quote:Op maandag 29 november 2010 09:16 schreef tomegel het volgende:
Werd wel tijd dan. Hmm tot nu toe geen sneeuw dus ideaal bouwweer. Ff afkloppen want zal nog wel komen.
En nu ligt er een dik pak... Wij hebben inderdaad het koopcontract gekregen en gaan zo snel mogelijk tekenen en laten passeren.quote:Op maandag 29 november 2010 09:16 schreef tomegel het volgende:
Werd wel tijd dan. Hmm tot nu toe geen sneeuw dus ideaal bouwweer. Ff afkloppen want zal nog wel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |