SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de klacht is dus: Een baggerpostende mod die mn topic sluit omdat het bagger zou zijn en een nachtdier3 die met ongewenste schade zit dankzij blauwe kutsmurven van de politie.
Subklacht: heeft ook nog in glas getrapt
Hebben jullie me een beetje gemist?
Bek dicht. Dit topic is een ode aan de Boswachter en de lieve mensen van de Nederlandse politie die niet weten hoe een deurbel werktquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef J.Herrer het volgende:
Je bljift het maar proberen he?
Driemaal scheepsrecht = ban
Nee, ik ben Verbal niet.quote:
Je bent Gargamel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben Verbal niet.
En ik háát Smurfen.
En daar dan die kat van.quote:
Wat is er mis met Smurfen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben Verbal niet.
En ik háát Smurfen.
De enige goeie Smurf is een dooie Smurf!quote:
Als 2 eerdere topics al gesloten zijn, en je opent een derde. Wat gebeurt er dan?quote:
Hoe kun je die smurf met dat bloemetje in zn muts nou niet lief vinden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige goeie Smurf is een dooie Smurf!
HomoSmurf? Met z'n blauwe ballen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe kun je die smurf met dat bloemetje in zn muts nou niet lief vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |