Mensen die denken dat vrouwen zich nooit scheren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die zich door een verkoper laten adviseren
Wat mijn vleesmaat zegtquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mensen die denken dat vrouwen zich nooit scheren.
Klopt jammer genoeg.quote:
Ik dacht ook dat het aannemelijk was dat de verkoper gelijk had/eerlijk was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef LoggedIn het volgende:
Ja, je geeft natuurlijk zonder er verder bij na te denken 230 euro meer uit
Als er een kabel ligt van ¤15 en een van ¤30 en het is aannemelijk dat de verkoper gelijk heeft als hij zegt dat die andere een werkelijke meerwaarde heeft, ok. Maar dit, ...
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zag zo'n stekkerblok van 150 euro bij de BCC liggen... heb jij die gekocht????
ik dacht nog dan spoor je echt niet.. een stekkerblok met overspannings beveiliging is zat
Je vergeet nog mensen die denken dat een duurdere, "goed afgeschermde" kabel iets uitmaakt voor een digitaal signaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:43 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Zo ja ; dan ja,
dom hè?![]()
en ik heb btw deze hdmi kabel gekocht :
[ afbeelding ]
Die linkse.
Jewel,quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou voortaan eerst een stuk of 5 topics openen om advies te vragen en wekenlang twijfelen over je aankoop, wellicht gebeurt het dan niet nog eens.
Is dat verschil (goed) te merken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Daniel1976 het volgende:
kabel van 129 euro is echt wel beter dan die van 10 euro.
maar of jij dat geld had willen betalen voor die 6% kwaliteitswinst
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Jewel,
ik heb namelijk al 5 topic geopend voor ik een keuze nam of ik een windows pc of een mac gingen kopen en,
uiteindelijk kocht ik een pc en ik ben nu alsnog opgelicht want ik heb gewoon focking ¤799 betaald voor,
een pc met focking WINDOWS VISTA?!Wat wil je er dan op, windows xpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
Nee hoor dat is juist de enige manier om een pc te kopen zonder opgelicht te worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
als je die dingen uit subklacht 4 koopt, DAN ben je opgelicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Mac OS X Leopard 10.5.6.quote:
Ik neem mezelf ook altijd voor geen verkopers meer te vertouwen maar,quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Biefstuk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2645
Geloof dan ook geen verkopers en doe zelf onderzoek, hun krijgen provisie.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
als je die dingen uit subklacht 4 koopt, DAN ben je opgelicht
Zie post #27.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Mac OS X Leopard 10.5.6.
[..]
Ik neem mezelf ook altijd voor geen verkopers meer te vertouwen maar,
altijd als ik in de winkel sta lijken ze zo betrouwbaar.![]()
En vervolgens 10 topics openen omdat je .exe bestanden niet meer werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Mac OS X Leopard 10.5.6.
[..]
Ik neem mezelf ook altijd voor geen verkopers meer te vertouwen maar,
altijd als ik in de winkel sta lijken ze zo betrouwbaar.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Perico het volgende:
Voel je beter, neem uit subklacht 4 de iPhone, gratis, voor 29.95 per maand, 150 minuten vrij, met onbeperkt internet.
1 : Geef eens een voorbeeld van een .exe bestand want ik weet niet wat dat is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En vervolgens 10 topics openen omdat je .exe bestanden niet meer werken
Wat moet je met een iphonequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik wil ook héél graag een iPhone nemen met een abbo maar,
mijn ma zegt dat dat oplichterij is en dat er veel meer (verborgen) kosten aan vast zitten en dat ik aan het eind van de maand uiteindelijk geen ¤30 hoeft te betalen maar bv. ¤50 ook al heb ik geen seconde gebelt.
Is dat waar?
Wat ik ermee wil zeggen, zo'n 80% van het aanbod op de softwaremarkt is niet voor mac geschikt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
1 : Geef eens een voorbeeld van een .exe bestand want ik weet niet wat dat is.
2 : Ik heb thuis nog een aantal windows pc op staan dus dan open ik die .exe bestanden wel op die pc's als die op een mac niet werken.
Opscheppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wat moet je met een iphone?
Stort het geld op een spaarrekening, dat telefoontje van 100 euro voldoet ook.
Macbook en rest van de apple zooi is spul waar je voor de naam en het design moet betalen.
Ja oké opp Mac is wel niet super veel beschikbaar maar wat er wél beschikbaar is,quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil zeggen, zo'n 80% van het aanbod op de softwaremarkt is niet voor mac geschikt.
Een executable is iets van windows.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef Lil.Q94 het volgende:
Toen ik een aantal maanden geleden mijn tv kocht heb ik me een,
Monster HDMI Kabel en een Monster Home Theater Powercentre laten aansmeren omdat,
de verkoper zei dat die HDMI kabel van ¤129 echt veel beter is dan een eentje van bijv. ¤10 en,
hij zei dat zonder zo'n powercentre de levensduur van mijn tv dreastisch korter zou zijn dan als ik er wél een koop dus kocht ik ze beiden,
in totaal ben ik daar ¤258 aan kwijt geweest maar nu,
zegt iedereen dat een HDMI-kabel van ¤10 net zo goed is al eentje van ¤129 en dat,
zo'n powercentre een gewoon stopcontact is dat ze speciaal hebben laten lijken.
Klacht 1 : Ik ben opgelicht voor ¤258
Klacht 2 : Ik weet niet 100% zeker of ik ben opgelicht voor ¤258
Sub-klacht 1 : Huiswerk
Sub-klacht 2 : Proefwerken
Sub-klacht 3 : Overhoringen
Sub-klacht 4 : Ik wil een iMac en een Macbook en een iPhone en nog veel meer maar ik heb geen geld.
Sub-klacht 5 : Swetsengger en Leolinedance hebben tot op heden niet gereageerd in mijn nieuwste Mac vs. PC topic.
Sub-klacht 6 : Ik moet nu gaan slapen en kan morgenochtend vroeg pas weer gaan fokken.
Sub-klacht 7 : Ik kan geen sub-klachten meer bedenken.
Anti-klacht 1 : Veel reacties binnen een korte tijd.![]()
Gekke biefstuk, het is helemaal geen hun, het is hulliequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Biefstuk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2645
Geloof dan ook geen verkopers en doe zelf onderzoek, hun krijgen provisie.
ik dacht ga ik er wat van zeggen... maar iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Gekke biefstuk, het is helemaal geen hun, het is hullie
Die van hullie heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Gekke biefstuk, het is helemaal geen hun, het is hullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |