het is een forum. met onderwerpen over alles, en met alle menigen. Is het tegen de wet? Nee, dus mag het.quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]Het is toch belachelijk om daar nu een topic over te openen? Heeft niks met mijn mening te maken, misschien ben ik het er wel eme eens. Ik vind het alleen erg gevoelloos en in die zin ook ranzig en slecht voor FOK! Typisch weer zo'n forum waar met de botte bijl gereageerd wordt.
Trouwens, jij bent toch die persoon die faalde in correct afleveren van goederenquote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan vier je het lekker verder joh, dat er mensen dood en gewond zijn.
Ja, het laat je blijkbaar koud. Geweldig dat je dat met ons deelt en er zo'n punt van maakt. Je bent goed bezig.quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Klagen over de heisa over deze zaak staat gelijk aan vieren van een dode?
En ik had het over 'een topic openen', zoals je kunt lezen, en dat beperkt zich tot de OP.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klachten ontwikkelen zich meestal wel in een topic en beperken zich niet tot de OP.
Het zijn godverdomme militairen, malloot. Wat moeten die doen, hier in Nederland een beetje lopen paintballen?quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben het wel met TS eens. Ga dan niet daarheen.
Meer.quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Biefstuk het volgende:
-edit-
En ook dat is heel iets anders dan 'vieren'.quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het laat je blijkbaar koud. Geweldig dat je dat met ons deelt en er zo'n punt van maakt. Je bent goed bezig.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een forum. met onderwerpen over alles, en met alle menigen. Is het tegen de wet? Nee, dus mag het.
Ik ben het niet perse met de OP eens hoor, maar het is nou eenmaal zijn mening, en dat mag gewoon. Ik zie het probleem echt niet, alsof de nabestaanden nu op FOK! zitten te kijken of er iets naars gepost is.
Jouw of mijn gevoel van moraal is niet de maatstaf, en dat is maar goed ook.
Pot ketel en zulks.quote:
Dat doet er zeker toe.quote:Maar goed, dan gaan we voortaan lekker dit soort ongevoelige en respectloze topics openen als er iemand overleden is. Hulde hoor, heel volwassen Heatwave. Ik weet dat je je tegen mij af wilt zetten,dat je die dwangneurose hebt, maar in dit gevla is het te stom voor woorden. Aklsof het er toe doet of de nabestaanden het lezen
Hou toch eens op met dat 'dansen op het graf' manquote:Maar goed, blijkbaar is dit tegenwoordig de norm. Lekker dansen op het graf van doden en gewonden, en dat verdedig je nog ook. Het is immers niet tegen de wet
Winpost, duidelijk. Slotje.quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terechte klacht, als het nou de eerste was zou ik het nog kunnen volgen. Maar dit is gewoon bullshit, er gaan zovaak mensen dood in nederland tijdens de uitoefening van hun beroep, daar worden ook geen extra journaals voor uitgezonden....
Jij kan maar niet nalaten te benadrukken hoe onbelangrijk je dit vindt. Dat heeft wel iets van dansen ja.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef TNA het volgende:
Hou toch eens op met dat 'dansen op het graf' manAlsof we hier feest vieren.
Wellicht komt dat omdat jij blijft roepen dat we hier feest vierenquote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan maar niet nalaten te benadrukken hoe onbelangrijk je dit vindt. Dat heeft wel iets van dansen ja.
Dat komt in elk journaal vandaag voorbij, morgen ook, daarnet bij Nova, nu bij Pauw en Witteman. Mwoah, wat wil je nog meer? Alle informatie en nieuwe ontwikkelingen rondom de ramp krijgen we wel.quote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef J.Herrer het volgende:
Als er dan een extra nieuwsuitzending wordt uitgezonden, besteed dan meer aandacht aan die aardbeving in Italië of die aanslagen in Bagdad ofzo
Bedankt dat je me uitscheldt, wie is hier dan lomp? Feit is gewoon dat er weinig relevantie in deze dode zit, er gaan miljoenen mensen per jaar dood, ik snap niet waarom deze belangrijker is. Of laat ik het zo zeggen, wat is het nu van ellenlange media-aandacht?quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral veel over je eigen lompe zelf. Dan ga je toch lekker darten ofzo.
Jezus wat een lompigheid. Het kan atlijd nog weer erger dan gedacht.
Geen Nederlander die daar wat van merkt, zonde van de zendtijd.quote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef J.Herrer het volgende:
Als er dan een extra nieuwsuitzending wordt uitgezonden, besteed dan meer aandacht aan die aardbeving in Italië of die aanslagen in Bagdad ofzo
Qua heisa valt het wel mee toch? Een extra nieuwsuitzending is wat overdreven, had ook wel in de laatste journaals gepast.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bedankt dat je me uitscheldt, wie is hier dan lomp? Feit is gewoon dat er weinig relevantie in deze dode zit, er gaan miljoenen mensen per jaar dood, ik snap niet waarom deze belangrijker is. Of laat ik het zo zeggen, wat is het nu van ellenlange media-aandacht?
Als je het dan toch per se over de familie wil hebben: het laatste waar ze op zitten te wachten is die hele heisa.
Nee maar wel wat euro's.quote:
Zie hier de kern van dit topic, alle ICT'ers hier kunnen er niet mee omgaan dat hun eigen leventje totaal niet relevant is.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef HowardStern het volgende:
Als ik sterf staat er toch ook niet een ellenlang nieuwsbericht en kom ik toch ook niet op tv? Waarom een militair dan wel?.
Simpel berichtje in de 'Buitenland' sectie van de krant en klaar.
Heb je een levensverzekering? Zo ja, dan zullen er vast mensen zijn nu die de euro's wel voor je willen regelen.quote:
Dat van 1 militair ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zie hier de kern van dit topic, alle ICT'ers hier kunnen er niet mee omgaan dat hun eigen leventje totaal niet relevant is.
DEF is dan ook een nogal leeg forum omdat er weinig te zeggen valt over de Nederlandse krijgsmacht.quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk mag je er in DEF iig niets over zeggen van de ubersturmbahnfuhrers aldaar.
Dat was helemaal stuitend ja.quote:
Ik snap werkelijk niet waarom al die Rambo's het hand boven het domme hoofd wordt gehouden... Ministerie zal wel lekker meesponsoren denk ik dan.quote:Op maandag 6 april 2009 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
DEF is dan ook een nogal leeg forum omdat er weinig te zeggen valt over de Nederlandse krijgsmacht.
DEF.quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk mag je er in DEF iig niets over zeggen van de ubersturmbahnfuhrers aldaar.
Wat op zich een prestatie is natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 23:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eens.
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat op zich een prestatie is natuurlijk.
Van de beste man merkt toch ook niemand (familie en vrienden uitgezonderd) iets van?quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Geen Nederlander die daar wat van merkt, zonde van de zendtijd.
Relatief onbelangrijk. In de zin van: waarom komt dit wel op het nieuws, maar niet als er een schilder in schubbekutteveen van zijn ladder doodvalt?quote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan maar niet nalaten te benadrukken hoe onbelangrijk je dit vindt. Dat heeft wel iets van dansen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |