Nee, mijn beste, dat is absoluut onwaar. Ga naar de T-Mobile shop, daar krijg je dit bevestigd. Er zijn hoogstens 24 euro eenmalige startup kosten. Maar blijf je binnen je bundel, betaal je maar 29.95, met ongelimiteerde data limiet voor je onbegrensd internet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
ik wil ook héél graag een iPhone nemen met een abbo maar,
mijn ma zegt dat dat oplichterij is en dat er veel meer (verborgen) kosten aan vast zitten en dat ik aan het eind van de maand uiteindelijk geen ¤30 hoeft te betalen maar bv. ¤50 ook al heb ik geen seconde gebelt.
Is dat waar?
het is zij en niet hunquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die van hullie heb ik nog nooit gehoord
Verklaar u nader
Yes ik ben grappig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:11 schreef Biefstuk het volgende:
Je bent onwetend grappig
Had nog een bashtopic over je geopend
Ja.quote:
''Echt'' vliegen zoals al die vrije vogeltjes?quote:Op woensdag 8 april 2009 05:05 schreef Ugjerke het volgende:
Als je binnen 48 uur 149 euro overmaakt naar mij dan kan ik je laten vliegen. PM voor meer info.
quote:Op woensdag 8 april 2009 07:05 schreef sinadO het volgende:
Wow, deja vu, dit topic heb ik al eerder gezien...
Hmm.. Niet weten wat een .exe bestand is, maar wel weten dat de software op Mac van hele goede kwaliteit is in tegenstelling tot de Windows software?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja oké opp Mac is wel niet super veel beschikbaar maar wat er wél beschikbaar is,
is ook van hele goede kwaliteit en dat kun je van de meeste software op windows niet zeggen.
maar ik ga nu slapen.
tot morgen fok-bradas!![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:25 schreef Sorella het volgende:
Maar het beeld van de tv waarvan de stekker in dat ding zat was echt veel scherper als het beeld van de tv die ernaast stond en die niet in dat ding zat (zelfde beeld natuurlijk) en toen de stekkers omgewisseld werden was het beeld van die andere tv beter dus wij hebben er ook niet 1 gekocht
Lach maar, hier in de gangkast staat 160 euro aan een snoer, grootste gedeelte van de tijd wordt ie niet gebruikt en als ie gebruikt wordt heb ik er een hekel aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het als leergeld. Verkopers zijn vieze achterbakse joden die niks anders willen dan geld verdienen, denk je nou echt dat ze eerlijk zijn? Nee tuurlijk niet ze staan in de winkel vanuit de goedheid van hun hart te verkondigen dat kabeltjes van 130 euro beter zijn dan die van 10 euro.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het aannemelijk was dat de verkoper gelijk had/eerlijk was.![]()
Ik ben dom.
QFT.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Niet weten wat een .exe bestand is, maar wel weten dat de software op Mac van hele goede kwaliteit is in tegenstelling tot de Windows software?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |