dat hoeven ze niet, want het wordt dus al automatisch ingehouden door Binck!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef pberends het volgende:
Alsof de belastingdienst achter een tientje dividend aangaat...
Staat dat op de site? Zoja, waar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dat hoeven ze niet, want het wordt dus al automatisch ingehouden door Binck!
Dat weet ik niet, maar het is wel zo. Het percentage komt mij ook bekend voor, ik weet wel dat Binck geen dividendkosten rekent.quote:
Als Lemans het al opgezocht heeft ga ik niet nog eens 5 min. in de wacht hangen daar!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Je kán natuurlijk de helpdesk bellen
neuh, daar zeggen ze 'heb je het al op FOK! gevraagd?' en hangen opquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Je kán natuurlijk de helpdesk bellen
-14%quote:Autoproducent General Motors treft 'intense' en 'ernstige' voorbereidingen voor een mogelijk faillissement. Dat stelt persagentschap Reuters op basis van bronnen dichtbij het dossier.
eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik verbaas me trouwens wel over de service bij Binck. Ze zijn ontzettend beleefd en bieden je zelfs aan om je terug te bellen als het wat meer tijd in beslag neemt (en dat doen ze dan ook). De gemiddelde internetprovider kan er nog wat van leren.
PPT heeft duidelijk geen D.E koffie gehad ze zijn niet bij de les :p niet dat het mij overigens wat uitmaaktquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:29 schreef TheRoach het volgende:
WS daalt lekker door. Ben benieuwd of ze het vol kunnen houden...
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik zit nog steeds short. Bende
waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik ookMet een inmiddels niet zo'n kleine positie meer
![]()
Gaan we morgen dalen?
morgen vroeg xD.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:38 schreef pberends het volgende:
Wat Wall Street vandaag doet maakt geen flikker uit. Het ligt allemaal aan de futures om 22.00.
Binck heeft ooit (10 jaar geleden, toen ze nog IMG-Holland heetten) een order van mij verkloot waardoor ik minder winst had. Toen hebben ze netjes het verschil zonder veel discussie zelf bijgepast (paar honderd euro).quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik verbaas me trouwens wel over de service bij Binck. Ze zijn ontzettend beleefd en bieden je zelfs aan om je terug te bellen als het wat meer tijd in beslag neemt (en dat doen ze dan ook). De gemiddelde internetprovider kan er nog wat van leren.
Over 52 minutenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:58 schreef edwinh het volgende:
hoelaat komt dat cijfer van alcoa vanavond rond 22.30 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |