Hey GFquote:
al eens tonic geprobeerd?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:49 schreef Fha het volgende:
Waarom heb ik vandaag de hele dag dorst. Irritaaaaaant!
ja nog steeds maar bijna klaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:50 schreef Ladylike het volgende:
ow mn kleine, vent en eten zijn er
later
Nee nog nooitquote:
Dat smaakt echt niet lekkerquote:
Veel plezierquote:
Ik was eens een dagje buiten in de zon en daar kreeg ik dorst van. Dus ik dronk veel fris en water. 's avonds gingen we stappen, maar ik had nog steeds dorst. Ik bestelde dus water, ging in het poolcentrum in de WC aan de kraan lurken, maar ik bleef dorst houden. Dus ik gaf het op. Ik bestelde een wodka-cola, nam 1 slok, en mn extreme dorst was over.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:49 schreef Fha het volgende:
Waarom heb ik vandaag de hele dag dorst. Irritaaaaaant!
Omgquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was eens een dagje buiten in de zon en daar kreeg ik dorst van. Dus ik dronk veel fris en water. 's avonds gingen we stappen, maar ik had nog steeds dorst. Ik bestelde dus water, ging in het poolcentrum in de WC aan de kraan lurken, maar ik bleef dorst houden. Dus ik gaf het op. Ik bestelde een wodka-cola, nam 1 slok, en mn extreme dorst was over.
Tempo? Welk tempo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Op dit tempo gaat dat niet lang duren, vrees ik..
Dat tempo dat nu weg is.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |