Op 't plastic danquote:Op woensdag 8 april 2009 12:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Zat er niet omheen, serieus zo los in het schap
Dat dus. En je bent inderdaad opgelicht. Laat dit een les zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
als je die dingen uit subklacht 4 koopt, DAN ben je opgelicht
quote:Merkie
Merkie dus. [] woensdag 8 april 2009 @ 11:49 (#94)
TS is geestelijk gehandicapt.
quote: Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef bravoboost het volgende:
sukkel. Onderzoek Kassa:
[..]
Daar heb je ook echt een onderzoek voor nodig om daar achter te komen.
Jouw grammatica doet mijn ogen bloeden...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef bravoboost het volgende:
[..]
uhm, Jij denkt dat heel nederland verstand van HDMI kabels hebben? Het is alleen maar goed dat z on onderzoek dit bevestigd.
Ik denk dat jouw opa oma of ouders net zohard omgeluld worden door zo n verkoper. Puur omdat ze er weinig verstand van hebben. maar na het zien van zon tv programma zullen ze wel 2x nadenken voordat ze het kopen.
Dus als jij 'snel iets post' maak je er zoiets van? Beter besteed je er dan wat meer tijd aan...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:53 schreef bravoboost het volgende:
[..]
mierenneuker. Dit had ik ff snel gepost.
Mensen die te lui of te dom zijn om productonderzoek te doen voordat ze iets aanschaffen verdienen het om opgelicht te worden. Mijn oma neemt altijd een van mijn ooms mee voor de aanschaf van dat soort producten.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef bravoboost het volgende:
[..]
uhm, Jij denkt dat heel nederland verstand van HDMI kabels hebben? Het is alleen maar goed dat z on onderzoek dit bevestigd.
Ik denk dat jouw opa oma of ouders net zohard omgeluld worden door zo n verkoper. Puur omdat ze er weinig verstand van hebben. maar na het zien van zon tv programma zullen ze wel 2x nadenken voordat ze het kopen.
Mijn vader zou er niet intrappen en mijn moeder zou het aan mij vragen. Dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Jij kust oren van duivels?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mensen die te lui of te dom zijn om productonderzoek te doen voordat ze iets aanschaffen verdienen het om opgelicht te worden. Mijn oma neemt altijd een van mijn ooms mee voor de aanschaf van dat soort producten.
Dit komt gewoon voort uit de luiheid van de consument.
"Ledigheid is des duivels oor kussen"
Ik heb ook nog andere dingen te doen (werk b.v.) . We zitten niet allemaal thuis met een uitkering naar muziek te luisteren he.quote:sinadO
Dus als jij 'snel iets post' maak je er zoiets van? Beter besteed je er dan wat meer tijd aan...
14 hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:TS is "mentally challenged"
Gast echt...hoe oud ben je eigenlijk?
Jep ik zie computers als emotie iets waar je geen verstand van kan hebben maar,quote:Op woensdag 8 april 2009 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Niet weten wat een .exe bestand is, maar wel weten dat de software op Mac van hele goede kwaliteit is in tegenstelling tot de Windows software?
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar even serieus, deze gast moet toch gewoon een kloon zijn? Hoe kan zo'n dom, debiel ventje überhaupt aan zoveel geld komen dat hij dan verspilt aan de meest domme dingen?
Zit er ook provisie op bepaalde merken tv's zoals Samsung?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Cybey het volgende:
Je bent idd genaaid. Vroegah had je ook SCART monster kabel. 1m voor 100 euro.
Het mooie is met die HDMI kabels is dat het DIKKE onzin is omdat het een digitaal signaal is en over zo'n korte afstand is het signaal verlies toch al minimaal. Je bent met die kabel iig genaaid.
Je bent zeker bij de BCC geweest... Wist je dat er op die kabel 5% provisie zit? Dus een kabel van 120 euro is voor de verkoper alweer 6 euro erbij.
Waarop als ik vragen mag?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zit er ook provisie op bepaalde merken tv's zoals Samsung?
Want iedereen op internet kraakt Samsung af enzo maar de verkopers zeiden,
Toen ik mijn tv ging kopen dat Samsung juist heel goed is enzo....
Oké maar wajoow brada ik klikte op die ''link'' en kwam naar boven,quote:Op woensdag 8 april 2009 18:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Op deze hele post: Ik ben (waarschijnlijk) opgelicht
Ja wist ik veel, de verkopers zeiden dat Samsung heel goed was enzo en beter als Bravia's omdat,quote:Op woensdag 8 april 2009 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwahaha je koopt een dure kabel voor een samsung tv![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |