Qua heisa valt het wel mee toch? Een extra nieuwsuitzending is wat overdreven, had ook wel in de laatste journaals gepast.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bedankt dat je me uitscheldt, wie is hier dan lomp? Feit is gewoon dat er weinig relevantie in deze dode zit, er gaan miljoenen mensen per jaar dood, ik snap niet waarom deze belangrijker is. Of laat ik het zo zeggen, wat is het nu van ellenlange media-aandacht?
Als je het dan toch per se over de familie wil hebben: het laatste waar ze op zitten te wachten is die hele heisa.
Nee maar wel wat euro's.quote:
Zie hier de kern van dit topic, alle ICT'ers hier kunnen er niet mee omgaan dat hun eigen leventje totaal niet relevant is.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef HowardStern het volgende:
Als ik sterf staat er toch ook niet een ellenlang nieuwsbericht en kom ik toch ook niet op tv? Waarom een militair dan wel?.
Simpel berichtje in de 'Buitenland' sectie van de krant en klaar.
Heb je een levensverzekering? Zo ja, dan zullen er vast mensen zijn nu die de euro's wel voor je willen regelen.quote:
Dat van 1 militair ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zie hier de kern van dit topic, alle ICT'ers hier kunnen er niet mee omgaan dat hun eigen leventje totaal niet relevant is.
DEF is dan ook een nogal leeg forum omdat er weinig te zeggen valt over de Nederlandse krijgsmacht.quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk mag je er in DEF iig niets over zeggen van de ubersturmbahnfuhrers aldaar.
Dat was helemaal stuitend ja.quote:
Ik snap werkelijk niet waarom al die Rambo's het hand boven het domme hoofd wordt gehouden... Ministerie zal wel lekker meesponsoren denk ik dan.quote:Op maandag 6 april 2009 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
DEF is dan ook een nogal leeg forum omdat er weinig te zeggen valt over de Nederlandse krijgsmacht.
DEF.quote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Jarno het volgende:
Kennelijk mag je er in DEF iig niets over zeggen van de ubersturmbahnfuhrers aldaar.
Wat op zich een prestatie is natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 23:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eens.
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat op zich een prestatie is natuurlijk.
Van de beste man merkt toch ook niemand (familie en vrienden uitgezonderd) iets van?quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Geen Nederlander die daar wat van merkt, zonde van de zendtijd.
Relatief onbelangrijk. In de zin van: waarom komt dit wel op het nieuws, maar niet als er een schilder in schubbekutteveen van zijn ladder doodvalt?quote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan maar niet nalaten te benadrukken hoe onbelangrijk je dit vindt. Dat heeft wel iets van dansen ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |