Goeie vraag. Misschien de TT die hem niet aanstond?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
Waarom wilde Piles nou zo graag van dat vorige topic af?
Misschien had ie een beeld bij de TTquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
denk dat hij niet wilde reageren omdat hij wilde werken en dat dat niet kon als het topic elke keer in zijn myAT naar boven kwam?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
Omdat de TT een link had met jou tieten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat de TT een link had met jou tieten?![]()
Nee, ik weet het niet
Bij jou gaat de zon weer onderquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar goed dat ze zon in het oosten opkomt, dan moet hij zo hier zijn
Tot die conclusie kunnen we inderdaad komen. Hoogstwaarschijnlijk had het iets met jouw tieten te maken.quote:
hij moet gewoon niet op fok komen als hij wil werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Drie verschillende antwoorden
Mwa, alstie inderdaad wilde werken zal ie in deze niet posten denk, want dan staat ie weer in zijn MyATWe zullen het wel zien denk ik?
Foeiquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat de TT een link had met jou jouw tieten?![]()
Nee, ik weet het niet
Ik ga me niet beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Zonsondergang op het strand![]()
Niemand om samen mee te kijken
* Milou__ kijkt op reisplanner hoelaat trein naar Den Haag vertrektquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag![]()
En alle drie foutquote:
Heeft niks met werken te maken, genoeg topics op Fok om te lezenquote:Mwa, alstie inderdaad wilde werken zal ie in deze niet posten denk, want dan staat ie weer in zijn MyATWe zullen het wel zien denk ik?
Milou gelukkig welquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me niet beschikbaar stellen
* jna gaat naar station om Milou op te wachtenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* Milou__ kijkt op reisplanner hoelaat trein naar Den Haag vertrekt
Nou jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef jna het volgende:
[..]
Tot die conclusie kunnen we inderdaad komen. Hoogstwaarschijnlijk had het iets met jouw tieten te maken.
helaas.. maar wel jammer, voelt toch een beetje als een klapquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
En alle drie fout
[..]
Heeft niks met werken te maken, genoeg topics op Fok om te lezen
Nee, ben StageSC gewoon zat om de inhoud![]()
Maar ik ben de enige, dus tijd om eens een tijdje weg te blijven
Dat was ook mijn plan natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef jna het volgende:
[..]
Milou gelukkig wel![]()
[..]
* jna gaat naar station om Milou op te wachten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
En alle drie fout
[..]
Heeft niks met werken te maken, genoeg topics op Fok om te lezen
Nee, ben StageSC gewoon zat om de inhoud![]()
Maar ik ben de enige, dus tijd om eens een tijdje weg te blijven
Het feit dat StageSC me niet meer bevalt ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
helaas.. maar wel jammer, voelt toch een beetje als een klap
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:50 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 6 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 186 Psychonikeo
013. 152 jna
048. 082 Cuegirllie
057. 074 Piles
057. 074 Milou__
063. 073 Daph_
070. 070 Bootje84
088. 064 motorbloempje
093. 063 Houniet
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
jup.. helaas dan maar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het feit dat StageSC me niet meer bevalt ook
Maar jullie vinden het allemaal ontzettend leuk hier, dus veel plezier nog
neee.. weer bovenaanquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. helaas dan maar.
[..]
neee.. weer bovenaan
Ik woon er! Name the time and datequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Wat denk je van 31 april rond een uurtje of 19.30?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef denB het volgende:
[..]
Ik woon er! Name the time and date
Anyways, goood morning vietnammmmmmmmmmmmmmm
* denB is moe
OJJJquote:
Moet niet, zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet ik dat echt vertellen? Ik bied niet voor niets mijn excuses op voorhand aan
Okay dealquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef jna het volgende:
[..]
Wat denk je van 31 april rond een uurtje of 19.30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Zwaamodusquote:
wel leuk? nou ok..quote:
ik moest dus denken op de manier waarop je heel zachtjes een kus op mijn wang zou drukkenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Okay dealwat goed dat je dat er nog even bij spoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wel relaxt, eigenlijk. Zomaar.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat goed dat je dat er nog even bij spoilert
Moet dat geen NSFW spoiler zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat goed dat je dat er nog even bij spoilert
Jaja.. Je kijkt er een beetje schijnheilig bijquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel leuk? nou ok..
[..]
ik moest dus denken op de manier waarop je heel zachtjes een kus op mijn wang zou drukken
sorry, soms durf ik niet zo eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaja.. Je kijkt er een beetje schijnheilig bij
Is dat een nieuwe sport, erten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry, soms durf ik niet zo eerlijk te zijn
maar ik ga ff taart erten
Ga je aan de electrische gitaarles maat...?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry, soms durf ik niet zo eerlijk te zijn
maar ik ga ff taart erten
quote:10. Een verhaal uit Novel NetWare SysOP...
Een BELLER: "Hallo, is dit Tech Support?"
"Ja, hoe kan ik u helpen?"
BELLER: "De bekerhouder van mijn pc is afgebroken en ik zit nog binnen mijn
garantieperiode. Hoe kan ik die gerepareerd krijgen?"
TECH: "Sorry, maar zei u BEKERHOUDER?"
BELLER: Ja, hij zit aan de voorkant van mijn computer".
TECH: "Sorry, maar nu ben ik even in de war! Hebt u dit gekregen als deel van een
reclame op een handelsbeurs? Hoe komt u aan deze bekerhouder? Staat er een
merkje op?"
BELLER: "Het zat al op mijn computer en ik weet niks van een handelsbeurs. Er
staat alleen maar '40X max' op".
Hier moest de technicus even zijn hand op de hoorn houden omdat hij zo vreselijk
moest lachen.
De beller had het CD laatje gebruikt als bekerhouder en dat was afgebroken.
Deal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Treintje pakken richting Nico? daarna naar strand?
Druk met werk of ook gewoon 's avonds?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deal.
Ben wel super druk vandaag. Maar dat doe ik wel ff tussedoor
Dit zal ongetwijfeld wel voor komen. Mensen weten vaak alleen maar hoe ze de pc aan moeten zettenquote:
Nee hoor, tenzij je een commando hiervoor geeft of soms tijdens het booten van een computer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef denB het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld wel voor komen. Mensen weten vaak alleen maar hoe ze de pc aan moeten zetten
Echter... gaat de CD drive niet dicht bij na 30sec?
en terecht.. hij was lekkerquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Treintje pakken richting Nico? daarna naar strand?
niet mijn taartquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef denB het volgende:
Taart? You better share mister!
*eet zn sultana op*
bijdehandje!quote:
jup.. in mijn eentje aankloten werkt niet zo bestquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je aan de electrische gitaarles maat...?
multitaskenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deal.
Ben wel super druk vandaag. Maar dat doe ik wel ff tussedoor
Uhm... tijdens rebooten weet ik. Voor de rest nooit op gelet eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je een commando hiervoor geeft of soms tijdens het booten van een computer.
* Bootje84 slaat mee. * heeft MBO ICT systeembeheerder niveau 4 diplomaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef denB het volgende:
[..]
Uhm... tijdens rebooten weet ik. Voor de rest nooit op gelet eigenlijk
* denB slaat zich in het gezicht, heeft hiervoor medewerker beheer ICT gedaan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Beide.
Oh jna wij doen geen KINDER voorstellingen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:04 schreef jna het volgende:
Oh Milou, misschien krijg je later vandaag nog een mailtje van me
kinderen is geld, bij kinderen hoef je maar de halve zaal of nog minder te verkopenquote:
Nee. Kinderen zijn dommmmmmmmquote:
Nee. Ik word nu al gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
kinderen is geld, bij kinderen hoef je maar de halve zaal of nog minder te verkopen
wacht maar tot je eierstokken gaan klapperenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. Kinderen zijn dommmmmmmm![]()
[..]
Nee. Ik word nu al gek
Nee, ik wil alleen kinderen van Milouquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. anders neem je daarvoor gewoon een buitenvrouw joh..
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 06-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 157 Psychonikeo
02. 149 jna
03. 072 Milou__
04. 063 Piles
05. 062 Daph_
06. 060 Bootje84
07. 049 denB
08. 036 FunkyHomosapien
09. 025 eer-ik
10. 025 Luctor.et.Emergo
11. 019 PieterBas
12. 016 jslavenburg
13. 011 The_Dean
14. 011 Californium
15. 008 Houniet
16. 007 Bravebart
17. 007 MarijeH
18. 004 Puala
19. 003 vrolijke-frits
20. 003 dekkered
Reeks-statistieken!
Tegen die tijd zie ik wel verderquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
wacht maar tot je eierstokken gaan klapperen
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen kinderen van MilouAnders worden ze nooit zo leuk
Weet ik, maar dat is alleen van het aantal posts in de SC dus eigenlijk is het wel iets anders hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens Daph_.. bij de statistieken van Piles kan je tegenwoordig ook de dagelijkse postaantallen zien. Hoe je niet te knippen en plakken. Staat gewoon elke poster in deze reeks in van die dag
[..]
oh jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is alleen van het aantal posts in de SC dus eigenlijk is het wel iets anders hoor
Moet toch gebeurenquote:
Nummer 8.. wies dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens Daph_.. bij de statistieken van Piles kan je tegenwoordig ook de dagelijkse postaantallen zien. Hoe je niet te knippen en plakken. Staat gewoon elke poster in deze reeks in van die dag
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha.. ja ok, het moet wel. Ik probeer met dan maar door die moeilijke tijd heen te slaan in het gezelschap van Milou en jnaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet toch gebeuren
Tijd begint lichtelijk te dringen aangezien over 2 maanden mijn stage afgelopen is
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Milou en ik trekken ons zo prive even terug hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. ja ok, het moet wel. Ik probeer met dan maar door die moeilijke tijd heen te slaan in het gezelschap van Milou en jna
*aainico.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. ja ok, het moet wel. Ik probeer met dan maar door die moeilijke tijd heen te slaan in het gezelschap van Milou en jna
Ik blijf je steunen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je neemt toch wel een kijkje in het bedrijf?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aainico.gif
Wees blij dat ik niet op kantoor zit, dan had ik nog minder gereageerd
Ben bezig mijn CV bij te werken. Ik heb mijn afstudeerstage erop staan, maar eigenlijk schrijf ik daar alleen mijn scriptie en doe ik geen werkervaring op, maar ik vind het ook stom om die niet op mijn CV te zetten![]()
Ja maar ik doe helemaal geen inhoudelijk werk daar. Ik kijk naar de huidige procedures, de eisen die van buitenaf door de relevante organisaties worden gesteld, ik verricht een marktonderzoek en ik beschrijf de Administratieve organisatie. Ik werk niet samen met mijn collega's en doe verder helemaal niks voor de organisatie. Kun je dat dan wel als werkervaring bestempelen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je neemt toch wel een kijkje in het bedrijf?
En je doet toch een beetje ervaring op denk ik.
Een voor alle en alles voor bassie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik blijf je steunen.
Een voor alle, alle voor een!
In een zin:quote:
heb je al een ideequote:After wanking for the first time in two weeks I need at least two handkerchiefs to wipe up all the spunk.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar ik doe helemaal geen inhoudelijk werk daar. Ik kijk naar de huidige procedures, de eisen die van buitenaf door de relevante organisaties worden gesteld, ik verricht een marktonderzoek en ik beschrijf de Administratieve organisatie. Ik werk niet samen met mijn collega's en doe verder helemaal niks voor de organisatie. Kun je dat dan wel als werkervaring bestempelen?
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:35 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Ik weet nog steeds niet of ik het er wel of niet op moet zetten
hmm.. gewoon erop zetten. Je kwaliteiten komen van je diploma en je hebt er genoeg zien gebeuren. Daarnaast is het alleen maar dat ze je aardig vinden als ze toevallig bellen ter referentiequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aainico.gif
Wees blij dat ik niet op kantoor zit, dan had ik nog minder gereageerd
Ben bezig mijn CV bij te werken. Ik heb mijn afstudeerstage erop staan, maar eigenlijk schrijf ik daar alleen mijn scriptie en doe ik geen werkervaring op, maar ik vind het ook stom om die niet op mijn CV te zetten![]()
Something about Maryquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
welke film was dat met Cameron Diaz?
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij geilt ook op alles wat meer dan 1 tiet heeft
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij geilt ook op alles wat meer dan 1 tiet heeft
Tieten boeien me niet. In de praktijk hebben alle meisjes die ik leuk vind ook niet bepaald een D cup.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef denB het volgende:
Eén tiet is beter dan geen tiet... toch? TOCH?
alsof D een ideaal isquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef jna het volgende:
[..]
Tieten boeien me niet. In de praktijk hebben alle meisjes die ik leuk vind ook niet bepaald een D cup.
Tieten is gewoon een vetophopingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef jna het volgende:
[..]
Tieten boeien me niet. In de praktijk hebben alle meisjes die ik leuk vind ook niet bepaald een D cup.
trouwens, wat ik me pas afvroeg, nu we het over tieten hebben...quote:
Nee hoor.. Voor een deel wel, maar ik ben ondanks dat ik 20 kilo ben afgevallen maar net aan een cupmaat kwijtgeraakt.. Meer gaat er ook gewoon niet vanafquote:
http://www.vlissingen.nl/web/show/id=294468/contentid=6474quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
trouwens, wat ik me pas afvroeg, nu we het over tieten hebben...![]()
Waarom hebben mannen tepels?
ik ben er niet een vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nou veel mannen hebben zoiets van: bigger is better
Ik heb geen voorkeur voor een cupmaatquote:
Zijn natuurlijk ook melkklieren die daar zittenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Voor een deel wel, maar ik ben ondanks dat ik 20 kilo ben afgevallen maar net aan een cupmaat kwijtgeraakt.. Meer gaat er ook gewoon niet vanaf
Ah, eigenlijk zijn mannen dus een uitgebreide versie van de vrouwquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.vlissingen.nl/web/show/id=294468/contentid=6474
*kijkt wijs*
Edit: was op Fok! zelfs al een topic over » Waarom hebben mannen tepels?
maar 1 versie beter?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk zijn mannen dus een uitgebreide versie van de vrouw![]()
Soort Vrouw 2.0
Never mindquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben er niet een van
[..]
Ik heb geen voorkeur voor een cupmaat
[..]
Zijn natuurlijk ook melkklieren die daar zitten
mja.. zoveel verstand heb ik er verder niet vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Never mind
Ja dat weet ik, maar zoveel melkklieren zijn toch niet nodig? Ik had wel verwacht dat er meer vet zou zitten en er meer van af zou gaan, maar helaas.
Zeg dan dat Daph_ haar cupmaat de ideale isquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben er niet een van
[..]
Ik heb geen voorkeur voor een cupmaat
[..]
Zijn natuurlijk ook melkklieren die daar zitten
Ik vind alles boven de B mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Voor een deel wel, maar ik ben ondanks dat ik 20 kilo ben afgevallen maar net aan een cupmaat kwijtgeraakt.. Meer gaat er ook gewoon niet vanaf
Lekker glaasje melk erbij?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zoveel verstand heb ik er verder niet van
Maarhuh... LUNCH!!!!
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zoveel verstand heb ik er verder niet van
Maarhuh... LUNCH!!!!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg dan dat Daph_ haar cupmaat de ideale is![]()
ik ben gewoon eerlijk, want ik begreep uit haar reactie al genoegquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg dan dat Daph_ haar cupmaat de ideale is![]()
Wat suggereer jij met deze opmerking?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben gewoon eerlijk, want ik begreep uit haar reactie al genoeg
Foto's van jou bekijken op hyves en raden welke cupmaat het isquote:
Ik weet niet of je op die foto's kunt zien welke cupmaat ik heb hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Foto's van jou bekijken op hyves en raden welke cupmaat het is![]()
heb je trouwens hyves?![]()
t valt altijd te proberen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op die foto's kunt zien welke cupmaat ik heb hoor
Ben je te vinden op hyves of moet ik je gewoon pm'en om vrienden te worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op die foto's kunt zien welke cupmaat ik heb hoor
BB heeft me gevonden, maar je mag me ook gewoon vragen waar ik te vinden benquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je te vinden op hyves of moet ik je gewoon pm'en om vrienden te worden?
Alles goed?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Daph_
Volgens mij mis ik de laatste tijd toch wat interessante dingen hierzo
Ik las iets over cupmatenquote:
Ja maar .. maar.. ik vind het niet meer leuk. Jij denkt dat je alles kanquote:
Ze betekent niks voor me, jij bent m'n allesie (omgquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar .. maar.. ik vind het niet meer leuk. Jij denkt dat je alles kan![]()
en euuh zo kan hetniet langer
![]()
![]()
![]()
bleeeheeeeh
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik las iets over cupmaten
Sorry, dat was te makkelijk
en alles gaat goed hierzo.. Nu bezig met een lijst te maken met allemaal jargon uit de zorg..![]()
ZZP staat dus niet voor een Zelfstandige zonder personeel
Okeeuu, dan ga ik ook lekker hyvenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ze betekent niks voor me, jij bent m'n allesie (omg)
check je hyvesquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
*legt popcorn weer weg*
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij kwam er zojuist een zonnestraal door mijn raam naar binnen
Dat was toen ik je uitnodigde op hyvesquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij kwam er zojuist een zonnestraal door mijn raam naar binnen
Staat voor zorgzwaartepakket.. Als je ZZP 10 bent.. dan ben (even hard gezegd) een kasplantje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ZZP is toch geen zorgjargon? Hoor ik ook vrij regelmatig
Waarom moet je die lijst maken?
wat ik suggereerde was dat jij enigszins geschrokken reageerde op het feit dat ik D niet als ideaal zag en dat dat zomaar eens jouw cupmaat zou kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik checkte m'n mail, dat ook goed?![]()
Ik moest lachen![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ik suggereerde was dat jij enigszins geschrokken reageerde op het feit dat ik D niet als ideaal zag en dat dat zomaar eens jouw cupmaat zou kunnen zijn.
Maar ik wil ook mededelen dat de melding dat ik geen ideale vrouwelijke cupmaat adoreer, net zo eerlijk bedoeld was als dat hij goed uitkwam in deze situatie
zei ik dat zo goed advocaat?
deze reactie ookquote:
ik h eb dr hyves zelfs niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Foto's van jou bekijken op hyves en raden welke cupmaat het is![]()
heb je trouwens hyves?![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze reactie ook
Ik moest lachen om de opmerkingen van jullie nadat ik daadwerklijk ging lunchen
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh,, ja! Mag ik je dan ook tikken?
ik ben gewoon niet opdringerigquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoeveel moeite die voor je doet![]()
* jna pakt popcorn
ja in m'n achtertuin genomen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
duh
trouwens.. geniale foto van jezelf
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
lastig denk ik
[..]![]()
![]()
hehe.. goed zwembadje ookquote:
dat was dus niet dat bedrijf dat je benaderde via hyves?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag niet eens op Hyves
Althans op kantoor niet
zo irritant is dat.. vooral als je het net niet kan verstaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Tussendoor: Buurman is in de tuin bezig en heeft zijn radio f*cking hard aanstaan waardoor ik een continue bromtoon hoor met gemompelPraatradio
Nico begintquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
goed topic: Bijnaam van jouw penis, kutje of borsten?
Ik zou dan echt het foutste van het foutste op zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik sluit zometeen wel even mijn boxjes aan op mijn laptop. Dan zal ik 'm mijn muziek eens laten horen
Die van mij heeft meerdere namenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
goed topic: Bijnaam van jouw penis, kutje of borsten?
Duitse Schlagers enzo hoef ik niet op te zetten, dat vindt ie zelf maar al te leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou dan echt het foutste van het foutste op zetten
je kent haar muzieksmaak?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou dan echt het foutste van het foutste op zetten
Dus The Hoff valt wegquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duitse Schlagers enzo hoef ik niet op te zetten, dat vindt ie zelf maar al te leuk
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duitse Schlagers enzo hoef ik niet op te zetten, dat vindt ie zelf maar al te leuk
die maakte toch geen slagers?quote:
hihi je zei erotischquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik iets exotisch (nee ik zei niet erotisch) opzetten. Surinaams ofzo
ja ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die maakte toch geen slagers?
[..]
hihi je zei erotisch
Water drinken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken of we vandaag wél iets te eten in huis hebben
deugnietquote:
jullie hadden toch katten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
Dat heb ik ook wel eens en dan worden je eisen steeds minder. Op het eind word je steeds creatiever met wat je in huis hebtquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
whehehe dan wordt het wel een avondje voetbal kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
zolang er goed gerruild wordt
Ik heb nooit hoeven lenen, maar de eindjes aan elkaar geknoopt met de euro's die ik hadquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
Student en nu al enorme schulden
Shit he, hoe kan je het zo ver laten komen
Daarnaast mensen die stoer doen over maximaal bijlenen en "het studentenleven leven".. Alsof dat niet zonder maximaal bijlenen kan
Voetbal kijken is saaaaaaai.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
whehehe dan wordt het wel een avondje voetbal kijken
Ik weet niet wat jij met Daph van plan bent maar ik ga gewoon voetbal kijken met Nicoquote:
Vriendin van me zat ook vol trots te vertellen over 15.000 schuld nu. Gelukkig is het van de IB groep nog redelijk goed lenen, maar toch. Lijkt me niet fijn om zo je carriere te moeten beginnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven lenen, maar de eindjes aan elkaar geknoopt met de euro's die ik hadGelukkig maar, anders zat ik nu met een probleem.
Wel sneu trouwens.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met Daph van plan bent maar ik ga gewoon voetbal kijken met NicoOf we ruilen gewoon op de goede manier en hebben dan probleem opgelost
Ik snap dat niet. Hoe kun je nou trots zijn op 15.000 euro schuld? Wat is er nou fijn aan als je eenmaal je eerste baan hebt eerst al je schulden te moeten afbetalen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vriendin van me zat ook vol trots te vertellen over 15.000 schuld nu. Gelukkig is het van de IB groep nog redelijk goed lenen, maar toch. Lijkt me niet fijn om zo je carriere te moeten beginnen
Dan snap ik je echt niet. Kijk mij stoer zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vriendin van me zat ook vol trots te vertellen over 15.000 schuld nu. Gelukkig is het van de IB groep nog redelijk goed lenen, maar toch. Lijkt me niet fijn om zo je carriere te moeten beginnen
ik begrijp het ook niet hoor, maar ik bemoei me er maar niet mee. Ik had wel geluk dat mijn ouders veel voor mij betaald hebben, maar met zo'n schuld had ik echt niet blij geweest. Ik was juist blij met de brief dat al mijn schuld om werd gezet naar een giftquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoe kun je nou trots zijn op 15.000 euro schuld? Wat is er nou fijn aan als je eenmaal je eerste baan hebt eerst al je schulden te moeten afbetalen?
Als je dan toch wil stappen, neem dan minder geld mee. Dan geef je ook minder uit. Hier in mijn omgeving klagen mensen ook over dat ze "niet rond kunnen komen", maar gaan wel 2 x in de week stappen en geven dan met gemak 50 euro per avond uit. Als ik ging stappen en ik had weinig geld dan ging ik één keer, nam ik 20 euro mee en daar hield ik nog geld van over.
Ik kan echt heel slecht tegen dat soort mensen
zie School en stage SC #933 Ziek zijn en Piles werktquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan snap ik je echt niet. Kijk mij stoer zijn
Die mensen zitten later te huilen bij een TV programma over schulden..
Netjes toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet hoor, maar ik bemoei me er maar niet mee. Ik had wel geluk dat mijn ouders veel voor mij betaald hebben, maar met zo'n schuld had ik echt niet blij geweest. Ik was juist blij met de brief dat al mijn schuld om werd gezet naar een gift
Ik ben er ook trots opquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Netjes toch?![]()
Das best een compliment waard hoor
Ik heb alles zelf moeten betalen, maar als het goed is wordt ook alles omgezet in een gift (stufi) en verder heb ik geen schuldenDan maar liever een maandje niet stappen/bios/uit eten hoor.
gewoon maandelijk een bepaald bedrag laten afschijving naar je spaarrekening. Dat werkt bij mij ook het bestequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben er ook trots op
Dat heb ik ook ja.. maar goed, ik had dan wel weer dat ik 1000 euro rood kon staan en dat ook deed. Maar dat kwam ook eigenlijk omdat het kon, als ik gewoon meteen die hele boel op 0 had gezet, dan had ik dat probleem nooit gehad.
Nu gaat dat gelukkig een stuk beter, maar ik moet nog wel leren sparen
ja ok, maar ik moet ff goed kijken wat ik overhou per maand. Ik heb nu mijn eerste maanden op mezelf gewoon elke keer wat grote uitgaven moeten doen voor de inrichting, dus ik heb nog geen 'normale' maand gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon maandelijk een bepaald bedrag laten afschijving naar je spaarrekening. Dat werkt bij mij ook het beste
Goedzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben er ook trots op
Dat heb ik ook ja.. maar goed, ik had dan wel weer dat ik 1000 euro rood kon staan en dat ook deed. Maar dat kwam ook eigenlijk omdat het kon, als ik gewoon meteen die hele boel op 0 had gezet, dan had ik dat probleem nooit gehad.
Nu gaat dat gelukkig een stuk beter, maar ik moet nog wel leren sparen
Ga ik ook zeker doen als ik een vast inkomen per maand hebquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon maandelijk een bepaald bedrag laten afschijving naar je spaarrekening. Dat werkt bij mij ook het beste
Ik ook niet, ja een spaarrekening die m'n ouders beheerde maar daar leer je als kind nog niks vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben ook aan het leren om te sparen. Heb pas een jaar een spaarrekening, heb dat nooit meegekregen van mijn ouders
samen lerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben ook aan het leren om te sparen. Heb pas een jaar een spaarrekening, heb dat nooit meegekregen van mijn ouders
waarschijnlijk ook genoeg mensen die niet snappen hoe je het niet zo hoog kan laten oplopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef denB het volgende:
Ik heb nooit schuld gehad eigenlijk.
Wel eens in het rood, omdat IBG en verzekering op het verkeerd moment deden afschrijven, maar een maar er op was alles weer recht.
Wel problemen gehad aan het eind van de maand soms, maar daar houd het echt mee op.
Ik heb nooit begrepen hoe mensen het voor elkaar krijgen om het zo hoog op te laten lopen
Ik sluis toch wel geld van mn spaar naar mn betaalrekening en automatisch gaat het vaak van mijn betaal naar spaar toe (boven de 100 euro ofzo, 1x per maand)quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ja een spaarrekening die m'n ouders beheerde maar daar leer je als kind nog niks van. Dat geld is toen een 5 jaar geleden ofzo naar m'n eigen spaarreking gegaan die ik toen ben gestart, eigenlijk nooit problemen mee gehad. Wel af en toe de neiging om geld van m'n spaarrekening naar m'n betaalrekening te sluizen
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef denB het volgende:
Ik heb geen geld op mn spaar rekening. Ik maak maandelijk 70euro aan mn ma over.
Zodat ik er niet bij kan
Gaat bij mij altijd fout als ik extra geld in mn bezit heb
Niet dat ik slecht met geld ben, maar soms wil ik wel eens iets zo onnodig kopen.
dat is altijd zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Daph_ het volgende:
Hmmmpf, als je geld moet betalen aan inholland krijg je tig herinneringen als je het niet op tijd doet, maar als je geld moet krijgen van inholland is het een compleet ander verhaal
Normaal had ik dat geld binnen een week na inleveren van de declaratie op mijn rekening staan. Nu zijn we bijna twee weken verder en heb ik nog niks. Is toch bijna 200 euroquote:
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook echt een koper. Als ik dan wat geld gespaard heb, dan kan ik ook echt op zoek gaan naar iets wat ik 'plotseling' altijd al had willen hebben.
Zo zat ik daarnet gewoon naar een scooter te kijken, omdat mijn werk eigenlijk net te ver is om te fietsenTerwijl ik ook gewoon met de metro kan gaan of met de motor
*aaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
Kamer zoeken in Utrecht is nu al een ramp
Doe dan ook Amsterdamquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
is niet nix inderdaad.. gewoon lastig vallenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Normaal had ik dat geld binnen een week na inleveren van de declaratie op mijn rekening staan. Nu zijn we bijna twee weken verder en heb ik nog niks. Is toch bijna 200 euro
Heb net maar even gemaild
TV+Cinema Set was ook een vna mijn eerste aankopen toen de hypotheek binnen wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef denB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Toch merk ik de laatste tijd (nu dat ik wss uit huis ga) dat ik dingen aan het kopen ben die ik nodig ga hebben later
Nieuwe PC onderdelen, zodat ik daar 2 jaar nietn aar om hoef te kijken.
Binnenkort kijken voor een nieuw TV+Cinema set+ tafel voor de tv
hoezo??? niets te vinden ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
haha ze er uit kopen lijkt me denk ik makkelijkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef jna het volgende:
Ik wacht eigenlijk totdat m'n ouders het huis uitgaan, maar vooralsnog kan ik lang wachten denk ik
Eer-ik heeft binnenkort toch een kamer vrij. Krijg je van mij wel een knuppel als house-warming cadeauquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat dicht bij de stad is enzo.
En ik niks geschikts zie
Nwah je hoeft daar ook niet in het centrum te zitten, dat scheelt. Een vriendin van mij woont in Utrecht, ook niet in het centrum. Enige wat je dan nodig hebt is een fietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat dicht bij de stad is enzo.
En ik niks geschikts zie
Oh, ff aan eer-ik vragen dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Eer-ik heeft binnenkort toch een kamer vrij. Krijg je van mij wel een knuppel als house-warming cadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |