Henkieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jezus hee Paul... ik dacht dat wij ons soms misschien een ietsje konde schamen in Amsterdam, maar Utrechters zijn trots op Henk Westbroek!?
Daar was ie wel een paar jaartjes jonger zo te zienquote:
Zo danquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar was ie wel een paar jaartjes jonger zo te zien
Ik een halve, maar die doet het nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef blckbb het volgende:
Ik ken zeheb zelfs een heule album gekocht van ze
Een van de beste basslijnen in een nederlands nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef Bob-B het volgende:
Is er leven op Pluto, kan je dansen op de maan, is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?
Paul misleid breezers. Goed bezigquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
goede doel
Paul zegt:
?
Paul zegt:
naar welk goede doel ik ga ?
Oe baslijnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Een van de beste basslijnen in een nederlands nummer.
Dat is inderdaad wel een schande. Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
!
Ik moest echt ff lachen
... zegt:
welke?
Paul zegt:
?
... zegt:
je nickname schat
Paul zegt:
welke wat
... zegt:
goede doel
Paul zegt:
?
Paul zegt:
naar welk goede doel ik ga ?
... zegt:
ja
Paul zegt:
HAHAHAA
Paul zegt:
dat is een band
... zegt:
ow
... zegt:
wist ik veel
Ohnoes er is nu een generatie die het goede doel al niet meer kent!
aan het eind van de avond wel ja... met genoeg drank op..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
Goede doel is trouwens wel goed voor een avondje feesten
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord. Bevalt me prima moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord. Bevalt me prima moet ik zeggen.
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.quote:
Het goede doel is 1 van de bekendste bands uit NLquote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vorige week die naam ergens langskomen. Volgens mij op die webpagina waar je uitkomt nadat je uitlogt uit Hotmail.
Maar waarom zou iemand per se van 'het Goede doel' gehoord moeten hebben? Kun jij mij dit uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |