Omdat het toch een beetje Nederlandsche cultuur is. Net zoals De Dijk, Toontje Lager, De Jazzpolitie om nog maar eens een paar nederpop-bands te noemenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.
Maar waarom zou iemand per se van 'het Goede doel' gehoord moeten hebben? Kun jij mij dit uitleggen?
Uit dat lijstje van jou komt alleen De Dijk mij bekend voor. Ik heb verder ook niks met de meeste nederpop. Voor mij dus absoluut niet relevant om te kennen.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat het toch een beetje Nederlandsche cultuur is. Net zoals De Dijk, Toontje Lager, De Jazzpolitie om nog maar eens een paar nederpop-bands te noemen
Ze zit wel op fokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Pics van het meisje waar dit over gaat
Ja heb jij niet fokkers in je lijst dan?quote:
Een aantal, m'n nichtje bijvquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb jij niet fokkers in je lijst dan?
pics van je nichtje!quote:
tuurlijk, henk westbroek enzoquote:
Giel Beelen en en Henk Westbroekquote:
Leuk, maar wat heeft dat met Henk Westbroek te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef RikkertBiemans het volgende:
Zou je die Breezer raken?
http://www.dumpert.nl/med(...)ut_gewoon_doen_.html
Dat heeft te maken met de breezer, welke in jouw OP genoemd wordtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heeft dat met Henk Westbroek te maken?
Ohjaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de breezer, welke in jouw OP genoemd wordt
Zo ken ik je niet netflanders, ik had gedacht dat zo'n keizer het Goede Doel wel zou waarderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef netflanders het volgende:
ik kno het ook niet en keek net op youtube en t is echt iritante muziek misselekmakendt echt serieus
nou mss heb jij een beter nummer voor me want ik kreeg nummer van de lion king ofzo over watervalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet netflanders, ik had gedacht dat zo'n keizer het Goede Doel wel zou waarderen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Fipomacher het volgende:
Pics van de breezer?
hey dat nummer is mooi gaat over de muur in duitslandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef afcajos het volgende:
Overigens: Klein orkest pwnt het goede doel!
![]()
Ik ben 12 wat is dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:17 schreef netflanders het volgende:
[..]
hey dat nummer is mooi gaat over de muur in duitsland
zon muur in duitsland die gebouwdt is door de comunisten en de amerikanen hij heeft er heel lang gestaan ook na de oorlog duitsland was zegmaar twee landenquote:
Nou, het goede doel heeft veel meer goede nummers gehad, dus vind het nergens op slaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef afcajos het volgende:
Overigens: Klein orkest pwnt het goede doel!
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef afcajos het volgende:
Ondanks dat ik ook bekend ben met de band, en een aantal nummers zeker kan waarderen, is haar vraag helgegaar zo gek nog niet. Zeker met dat giro 555 gezeik deze dagen.
Oh okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]Kijk eens wanneer dit topic gestart is
Kan je dat niet eens opnemen en op youtube zetten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Braddie het volgende:
Het Goede Doel!!
Ik heb al vet veel geluiden die ze hebben gebruikt(Ook bassounds) na gemaakt met mijn Juno-60
Ze hebben de Juno-60 echt verkracht die gasten van het goede doel!, Heerlijk!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |