quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Hoe creeer je pussyfarts..
Sommige mensen
Ik ga er niet eens op klikkenquote:
Jij schorriemorriequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met de TT potdorie
Niks hoor, ik voel me toch niet aangesproken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met de TT potdorie
In de Kwantum in Woudenberg hebben ze geestelijk gehandicapten in dienst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zo solliciteren bij de kwantum?
Verkoop je kontje achter het CS.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar moet ik anders?Heb geld nodig
Hola!quote:
Ik overweeg om pooier te worden, zou dat nou goed verdienen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkoop je kontje achter het CS.
[..]
Hola!
Weet ik niet, wellicht het proberen waard.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk je dat ie daar veel mee gaat verdienen?
Gigoloquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overweeg om pooier te worden, zou dat nou goed verdienen?
Dat ligt ook aan je ho's.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want je laat tenslotte anderen het vuile werk doen. Het enige wat je moet doen is je bitches goed africhten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik maar 7,5 euro of meer krijg per uur.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de Kwantum in Woudenberg hebben ze geestelijk gehandicapten in dienst.
Succes.![]()
Mannelijke gigolo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zo te zien heb je je eerste klant al gevonden dan.
Dan ben ik je eerste klant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mn ho's worden?
Ik behandel jullie goed!
Zolang jij en wd de enige klanten zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mn ho's worden?
Ik behandel jullie goed!
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kunnen we ook een vaste-klanten-kaart kopen?!
Hoe moet ik er dan geld aan verdienen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zolang jij en wd de enige klanten zijn.
Als dat je enige eis is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik maar 7,5 euro of meer krijg per uur.
Video's?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik er dan geld aan verdienen?
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Wat zijn de carričre mogelijkheden, de verschillende functies enzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, jij bent slimje maakt nu al kans op promotie.
Die trouwens voor een heel schappelijke prijs te koop zijn bij ons.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Video's hč, heb je nog een videorecorder?
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Video's hč, heb je nog een videorecorder?
Er is de kans om de hoofd-hoer te worden, je bent dan de belangrijkste werknemer die we in dienst hebben.. We kunnen je op speciale afdelingen zetten, bijvoorbeeld op SM of op de bejaardensectie (Je moet iets over hebben voor het bedrijf).quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat zijn de carričre mogelijkheden, de verschillende functies enzo?
Hoofd-Hoer? Poetsvrouw heet tegenwoordig interieurverzorgster, waarom is dit dan nog hoer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is de kans om de hoofd-hoer te worden, je bent dan de belangrijkste werknemer die we in dienst hebben.. We kunnen je op speciale afdelingen zetten, bijvoorbeeld op SM of op de bejaardensectie (Je moet iets over hebben voor het bedrijf).
En als je heel goed bent mag je misschien wel mijn partner worden en zullen we samen de wereld overnemen met seks!
Zaadcontainer dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoofd-Hoer? Poetsvrouw heet tegenwoordig interieurverzorgster, waarom is dit dan nog hoer?
Oké oké, hoofd-orgasmeverzorgster dan, ook prima.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoofd-Hoer? Poetsvrouw heet tegenwoordig interieurverzorgster, waarom is dit dan nog hoer?
Taking over the world! One man at a time!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
En als je heel goed bent mag je misschien wel mijn partner worden en zullen we samen de wereld overnemen met seks!
Tja, ze hebben niet allemaal zo'n luie vader zoals jij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben het over seks alsof jullie allang jullie maagdelijkheid verloren hebben
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben het over seks alsof jullie allang jullie maagdelijkheid verloren hebben
ey, b-dquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké oké, hoofd-orgasmeverzorgster dan, ook prima.
Ah joh, stiekem zijn BT en Krentenbol nog maagd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Het is wel verdacht stil ineens, stelletje vuige schuinsmarcheerders. Ik heb weer gelijk
ja, dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah joh, stiekem zijn BT en Krentenbol nog maagd.
Binnenkort kun je ze zien op defloration.com.quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah joh, stiekem zijn BT en Krentenbol nog maagd.
Je wacht ook op de ware?quote:
Moment, ben zo bij je.quote:
op wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort kun je ze zien op defloration.com.
defloration.comquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit, en dan zie ik je zo onder de douche wel![]()
!
Dan kun je vast lekker nat worden zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit, en dan zie ik je zo onder de douche wel![]()
!
Kan je evt dan je piemel tussen je benen doen, zodat je op een meid lijktquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef sezten het volgende:
Ik verklaar hierbij mijn liefde aan dagdag.
quote:
Dat zie je daar vanzelf wel.quote:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
Kan je evt dan je piemel tussen je benen doen, zodat je op een meid lijkt
pm je adres eve, anaal is altijd lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Moet lukken
WIE NIET WEG IS IS GEZIEN... IK... nee
*Ziet de scene van Silence of the lambs voor zich.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
Kan je evt dan je piemel tussen je benen doen, zodat je op een meid lijkt
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Ziet de scene van Silence of the lambs voor zich.
Inclusief dansje.
Hebben ze jou er niet bij gezet dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet kijken, het moet iets onwijs goors zijn
Het is niks goors. Vraag maar aan WD en BT.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet kijken, het moet iets onwijs goors zijn
Je weet toch wel wat defloration betekend?quote:
Eerder van Lakituquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze jou er niet bij gezet dan?Ik kwam Suus tegen met een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dat klopt. Toen had ze geld nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam Suus tegen met een neger.
quote:
Nat was ik trouwens toch alquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kun je vast lekker nat worden zeker?
Pics?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
Nat was ik trouwens toch al![]()
En nu ga ik echt douchen![]()
!
Regende het zo hard dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
neequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat defloration betekend?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
quote:
Wat dacht je van: "Nee"?quote:
Wat? Is erg genoeg hoor.quote:
Idem hierquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij weet zeker wel alles, galgenaas
Ja maar niks bestellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik mijn 1e solo ritje door de McDrive doen?
mits achteruit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Tjaquote:
Why?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hmkay.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ligt meestal na een paar dagen al klaar.
Whehe en dan sterf je gelijk door een bloedprop omdat je aderen zijn dichtgeslibt door het vet. Zonde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe en dan sterf je gelijk door een bloedprop omdat je aderen zijn dichtgeslibt door het vet. Zonde.
1 mc flurry alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Dat geile kutpasje kost alleen al 70eu?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n rijbewijs kost 5 werkdagen om te maken, maar als je 30 euro erbij legt (in totaal 100 euro betaald) dan kunnen ze ineens wel sneller doorwerken...![]()
Kniepers...
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n rijbewijs kost 5 werkdagen om te maken, maar als je 30 euro erbij legt (in totaal 100 euro betaald) dan kunnen ze ineens wel sneller doorwerken...![]()
Kniepers...
Heb je je rijbewijs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hij kan niet ontkennen dat ze mooi zijn, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Bobby, ik zit op het werk!
Vind die plaatjes wel fijn hoor, maar betwijfel of me baas het leuk vindt dat ik dat soort dingen hier op m'n scherm heb
NSFW staat in de OP dus niet zijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Vind die plaatjes wel fijn hoor, maar betwijfel of me baas het leuk vindt dat ik dat soort dingen hier op m'n scherm heb
die roze flapquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.
80 euro hierzo..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat geile kutpasje kost alleen al 70eu?
Ik wilde net een foto posten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
Kankervuillaken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
80 euro hierzo..![]()
44,25 voor het rijbewijs
34 nog wat, voor vermissingslege![]()
Weet je hoeveel winst ze maken.
Toen je nog een grote sleutel aan je auto had om hem op te winden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen je je rijbewijs nog direct meekreeg.
Examen aanvragen? Ach mijne is 7 weken geleden aangevraagd en ik heb nog steeds geen examen. Schiet echt niet op.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen je nog een grote sleutel aan je auto had om hem op te winden.
Hier is het dan 44,25 voor het rijbewijs en 30 euro spoed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
hier was het rijbewijs volgens mij 50 euro, en nog eens 50 om hem met spoed aan te vragen
Dat is wel heel lang geledenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn al verwijderd door tinypicquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
vermissingslegequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is het dan 44,25 voor het rijbewijs en 30 euro spoed.
Maar dan komen de kosten van het vermissingslege er nog bij.
Zit je al boven de 100 euro.
Ja, had ik een afspraak om 12 uur, maar ik was er al om half 12.quote:
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOOOOI LIISZLEquote:
Ja, mijn portemonnee was of verloren of gestolen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vermissingslegeben je m kwijt ?
de spoed was 50 euro bij ons, weet ik zeker want ik baalde er nog zo van
en kost ook nog n boel geld al die pasjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn portemonnee was of verloren of gestolen.
Maar als hij verloren was dan issie alsnog gestolen.
This nog een heel gedoe om alles weer aan te vragen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeToen ik mijn rijbewijs had gehaald kreeg ik hem gewoon mee.
Maar dadelijk moet ik ook zo'n lelijk pasje.
College kaart, OVchipkaart, zorgpas en pinpas waren gratis vervangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en kost ook nog n boel geld al die pasjesid, rijbewijs, bankpas, sportkaarten enzo, schoolpas
Ach, je kan toch niet rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
College kaart, OVchipkaart, zorgpas en pinpas waren gratis vervangen.
Maar dat rijbewijs niet
wat lul jij nou weer, iedereen heeft die pasjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die status ontlenen aan hun pasjes
Ik heb een instructeurspas van het CWO, jwzquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die status ontlenen aan hun pasjes
Ik heb een bonuskaart.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een instructeurspas van het CWO, jwz
Nou eigenlijk....quote:
hap hap hapquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer, iedereen heeft die pasjes
Die heb ik ook, en een vaarbewijspasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een instructeurspas van het CWO, jwz
Ijsje eten?quote:
Biooooquote:
quote:
OMG maar kan er schaduw zijn dan? Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Cybey het volgende:
jitz, heb ook even die gozer ge-quote in het Daten in het donker topic.
Wat een domme opmerking...
weetje wat t dus is he.quote:
En de cracker lis?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
weetje wat t dus is he.
ik had vanochtend hageltjes op mn cracker. en mn bord stond hier nog. en nu viel die. en nu liggen er overal hageltjes;(
ohja, jouw UI lijkt op de mijnequote:
Airmiles?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Notitie maakt
Die moet ik nog steeds aanvragen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
weetje wat t dus is he.
ik had vanochtend hageltjes op mn cracker. en mn bord stond hier nog. en nu viel die. en nu liggen er overal hageltjes;(
Surequote:
Haiquote:
Ja, inderdaad. De afgang van de dagquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Cybey het volgende:
jitz, heb ook even die gozer ge-quote in het Daten in het donker topic.
Wat een domme opmerking...
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
OMG maar kan er schaduw zijn dan? Vertel, vertel!
Hmm, verwarring alom hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, jouw UI lijkt op de mijne![]()
we matchen!
die was op hequote:
Binnenkort picknicken samen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef liiszle het volgende:
ohja, jouw UI lijkt op de mijne![]()
we matchen!
jaquote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aanvragen? Die kun je gewoon afhalen bij de klantenserice.
na het skeeleren dan he.quote:
mag ook zonder formulier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.
![]()
Gewoon zo'n formulier invullen
Zeg Bio, het valt mij ineens op dat onze UI's best wel veel op elkaar lijken.quote:
mijnes is geiler.quote:
"Nee, dank u."quote:
BBQenquote:
Ja. Ja, ik moet soms goed kijken. Die van mij heeft immers ook een baard. Alleen is de meneer in je UI wat statischer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg Bio, het valt mij ineens op dat onze UI's best wel veel op elkaar lijken.
Wat vind je van het nieuwe album dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
Komkommer. Bat for Lashes. Polen op het dak. Lege glazen. Pinpas. China.
Die van ons is ook hetzelfdequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Ja, ik moet soms goed kijken. Die van mij heeft immers ook een baard. Alleen is de meneer in je UI wat statischer.
Wut?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
Komkommer. Bat for Lashes. Polen op het dak. Lege glazen. Pinpas. China.
Maar dat komt.. nee laat maarquote:
juist, op t strandquote:
wemoeten gewoon een KLB Bbq meet doenquote:
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
wemoeten gewoon een KLB Bbq meet doen
omdat mijn naam er boven staat ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Maar dat komt.. nee laat maar
ik heb een grote tuin + strandje in de aanbieding.quote:
Je mag ons in levende lijve ontmoeten maar je wil romantisch daten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
En mijn romantische date met liiszle dan?!
Geen mannen op m'n slaapkamerquote:
Die cybey heeft duidelijk de verkeerde prioriteitenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je mag ons in levende lijve ontmoeten maar je wil romantisch daten?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die cybey heeft duidelijk de verkeerde prioriteiten
njha, misschien dat ik begin juni nog een ' feestje' geef voor een select groepje KLB users. dan is er ook een bbq en waterquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja toch? Wie wil nu niet D_B en Jitzzzze in levende lijve ontmoeten?
Dit zijn nog eens berichtenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha, misschien dat ik begin juni nog een ' feestje' geef voor een select groepje KLB users. dan is er ook een bbq en water
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha, misschien dat ik begin juni nog een ' feestje' geef voor een select groepje KLB users. dan is er ook een bbq en water
Jaquote:
Ik moest eens een keer 5 blaadjes kopieren... Drukte ik perongeluk op 55x.quote:
Zat er geen annuleer knop op dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest eens een keer 5 blaadjes kopieren... Drukte ik perongeluk op 55x.
Nee dat kopieren gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest eens een keer 5 blaadjes kopieren... Drukte ik perongeluk op 55x.
Ja, ergens bij het 15e blaadje drukte ik op annuleren.quote:
Oh... misverstandquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat kopieren gelukkig niet![]()
Bestanden kopieren, wat ik vandaag al voor de 3x doen!
Snelle reactiequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ergens bij het 15e blaadje drukte ik op annuleren.
Jij zegt ook alleen maar gedag telkensquote:
We houden er rekening mee.quote:
dankjequote:
quote:
weet ik tochquote:
En KLB SC inc. Gupje is ook veel leukerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:27 schreef liiszle het volgende:
[..]niets zeker nog tho.
eerst zou t een PUB feestje worden. maar lis PUBt niet meer.
gewoon man of 10quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
En KLB SC inc. Gupje is ook veel leuker
Schoon?quote:
oahh vandoarrrquote:
Schoner dan ooitquote:
Nice!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
gewoon man of 10en dan aan t water chillen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schoner dan ooithelemaal gescrubt en mn haren gewassen enzovoorts.
En nu ruik ik naar bloemen en cocos!
inderdaad zelfs een privegangbang met liiszle en krentenbol (zie pm)quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
Wat hoor ik nu? KLB feestje bij liiszle?
scrubben is fijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
zeer exclusief natuurlijkquote:
dat zit dr in jaquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is dat plaatje? Met allemaal poppetjes aan het bier en eentje die vraagt: dus eeuh jullie fokken ook?
Even Biogarde zijn fotoboek kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is dat plaatje? Met allemaal poppetjes aan het bier en eentje die vraagt: dus eeuh jullie fokken ook?
jij mag niet komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad zelfs een privegangbang met liiszle en krentenbol (zie pm)
Een privegangbang. right.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad zelfs een privegangbang met liiszle en krentenbol (zie pm)
cocosbloem:quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
waarom :"(quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was nooit boosIk heb alleen medelijden.
mag ik wel op de meet komenquote:
Kewl!quote:
pwndquote:
nee.quote:
Dag liiszlequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef liiszle het volgende:
en nu ga ik omkleden en zum pferden.
kusje.
Alleen aardige mensen, denk ik.quote:
quote:
een zeer select gezelschap wat later gepubliceerd gaat worden.quote:
Ik mag toch wel komen he? Anders ga ik huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
een zeer select gezelschap wat later gepubliceerd gaat worden.
of terwijl, ik moet t gewoon nog bekijken
Combineer hetquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet leren maar ik heb zin om te slapen. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |