SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Het zou pas schokkend zijn als hij er geen een in z'n lijst zou hebben...quote:
Dat heb ik niet, had gewoon: zaterdag naar het goede doelquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef L0t.. het volgende:
Triest
Maar ook triest om je hele agenda in je msn-naam te zetten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Kom op zeg, onze zoon van 8 kent de teksten van Het Goede Doel zo goed, dat ie al twee keer met ze heeft opgetredenHehehe ik zit naast jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Partyquote:
Duh wij geven geen rotzooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
We zitten wel goed btw heb op de plattegrond gekeken, weets
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Kom op zeg, onze zoon van 8 kent de teksten van Het Goede Doel zo goed, dat ie al twee keer met ze heeft opgetredenDat spam je ook in ieder topic wat over Het Goede Doel gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Hoe vaak lees jij topics over Het Goede Doel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat spam je ook in ieder topic wat over Het Goede Doel gaat
Tuurlijk. Dat zijn er ook wel heel veel hèquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
Dat spam je ook in ieder topic wat over Het Goede Doel gaat
Henkieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jezus hee Paul... ik dacht dat wij ons soms misschien een ietsje konde schamen in Amsterdam, maar Utrechters zijn trots op Henk Westbroek!?
Daar was ie wel een paar jaartjes jonger zo te zienquote:
Zo danquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar was ie wel een paar jaartjes jonger zo te zien
Ik een halve, maar die doet het nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef blckbb het volgende:
Ik ken zeheb zelfs een heule album gekocht van ze
Een van de beste basslijnen in een nederlands nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef Bob-B het volgende:
Is er leven op Pluto, kan je dansen op de maan, is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?
Paul misleid breezers. Goed bezigquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
goede doel
Paul zegt:
?
Paul zegt:
naar welk goede doel ik ga ?
Oe baslijnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Een van de beste basslijnen in een nederlands nummer.
Dat is inderdaad wel een schande. Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
!
Ik moest echt ff lachen
... zegt:
welke?
Paul zegt:
?
... zegt:
je nickname schat
Paul zegt:
welke wat
... zegt:
goede doel
Paul zegt:
?
Paul zegt:
naar welk goede doel ik ga ?
... zegt:
ja
Paul zegt:
HAHAHAA
Paul zegt:
dat is een band
... zegt:
ow
... zegt:
wist ik veel
Ohnoes er is nu een generatie die het goede doel al niet meer kent!
aan het eind van de avond wel ja... met genoeg drank op..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
Goede doel is trouwens wel goed voor een avondje feesten
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord. Bevalt me prima moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord. Bevalt me prima moet ik zeggen.
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.quote:
Het goede doel is 1 van de bekendste bands uit NLquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.
Maar waarom zou iemand per se van 'het Goede doel' gehoord moeten hebben? Kun jij mij dit uitleggen?
Omdat het toch een beetje Nederlandsche cultuur is. Net zoals De Dijk, Toontje Lager, De Jazzpolitie om nog maar eens een paar nederpop-bands te noemenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.
Maar waarom zou iemand per se van 'het Goede doel' gehoord moeten hebben? Kun jij mij dit uitleggen?
Uit dat lijstje van jou komt alleen De Dijk mij bekend voor. Ik heb verder ook niks met de meeste nederpop. Voor mij dus absoluut niet relevant om te kennen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat het toch een beetje Nederlandsche cultuur is. Net zoals De Dijk, Toontje Lager, De Jazzpolitie om nog maar eens een paar nederpop-bands te noemen
Ze zit wel op fokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Pics van het meisje waar dit over gaat
Ja heb jij niet fokkers in je lijst dan?quote:
Een aantal, m'n nichtje bijvquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb jij niet fokkers in je lijst dan?
pics van je nichtje!quote:
tuurlijk, henk westbroek enzoquote:
Giel Beelen en en Henk Westbroekquote:
Leuk, maar wat heeft dat met Henk Westbroek te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef RikkertBiemans het volgende:
Zou je die Breezer raken?
http://www.dumpert.nl/med(...)ut_gewoon_doen_.html
Dat heeft te maken met de breezer, welke in jouw OP genoemd wordtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heeft dat met Henk Westbroek te maken?
Ohjaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de breezer, welke in jouw OP genoemd wordt
Zo ken ik je niet netflanders, ik had gedacht dat zo'n keizer het Goede Doel wel zou waarderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef netflanders het volgende:
ik kno het ook niet en keek net op youtube en t is echt iritante muziek misselekmakendt echt serieus
nou mss heb jij een beter nummer voor me want ik kreeg nummer van de lion king ofzo over watervalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet netflanders, ik had gedacht dat zo'n keizer het Goede Doel wel zou waarderen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Fipomacher het volgende:
Pics van de breezer?
hey dat nummer is mooi gaat over de muur in duitslandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef afcajos het volgende:
Overigens: Klein orkest pwnt het goede doel!
![]()
Ik ben 12 wat is dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:17 schreef netflanders het volgende:
[..]
hey dat nummer is mooi gaat over de muur in duitsland
zon muur in duitsland die gebouwdt is door de comunisten en de amerikanen hij heeft er heel lang gestaan ook na de oorlog duitsland was zegmaar twee landenquote:
Nou, het goede doel heeft veel meer goede nummers gehad, dus vind het nergens op slaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef afcajos het volgende:
Overigens: Klein orkest pwnt het goede doel!
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Ondanks dat ik ook bekend ben met de band, en een aantal nummers zeker kan waarderen, is haar vraag helgegaar zo gek nog niet. Zeker met dat giro 555 gezeik deze dagen.
Oh okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]Kijk eens wanneer dit topic gestart is
Kan je dat niet eens opnemen en op youtube zetten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Braddie het volgende:
Het Goede Doel!!
Ik heb al vet veel geluiden die ze hebben gebruikt(Ook bassounds) na gemaakt met mijn Juno-60
Ze hebben de Juno-60 echt verkracht die gasten van het goede doel!, Heerlijk!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |