Futs zijn nog negatief, verder komt er naar mijn idee weinig spannends qua nieuws.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef Oizno het volgende:
Gaan we vanmiddag nog zakken met de aex als de dow jones opent?
Als we dat nou eens wistenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:29 schreef Oizno het volgende:
Gaan we vanmiddag nog zakken met de aex als de dow jones opent?
Ga nou maar gewoon shortquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Oizno het volgende:
Tijdens de lunch is er toch altijd een lichte daling van de aex? (over het algemeen)
Hehe zit ik al, alleen wat te vroeg short gegaan. SS238 voor 2,19 :\ (ja ik weet het ik ben een noob)quote:
even in de gaten houden idd. US gaat om 1530 open toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TheRoach het volgende:
Alcoa daalt volgens google premarket al 5%, zal MT nog meer dalen vanmiddag hierdoor? Zit te twijfelen of ik nog wat meer shorts 19,90 van MT zal kopen...
quote:08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie jan was -37,9% (jaar)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie jan was -8,0% (maand)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie jan gewijzigd naar -36,8% (jaar)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie jan gewijzigd naar -6,7% (maand)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie feb: binnenlandse orders -5,7% (maand)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industrie feb: buitenlandse orders -1,3% (maand)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industriesector feb verwachting was -2,7% (maand)
08-04-2009 12:00:00 Duitse orders industriesector feb -3,5% (maand); -38,2% (jaar)
Ja klopt, zomertijd is hier ook begonnen, dus gewoon weer de ouderwetse 15.30. Maar ik heb eigenlijk weinig tijd om het in de gaten te houden, dus ik denk dat het niet heel verstandig is om te kopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
even in de gaten houden idd. US gaat om 1530 open toch?
Hoe doen de grote partijen dit dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef pberends het volgende:
LOL, op de AEX lopen partijen gewoon de beurs weer kunstmatig hoog te houden. Volgens mij denken vele professionals dat we de novemberlows gaan testen (of getest hebben) en daarna weer verder omhoog kunnen. Wat ze vergeten is dat de AEX weinig heeft meegedaan met de Wall Street-rally.
als ik de TA grafiek bekijk en je ziet van die overdreven lange groen candlesticks dan denk je soms heb ik hem op 5min staan, nee hoor staat echt op 1 min, Vooral bij de S&P zie je dit overduidelijk, aex valt wel wat mee maar jah daar hebben we ook geen presidents working groupquote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef pberends het volgende:
LOL, op de AEX lopen partijen gewoon de beurs weer kunstmatig hoog te houden. Volgens mij denken vele professionals dat we de novemberlows gaan testen (of getest hebben) en daarna weer verder omhoog kunnen. Wat ze vergeten is dat de AEX weinig heeft meegedaan met de Wall Street-rally.
Net even 2x op het laagste punt (van de sprinter) wat ingestapt in MT short. Eens kijken wat het wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TheRoach het volgende:
Alcoa daalt volgens google premarket al 5%, zal MT nog meer dalen vanmiddag hierdoor? Zit te twijfelen of ik nog wat meer shorts 19,90 van MT zal kopen...
trekt nu weer bij tot -3,47%quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef TheRoach het volgende:
Groot inkopen! En dan heb ik het niet over volumes van 10.000 stuks. Grote partijen kunnen er voor zorgen dat de beurs een andere richting op gaat. Als dit overduidelijk het geval is riekt het soms wat naar fraude. ( zie laatst toen Arcelor met -10% door het putje werd gesleept op ' geruchten ' )quote:Op woensdag 8 april 2009 12:25 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Hoe doen de grote partijen dit dan?
Vind je het niet vervelend dat je dan eerst 4 dagen geen handelsmogelijkheden hebt?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef pberends het volgende:
Ik heb m'n shorts verkocht. De komende dagen komt er weinig bedrijfsnieuws, en ik betwijfel of de PPT morgen voor Pasen de boel nog veel verder omlaag laat gaan. Morgen ga ik echter bij sluiting weer (goedkoper) short.
Idd, er zijn zat partijen die nog cash on hand hebben wat eigenlijk al belegd moest worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Groot inkopen! En dan heb ik het niet over volumes van 10.000 stuks. Grote partijen kunnen er voor zorgen dat de beurs een andere richting op gaat. Als dit overduidelijk het geval is riekt het soms wat naar fraude. ( zie laatst toen Arcelor met -10% door het putje werd gesleept op ' geruchten ' )
Ha, je hebt helemaal gelijk dat het inderdaad wat lastig is dat je 4 dagen niet kunt handelen. Maar fuck it, ik wil wel eens een positie 4 dagen lang vast houden zonder enig idee te hebben wat er gebeurdquote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat je dan eerst 4 dagen geen handelsmogelijkheden hebt?
Ik ga ook uiterlijk morgenmiddag m'n AH verkopen en wellicht meteen wat shorts aanschaffen.
Maandag shorts kopen is ook nog een optie. Maandag komt Chevron met cijfers, maar daar verwacht ik weinig (negatiefs) van.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat je dan eerst 4 dagen geen handelsmogelijkheden hebt?
Ik ga ook uiterlijk morgenmiddag m'n AH verkopen en wellicht meteen wat shorts aanschaffen.
Maandag is de beurs hier ook dicht...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Maandag shorts kopen is ook nog een optie. Maandag komt Chevron met cijfers, maar daar verwacht ik weinig (negatiefs) van.
Dinsdag barst het cijferseizoen wel helemaal los met verschillende grote jongens. Dus morgen of maandag weer short gaan is waarschijnlijk het best.
In principe kun je ze net zolang vasthouden tot de stop-loss geraakt wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef Oizno het volgende:
Hoelang kun je sprinters eigenlijk aanhouden? Ik heb namelijk nu nog shorts, maar aangezien ik er nu verlies op heb hoop ik dat ik ze volgende week met winst kan verkopen. Dat kan toch gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry van de dubbele post
[ Bericht 46% gewijzigd door One_conundrum op 08-04-2009 13:22:07 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Alcoaquote:
En ik maar denken dat De Beursvloer SFW was...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
sorry van de dubbele post
Maar zoals je weet wordt dat in het begin van de maand gedaan. ( dat is dus inmiddels al gedaan ) daar valt dus goed rekening mee te houden.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
In principe kun je ze net zolang vasthouden tot de stop-loss geraakt wordt.
Maar bedenk wel dat de ING het financieringsniveau (en dus de hefboom en stoploss) 1 maal per maand aan kan passen.
Het zegt mij ook niet zoveel, de aanvragen alleen. Hoeveel van die mensen krijgen ook daadwerkelijk een hypotheek?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:21 schreef edwinh het volgende:
AMSTERDAM (Dow Jones)--De hypotheekaanvragen in de Verenigde Staten zijn vorige week met 4,7% toegenomen. Dat blijkt woensdag uit gegevens van de Mortgage Bankers Association (MBA).
De index voor het aantal hypotheekaanvragen steeg in de week eindigend op 3 april tot een niveau van 1.250,6. De index voor aanvragen voor herfinanciering steeg met 3,2%, terwijl de nieuwe aanvragen met 11,1% stegen.
Het vierwekelijks voortschrijdende gemiddelde van het aantal hypotheekaanvragen nam met 13,3% toe.
De gegevens van de Mortgage Bankers Association worden sinds 1990 wekelijks gepubliceerd. Het onderzoek beslaat ongeveer de helft van de Amerikaanse particuliere markt voor woonhypotheken.
ik vind dit cijfer altijd een beetje misleidend, je kan het op 2 manieren zien, er zijn meer mensen die een huiskopen en krijgen of er zijn steeds meer mensen die een huis willen kopen maar het niet rond krijgen met de hypotheek.....maar het toch opteld bij de hypotheekaanvragen...
quote:
snel naar de calls paginaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Kwam nieuws uit:
ArcelorM: productiestaking tijdelijk, wordt regelmatig beoordeeld 13:19:00
ArcelorMittal blijft productie stilleggen en optimaliseren
Geen hele vage spike dus, maar een mooi moment om mijn veel te hoog gekochte shortjes toch nog voor winst van de hand te doen
Nu maar weer up up up met arcelor
haha dan ben je waarschijnlijk al weer te laatquote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef pberends het volgende:
Mooi om te zien hoe de bondyield weer bijna op 3 procent staat. De volgende keer als de Fed weer staatsobligaties opkoopt dan ga ik meteen short op de bond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |