Dan scheelt Binck wel aanzienlijk natuurlijk. 21e moet ik verdienen bij de rabo en dan nog winst op die opties maken zeker.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef One_conundrum het volgende:
dank.
Dat is bij de rabo dus 7e +3,50 per contract
vergeet niet he MINimaal 11 euro, dus verstandig om minimaal 3 optiecontracten te kopen per keerquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Kun je beter een rekening bij Binck openen. 2.90 per contract en dat is het (minimum 11 euro).
http://www.binck.com/nl/welkom/lage_tarieven/
Paul
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef pberends het volgende:
http://www.beursplaza.com/web_analyses.asp?type=columnist&id=175&analyse=47284
Hoefgeest.
omdat? 3*2,90 = 8,70?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:48 schreef edwinh het volgende:
[..]
vergeet niet he MINimaal 11 euro, dus verstandig om minimaal 3 optiecontracten te kopen per keer
ING is ondertussen een aandeel wat helemaal nergens over gaat. IMO, anywayquote:
oh morgen ff wat lnogs kopen dusquote:
Ik heb die van mij vanmorgen ook verkocht voor 2,30. Heb ze gister ochtend gekocht. Leuke winst gemaakt van ongeveer 14%. Was mijn eerste handel in sprintersquote:Op woensdag 8 april 2009 09:40 schreef lammegiraf het volgende:
heb mijn SS238 ook maar verkocht vanmorgen, paar dagen geleden nog bijna door de stop loss geknald...vandaag voor 2,30 verkocht. Met pijn in het hart
Inogs? Wat is dat?quote:
Geef die gast es ff zn pilletje, Jeezzquote:
Want?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:05 schreef Charizma het volgende:
[..]
Geef die gast es ff zn pilletje, Jeezz
Long op ING had je wss meer opgeleverd, die plust nuquote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, ik ben aan het twijfelen of ik long op Aegon moet gaan. Eigenlijk ben ik al te laat...
Geavanceerde orders.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:27 schreef Oizno het volgende:
Waar vind ik trouwens ing sprinters. Ik kan ze niet vinden bij Binck bij de i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |