Moet er 'die' tussen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:19 schreef deepart het volgende:
hoi modjes![]()
Die kindjes die accordeon en niet naar school gaan.
Een foutje in de TT
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.quote:
Done.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Die kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Edit: En er mag 1 die weg![]()
Kindjes die accordeon spelen en niet naar school gaan.
Thanks Bio!quote:
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:54 schreef 3lmo het volgende:
Fiets, wat doe je? tof, dicht
Ik haat smurfen minstens zo bagger als het mijne (naar jouw maatstaven sharmahoer)
die diende slechts al voorbeeld, je gaat nu zeggen nou geef er maar meer, maar je weet donders goed dat er veel meer zijn.
Wees eens consequent zeg.
Wat heeft het tijdstip te maken met de ernst van de klacht? Alsof je 's nachts geen serieuze topics kunt openen. Wat versta jij onder nachtbagger? Als ik een dergelijk topic, en het gaat echt niet specifiek om de mijne, overdag open bleef die vroeger gewoon open. Ik vind persoonlijk dat jij niet op 1 lijn staan met andere moderators in KLB.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, mijn reden was dat die van juicy al om half 1 geopend was, dus als nachtbagger doorkon, om er n 2e bij te houden (waardoor er ook weer n 3e en 4e bijkomt ) wordt het minder overzichtelijk, dus vandaar mn keuze jouwe dicht te gooien
Ach, er zijn wel meer one-liners en baggeraanvallen die irritanter zijn. Als ze genoeg notes hebben of ik/we acht(en) het genoeg, dan liggen ze er ook af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Het is overigens friet, maar dat geheel terzijde.
Herrer die zijn opinie geeft over wat wel en geen bagger is, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
Kan de volgende user die zo'n domme patat/friet topic maakt geen ban krijgen? Ik word schijtziek van die gare 'discussie'
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
-> leuk verhaal, ONZ
Adelante, heb je zand in je vagina ofzo? Dat topic van Jos is geen onzin, voer je taken goed uit.quote:Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een weekendtopic van Afcajos naar ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |