Nee, die kunnen direct. Humor kent geen tijdspanne.quote:Op maandag 6 april 2009 23:38 schreef Jarno het volgende:
Of moet je tegenwoordig toch al snel een uurtje wachten voordat je flauwe grappen kunt maken?
Precies. Iedereen die dood gaat is er heus één te veel. Het is erg, maar de heisa eromheen doet een wereldramp vermoeden.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik stoor me ook aan de hoofdletters op teletekst, zeker gezien de 130 Italiaanse doden die een paar regeltjes omlaag met kleine lettertjes zijn weggeduwd.
Ook ik vind het heel erg voor de familie, maar medeleven houdt niet op bij de grens als het goed is.
Ha mooi. Nou, wie begint er?quote:Op maandag 6 april 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die kunnen direct. Humor kent geen tijdspanne.
Ons kent ons? Hoe heette die dinges ook alweer?quote:Op maandag 6 april 2009 23:45 schreef Supersoep het volgende:
Leer er nou verdomme eens mee te leven dat klein nieuws hier groot wordt gebracht. We zijn een klein land wat het ''ons kent ons'' fenomeen met zich meebrengt. Dat zal altijd zo blijven met ons huidig formaat.
Van Kooten en De Biequote:Op maandag 6 april 2009 23:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ons kent ons? Hoe heette die dinges ook alweer?.
DAT DIT KAN IN NEDE... AFGHANISTAN!!!11111quote:Op maandag 6 april 2009 23:53 schreef padlarf het volgende:
Wat!? Maken ze nou al zelfs militairen dood in oorlogsgebied?![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld verloedert!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 23:55 schreef RicardoSmit het volgende:
We gaan toch ook niet huilen om een hoer die doodgaat aan aids? Net zo goed beroepsrisico.
Die vind ik wel erg hardquote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef Biefstuk het volgende:
Waarom is mijn plaatje weg
Matige paint
[ afbeelding ]
Helaas blijkt het dus inderdaad zo te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:36 schreef Core2 het volgende:
1 dode Nederlander is een tragedie, 100+ dode Italianen is een statistiek.
moet jij zeggen met je walgelijke reacties in het topic van een jongen die was omgekomen nadat hij ruzie had op het spoor. echt sch, soms stel je me zeer teleur met je misplaatste gestook.quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijft ranzig en valt me van je tegen. Nu net mensen gehoord hebbgen dat hun geliefde is omgekomen. Hulde voor de subtitliteit
Ow je gaat daarheen om dood te gaan, haha, wat stom van mij. ik dacht dat ze bezig waren met de bevolking helpenquote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben het wel met TS eens. Ga dan niet daarheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |