quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Hoe creeer je pussyfarts..
Sommige mensen
Ik ga er niet eens op klikkenquote:
Jij schorriemorriequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met de TT potdorie
Niks hoor, ik voel me toch niet aangesproken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met de TT potdorie
In de Kwantum in Woudenberg hebben ze geestelijk gehandicapten in dienst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zo solliciteren bij de kwantum?
Verkoop je kontje achter het CS.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar moet ik anders?Heb geld nodig
Hola!quote:
Ik overweeg om pooier te worden, zou dat nou goed verdienen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkoop je kontje achter het CS.
[..]
Hola!
Weet ik niet, wellicht het proberen waard.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk je dat ie daar veel mee gaat verdienen?
Gigoloquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overweeg om pooier te worden, zou dat nou goed verdienen?
Dat ligt ook aan je ho's.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want je laat tenslotte anderen het vuile werk doen. Het enige wat je moet doen is je bitches goed africhten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik maar 7,5 euro of meer krijg per uur.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de Kwantum in Woudenberg hebben ze geestelijk gehandicapten in dienst.
Succes.![]()
Mannelijke gigolo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zo te zien heb je je eerste klant al gevonden dan.
Dan ben ik je eerste klant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mn ho's worden?
Ik behandel jullie goed!
Zolang jij en wd de enige klanten zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mn ho's worden?
Ik behandel jullie goed!
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kunnen we ook een vaste-klanten-kaart kopen?!
Hoe moet ik er dan geld aan verdienen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zolang jij en wd de enige klanten zijn.
Als dat je enige eis is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik maar 7,5 euro of meer krijg per uur.
Video's?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik er dan geld aan verdienen?
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Wat zijn de carričre mogelijkheden, de verschillende functies enzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, jij bent slimje maakt nu al kans op promotie.
Die trouwens voor een heel schappelijke prijs te koop zijn bij ons.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Video's hč, heb je nog een videorecorder?
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Video's hč, heb je nog een videorecorder?
Er is de kans om de hoofd-hoer te worden, je bent dan de belangrijkste werknemer die we in dienst hebben.. We kunnen je op speciale afdelingen zetten, bijvoorbeeld op SM of op de bejaardensectie (Je moet iets over hebben voor het bedrijf).quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat zijn de carričre mogelijkheden, de verschillende functies enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |