Fijnquote:
quote:
Iemand moet eerst mijn huis opruimenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi Papiertje
wanneer gaan we nu eens daten![]()
Eeuh... jij?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand moet eerst mijn huis opruimen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dan?quote:
Dat zei je tegen mij ook alquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie het eerst komt....quote:
Ton!quote:
ik hoef je niet meer, stommerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie het eerst komt....
hihIHIHihIHIhihIHIH ik zei kom
Nou je ruimt maar lekker zelf je huis opquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie het eerst komt....
hihIHIHihIHIhihIHIH ik zei kom
Precies!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou je ruimt maar lekker zelf je huis op
Ik zit op mn werkquote:
Als je thuis komt danquote:
Darkus_Angelusquote:
ohnoesquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
ik was jullie kwijt
ik ga even aan het werk en jullie rennen meteen weg
Dan moet ik gitaar spelenquote:
Hier scheen de zon tot een uur of 8quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies!
Pien, het was helemaal geen strandweer meer
Dan laat je het een rommelquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet ik gitaar spelen
quote:
ik had het niet tegen jou, bitchquote:
Eerst zo'n lief konijntje posten en dan zo gemeen doen.. Hoe kan het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, bitch![]()
* Leanne trekt zak paaseitjes uit LL's handen en geeft ze aan Aarti
alsjeblieft Aarti![]()
Maanden niet posten, dat is pas onzinquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo sta ik niet in de OP trouwens? Wat is dat nou weer voor onzin..
Zal ik deze week nog mijn best doen? 400 posts per dagquote:
Jij zou toch ook stoppen?quote:
Vraag Piles maar om een telling. Toevallig gisteren eens veel gepost, daarvoor weinig tot nietsquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou, bitch![]()
* Leanne trekt zak paaseitjes uit LL's handen en geeft ze aan Aarti
alsjeblieft Aarti![]()
pas jij de wiki even aan? ik denk dat ik daar een perm ban heb, geen idee waaromquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
joepie!!!
Maar ik sta ook nog steeds in de OP, enik post echt vet kei vaak!!
Dat komt door die geilaards hierquote:
Niet pestenquote:
Nou Lenny doet zo bitchy tegen mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eerst zo'n lief konijntje posten en dan zo gemeen doen.. Hoe kan het?
Dan moet je eerst DaMart z'n "pen" likken.quote:
Een vulpen, om precies te zijn...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eerst DaMart z'n "pen" likken.
heeft iedereen dat gedaan die in de op staat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dat gaat me wat verquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Nijns troost Pienquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nou Lenny doet zo bitchy tegen mij
Ik ben lief ik zal nooit zomaar gemeen doen Nijns![]()
paaseitje?
Alleen de vrouwen. De mannen waren slim genoeg om de wiki zelf aan te passen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
heeft iedereen dat gedaan die in de op staat?dan is DM door een hoop mensen gelikt
Ja hé, je kwam wel erg dichtbij!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
Verrassend, OA die weer een nieuwe opent.
Ben je niet gewoon een beetje chagrijnig omdat jij het niet was..? Ik word altijd een beetje bang op pagina 12, ik wil helemaal niet een nieuw topic moeten openenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
Verrassend, OA die weer een nieuwe opent.
Dit is slechts een week uitstel van executie!quote:
Nee hoor, maar ik smijt de verwijten die ik telkens naar mijn hoofd geslingerd kreeg, gewoon even terug!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een beetje chagrijnig omdat jij het niet was..? Ik word altijd een beetje bang op pagina 12, ik wil helemaal niet een nieuw topic moeten openen
quote:
Van het bezoekquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan laat je het een rommelwaarom moet het eigenlijk opgeruimd?
Ze doen een wedstrijdje wie het meeste topics opent...je moet wat als je langharig werkschuw tuig bent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een beetje chagrijnig omdat jij het niet was..? Ik word altijd een beetje bang op pagina 12, ik wil helemaal niet een nieuw topic moeten openen
Dat was ik niet, dat was Leannequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]jij huilt op de vorige pagina omdat lenny gemeen tegen je doet
Jij bent toch ook de topicninja van KSC?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is slechts een week uitstel van executie!
[..]
Nee hoor, maar ik smijt de verwijten die ik telkens naar mijn hoofd geslingerd kreeg, gewoon even terug!.
Ik ben niet langharig... ik heb een zomers kort kapselquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen een wedstrijdje wie het meeste topics opent...je moet wat als je langharig werkschuw tuig bent.
Vorig jaar de toptopicopener van heel GCquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent toch ook de topicninja van KSC?
Wat doe je vrijdag?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef Leanne het volgende:
DaMart, ik wil graag in de OP. ze zeggen dat ik dan je gouden vulpen moet likken![]()
wanneer heb je tijd
Vrouwen met een pittig kort kapselquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet langharig... ik heb een zomers kort kapsel.
quote:
Ik ben niet zo'n huiliequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
ohnee, dat wilde ik helemaal niet verkeerd doen, sorrrrryy!
Langharig, check. Werkschuw, niet check. Ik wil geen OP maken..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen een wedstrijdje wie het meeste topics opent...je moet wat als je langharig werkschuw tuig bent.
Maar ik wil jullie allebei best troosten hoor, ik bedoelde het goed..quote:
ik weet wel wat ik vrijdag doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dan ist goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ik wil jullie allebei best troosten hoor, ik bedoelde het goed..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet langharig... ik heb een zomers kort kapsel.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik vrijdag doeMuck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |